Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Mener du.. At du gjorde det for min skyld? :wee:

Neida.

7239261[/snapback]

Nei, men at det kanskje skulle gå ann å bli tatt litt seriøst her

Unskyyld :ermm:  Tilgi meg? :innocent:  :love:

7239262[/snapback]

:nei:

Endret av -Redhead-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pjuus, det er nå du skal gå og komme tilbake litt senere, så ordner alt seg i mellomtiden! >.<

Gjest medlem-105476
Skrevet
-Redhead-: Etter at du skiftet nick, har jeg ikke lenger problemer med å ta deg seriøst. Kom til å tenke på det nå. :wee:

7239233[/snapback]

Hva var nicket ditt før, -Readhead-?

Skrevet
-Redhead-: Etter at du skiftet nick, har jeg ikke lenger problemer med å ta deg seriøst. Kom til å tenke på det nå. :wee:

7239233[/snapback]

7239271[/snapback]

Ta ET kort blikk på signaturen hennes..

Skrevet

7239233[/snapback]

7239271[/snapback]

Det står bare i signaturen hennes. ;)

Skrevet
Unskyyld :ermm:  Tilgi meg? :innocent:  :love:

7239262[/snapback]

Kanskje. Hvis du roer ned mengden med korte unødvendige poster så kan jeg kanskje gjøre det.
Skrevet

hadde jeg vært b-real hadde jeg banna ALLE som var innom tråden etter 00.00 om kvelden, og egentlig alle som var innom so5 generelt. Tråden hadde dødd ut og forumet hadde blitt normalt.

Skrevet
ET

7239277[/snapback]

Det hadde jeg litt problemer med å uttale. :dontgetit:

Gjest medlem-105476
Skrevet

7239233[/snapback]

7239271[/snapback]

Ta ET kort blikk på signaturen hennes..

7239277[/snapback]

Blinde meg :blush: Klarte ikke flytte øya over på høyresiden, bra jeg kan unskylde meg med at jeg akkurat har sovet et par timer :p

Skrevet
hadde jeg vært b-real hadde jeg banna ALLE som var innom tråden etter 00.00 om kvelden, og egentlig alle som var innom so5 generelt. Tråden hadde dødd ut og forumet hadde blitt normalt.

7239284[/snapback]

Siste Ordet har vært her så lenge at det har blitt en normalitet.

Skrevet

7239284[/snapback]

Du er skummel. :ermm:

Skrevet

7239284[/snapback]

Forumet er egentlig normalt. Det er en grunn til at f.eks SO5 ligger i off-topic delen

Skrevet
^^

Eit?

7239297[/snapback]

Ett på bokmål, eitt på nynorsk. :wee:

Skrevet

Doble t-er er onde.

Btw, jeg er laat. :hmm:

Skrevet

Ak, som jeg savner de Dage, da en kunde tale frit, uten at frygte for Liv og Læmme.

Moralen ere; Opfør dig anstændigt og elegant paa Discutions-forumet.floss01.gif

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...