Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sånn, nå er jeg klar til å døgne. Eller, det vil si, være våken i tre og en halv time til, så dra på flyplassen. Russia here I come.

7066203[/snapback]

Hils Vladmir om du ser han :fun:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da har man vært å sett World Trade Center på kino sammen med St.Mathias og noen andre fra skolen....

Bra film egentlig :)

7065731[/snapback]

Den tror jeg er helt sykt dårlig. Jeg blir kvalm av "jeg-elsker-amerika-og-vi-er-best-filmer"

7065739[/snapback]

Den var faktisk ganske bra :)

Skrevet

7066207[/snapback]

Hehe. :p

Skal til Russland (St. Petersburg) og Estland (Tallinn). Noen som har vært noen av stedene og kan anbefale noe? Noe man bør se? Spesielle steder? Noe som er veldig billig der (utenom vodka, kanskje ;p).

Skrevet
patrick, skriv et dikt

til meg

da blir du god likt

av meg

vær litt kul

som meg

jeg kan ikke vente til jul

...skriv et dikt til meg?

Tomat-Ulf vil ikke :hrm:

7066201[/snapback]

Jeg er svak.

*drikke litt saft for å starte hjernen igjen*

Skrevet

7066207[/snapback]

Hehe. :p

Skal til Russland (St. Petersburg) og Estland (Tallinn). Noen som har vært noen av stedene og kan anbefale noe? Noe man bør se? Spesielle steder? Noe som er veldig billig der (utenom vodka, kanskje ;p).

7066227[/snapback]

Har vært i Tallinn, men det var med båt, og vi lå i tørrdokk i 2 uker. Jævlig kjedlig by, værtfall når du er 14 år :tease:

Skrevet

@Edge: Jeg har også vært i Tallinn. Men det var bare noen timer, og det er et par-tre år siden, så jeg husker ikke så mye nyttig. Husker at det generelt er billig. :p

Skrevet
@Edge: Jeg har også vært i Tallinn. Men det var bare noen timer, og det er et par-tre år siden, så jeg husker ikke så mye nyttig. Husker at det generelt er billig. :p

7066253[/snapback]

Jeg husker at det ikke var mange som snakka engelsk. Var også veldig få edru folk der, værtfall når jeg var der.

Skrevet
Ahh han vet ikke?

Finn på noe morro da :p  :D

7066286[/snapback]

Jeg har jo knapt ytret et ord med karen. Men har lyst til å ''skremme'' vannet av karen. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...