Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Arbeid på meg klokken 0700. Gjesp!

6593588[/snapback]

Les førstepost!

 

* Det er ikke lengere lov å poste god-natt lister. Slike poster vil bli slettet og beregnet som spam. Det er lov å si god natt til fok ja, men ikke med alle som er pålogget eller alle som leser threaden. Eksempel på det kan du se her:

[Klikk her for å vise spoilerteksten]

 

God natt Per, pål, espen, askeladde, hans jørgen, supermann, per hansen, ottar jensen, mike terry, lars synnøve, camelsmoker, hidden-superninja, pwndz0rz, kappelanen, liten fugl, osv..

 

jarmo, gjør det du skal gjøre! WARN!11

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Arbeid på meg klokken 0700. Gjesp!

6593588[/snapback]

Les førstepost!

 

* Det er ikke lengere lov å poste god-natt lister. Slike poster vil bli slettet og beregnet som spam. Det er lov å si god natt til fok ja, men ikke med alle som er pålogget eller alle som leser threaden. Eksempel på det kan du se her:

[Klikk her for å vise spoilerteksten]

 

God natt Per, pål, espen, askeladde, hans jørgen, supermann, per hansen, ottar jensen, mike terry, lars synnøve, camelsmoker, hidden-superninja, pwndz0rz, kappelanen, liten fugl, osv..

 

jarmo, gjør det du skal gjøre! WARN!11

6593597[/snapback]

 

Har gjort det nå ;)

Lenke til kommentar
Bundy, befinner du deg i nord eller sør nå?

6593608[/snapback]

Jeg er i nord.

6593610[/snapback]

Nub. Man kunne tatt en kjøretur eller noe... ( ( x )8===B ) Så så, ikke farlig. Kom inn i bilen, har godteri.

6593623[/snapback]

Du, jeg og zlatzman? :)

 

edit: slå av pcen.. :cry:

legger meg, håper på å få sove.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Den helvetes DnB-banken jeg skulle avslutet samtlige kundeforhold med i vinter, men som jeg beholdt ett i - roter det til igjen. Denne gangen klarer de ikke sørge for at min overføresel til Union Bank i US går som den skal - på tross av gebyr for express. I tillegg nektet å sende meg kodebrikke med sykkelbud - og er ikke den hos meg i morgen sliter jeg. Faens bank, skal gå ned der å skjelle ut banksjefen igjen.

Lenke til kommentar
Den helvetes DnB-banken jeg skulle avslutet samtlige kundeforhold med i vinter, men som jeg beholdt ett i - roter det til igjen. Denne gangen klarer de ikke sørge for at min overføresel til Union Bank i US går som den skal - på tross av gebyr for express. I tillegg nektet å sende meg kodebrikke med sykkelbud - og er ikke den hos meg i morgen sliter jeg. Faens bank, skal gå ned der å skjelle ut banksjefen igjen.

6593634[/snapback]

På natta?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...