Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempegøy på lan!

Nå stod vi nettopp på rekke og bukket til bilene som kjørte forbi huset. (Vi er 5 stk her.)

Det var mange som så rart på oss. Nå tror jeg faktisk at jeg skal legge meg snart. :sleep:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
God morgen. Snart bærer det på skolen...og hva står først på timeplanen? Jo, matte.  :angry: Deretter har jeg prøve i praktisk biologi. Eek.

7030496[/snapback]

Glad ferien begynner nå for mitt vedkommede. :!:

Skrevet

Morron bitches. Tar meg god tid hjemme i dag, og dropper første timene. Jeg er trøtt etter helt feil døgnrytme Har venta i 40 min nå sida klokka ringte første gangen, hvilket ikke skal gjøres, men var ikke i seng før halv to :s

Skrevet

God morgen folkens. Idag er enda en ny skoledag, noe som jeg ikke ser frem til siden jeg ikke vil på skolen, men men kan ikke akkurat gjøre som mye med det nå.

Skrevet
Da har sør-korea sprengt en atombombe i luften.

LINK

7030492[/snapback]

Det der skremmer meg.

7030548[/snapback]

hvis de har klart det.. hvorfor har vi ikke sett no propaganda filmer enda da?

Skrevet
Jeg har programmering resten av dagen, men skulle gjerne hatt søvn resten av dagen istedet. :(

7030586[/snapback]

Jeg skulle gjerne hatt programmering hele dagen, men istedenfor blir det gjennomgang av tidligere forelesninger i datateknikk. Eksamen på fredag, hurra! Gi meg Java over datateknikk anytime, sier nå jeg :p

Skrevet

Etter å ha sovnet kl 15 og våknet kl 04, så er det ikke så aktuelt å skulke. Jeg er faktisk ikke trøtt, bare sulten. Endelig er butikken åpen, så jeg er outta here.

Kjipt for alle elevene som måtte rett på skole dagen etter HWLAN. =D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...