Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

dæng, jeg blir ikke 17 før 22 desember. suger å alltid være yngst i klassen, pluss at alle gavene faller rundt jul. men det positive er at jeg får både bursdag og julegaver, og mamma og pappa er skilt og gift på nytt så er stor familie :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Kan man ikke begynne å ta kjøretimer når man er 16? Eller er det bare for å begynne å kjøre hjemme?

6981024[/snapback]

Når man er 16 kan man øvelseskjøre med bil, og ta moped/lettlappen..

6981034[/snapback]

Ok, men ikke ta kjøretimer med bil?

FERIE RULER!!! :w00t:

Endret av norma_saw
Skrevet

Jepp, har sovet fire timer de siste to døgnene nå...

Er i en slags overtrøtthetsfrenzy hvor jeg har virkningene av trøtthet men føler meg helt opplagt.

Det er helt jævlig. Og morsomt samtidig.

Kaffe og cola... :love:

Tviler på at jeg greier hele natta, allerede i morges satt jeg å tvingte meg selv til å være våken, situasjonen er vel tredoblet seg i illehet nå...

Skrevet
Du er her fortsatt mushi? Kjempende mot Jon Blund!

6981022[/snapback]

Det skjedde så lite så jeg var å sjekka mailen. Unskyld. :( Tok lengre tid enn planlagt. Håper du har sovet godt da.

Skrevet

NIcket mitt som i utgangspunktet var (er) tåpelig presterte jeg å skrive feil da jeg registrete meg :p

Egentlig mente jeg å kalle meg "Normal_saw" på grunn av at jeg hadde ekstremt dårlig kreativitet og fordi kameraten min kalte seg chainsaw....

Skrevet

Nå har jeg endelig rotet meg til å legge inn ekte fødselsdato i profilen. Kødda den til under "Gjett alderen på brukeren over deg"-tråden.

Skrevet
what? Hører jeg lørenskog snakk?

6981267[/snapback]

Hehe, ja. Kan nok ikke laste opp, da den totalt ødelegger Lørenskogs rykte.

Hvor bor du forresten, BanAnus? Så deg gå på bussen på Strømmen her i forrige uke. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...