Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
TSP: Tenk tilbake på hver eneste bok, film og tv-serie som har inkludert en rekke mistenkte; ser du et mønster mellom den antatte sannsynligheten for at en mistenkt er den skyldige og hvem som faktisk er den skyldige? Keyser Soze, gutten min.

7045260[/snapback]

Så du mener at du er den ukjente fordi du er den minst mistenkte? In your dreams.. :p

Men hvordan klarer du å være så lenge oppe? Er du supermann eller noe? :ohmy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da satt jeg på jobb igjen, da.. Ingenting å gjøre foreløpig, så da ble det å sitte på datarommet litt.. Kjenner jeg jobben rett, kan jeg sitte her til dagen er ferdig; klokken 14:00.. Men jeg må vel sikkert være med på bispevisitasen klokka 9, skal jo tross alt spise middag med bisken senere i dag..

Skrevet
Åh, haha! Jeg trodde 8. klassingene satt og spilte CS på skolemaskinene.. Alle gutta satt med headset med mic og greier, og klikka som gærne på musa.. Men neida, de drev bare med spansk-opplegg :p

7045598[/snapback]

Eid ^^

Skrevet
Oje!

Jeg ødela nettopp OS X partisjonen på macen min, reinstallasjon på gang :cool:

7045863[/snapback]

Snæckzy! Fortell meg alt! :dribble:

Æsj, burde dra til tannlegen snart. Jeg hadde ikke tannlegeskrekk frem til ifjor, hvor jeg fikk mitt første hull noensinne. Nå er jeg dritredd.

Skrevet
Snæckzy! Fortell meg alt:dribble:

Æsj, burde dra til tannlegen snart. Jeg hadde ikke tannlegeskrekk frem til ifjor, hvor jeg fikk mitt første hull noensinne. Nå er jeg dritredd.

7045872[/snapback]

Nå partisjonerer jeg opp harddisken, har aldri gjort det med OS X sin installasjonscd før, kult :wee:

Jeg liker ikke tannleger jeg heller, han der jeg bor er tysk, snakker elendig tysk/norsk så jeg aner aldri hva han sier, jeg sitter bare å nikker så drar han frem en gigantisk bor og borrer i tenna mine....

En gang så borret han meg i tungen, borren føyk rett over tungen min å lagde et kutt slik at det sprutet blod opp i trynet på han, det var mektig sykt

Skrevet
Guuud mårning!

Hvordan står det til med folket idag?

7045839[/snapback]

Status: Trøtt, sliten, ønsker hår-klipp, slutter på jobb kl 14:00 (*happy*)

Skrevet
En gang så borret han meg i tungen, borren føyk rett over tungen min å lagde et kutt slik at det sprutet blod opp i trynet på han, det var mektig sykt

7045883[/snapback]

Og du bytta ikke tannlege? :dontgetit:

Hadde det skjedd med meg hadde jeg løpt hylende og skrikende ut, mens jeg hadde veiva armene vilt rundt meg

Skrevet
Og du bytta ikke tannlege?  :dontgetit:

Hadde det skjedd med meg hadde jeg løpt hylende og skrikende ut, mens jeg hadde veiva armene vilt rundt meg

7045895[/snapback]

Kommer aldri brukt den fyren igjen :p

Forresten så er det ikke bare jeg som ikke liker han, mange folk klager på at han gjør syke ting, som f.eks å borre i feil tenner

Mushi - kan du poste et bilde av deg selv?

7045911[/snapback]

k-k-k-kåt?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...