Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hehe du sier noe, skal jeg prøve da? Hva skal jeg da finne på de neste 5-6 timene før noen andre våkner?

6677114[/snapback]

Spille? se film?

Er ikke vanskelig å være våken ett døgn.

Skrevet

Faen ass, stresser med å få parabolen til å funke. Får ikke inn noe signal, og jeg har nettopp kjøpt ny sånn derre switch greie, for de 2 andre ble ødelagte. Hvis den 3. jævelen er ødelagt og klikker jeg og sender hele skiten i retur. Faen heller, skal vente på godværet som ser ut som det kommer nå snart så skal jeg bruke litt mer tid på det. Forresten er vel 20-21 grader for å få inn sirius??

Skrevet (endret)

God Morgen, Oslo?

Skal snart ringe skatte"duden/huset" og bestille skattekort, har bare 2000 igjen på frikorte.

Lønn er kommet på konto så i dag blir det lunsj på jobb. :love:

Edit:

Da var det gjort.

Godt med alt som er gjort.

Lurer fælt på hva jeg skal ha til lusj i dag, tror jeg sparer pengene til lørdag.

Da har jeg en 9 timers vakt, i dag 6 timer.

:wee:

Starter ikke før 11 nei.

Endret av chills
Skrevet

Morn alle :D

Da var dag to av fagprøven igang.. til nå ligger jeg ganske godt an. Får bare håpe jeg klarer å holde den planen jeg har satt. :hmm:

Men nå er det kaffe og røyk!

Skrevet

God morgen folkens. :)

Chills: Hvordan skattekort bestiller du da?

Går over grensa denne lønningen jeg og.. Har vært for lat til å skaffe meg nytt enda..

Skrevet

God morgen.

Jøss, hva er det dere tjener så mye på, da? :hmm:

Er bare halvveis på frikortet i år, jeg.

Skrevet

God morgen. Jeg har ikke vært så trøtt som dette på lenge. Så må jeg gå bort til butikken å kjøpe frokost. Eller, jeg må ikke. Men jeg gidder ikke lage en grøvbrødskive med syltetøy når jeg kan få 0zteh0rn fra Kiwi.

Skrevet
God morgen, Vegard! :)

EDIT: Og god morgen til deg også... Fisker!

6677496[/snapback]

NÅ tenkte jeg "Hvordan kan han være så opplagt når han var oppe til halv seks?", men så slo det meg at det bare var avataren din.

Så, fikk du sovet noe?

Skrevet
God morgen, Vegard! :)

EDIT: Og god morgen til deg også... Fisker!

6677496[/snapback]

NÅ tenkte jeg "Hvordan kan han være så opplagt når han var oppe til halv seks?", men så slo det meg at det bare var avataren din.

Så, fikk du sovet noe?

6677504[/snapback]

Jeg? Nei, jeg har ikke sovet i det heletatt. :p

Skrevet
Jeg? Nei, jeg har ikke sovet i det heletatt. :p

6677512[/snapback]

Grr, vet du hva du gjør med hjernene til folk som står opp halv åtte for å dra på jobb?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...