Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Fikk jo med meg at han hadde "baller" og sa ting rett ut her - noe som ikke ble særlig godt mottatt hos den såkalte moderatorgjengen. Men akkurat hva som skjedde før han gikk vet jeg jo ikke.

6592285[/snapback]

Er endel som skjedde.

 

Nok info til dere. :)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal legge meg. Begynner å bli trøtt, det har vel kanskje med å gjøre at jeg leste biologi i noen timer i dag, og saunaen jeg tok for en time sida. Jaja, dere får ha en fortsatt fin kveld foran monitoren. :) Husk å sove!

6592279[/snapback]

Go natt! :) Hører Ole lukkøye banker på vinduet her å! Men akkurat nå velger jeg å overse han! :D

Lenke til kommentar
Fikk jo med meg at han hadde "baller" og sa ting rett ut her - noe som ikke ble særlig godt mottatt hos den såkalte moderatorgjengen. Men akkurat hva som skjedde før han gikk vet jeg jo ikke.

6592285[/snapback]

Er endel som skjedde.

 

Nok info til dere. :)

6592298[/snapback]

Han kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Fikk jo med meg at han hadde "baller" og sa ting rett ut her - noe som ikke ble særlig godt mottatt hos den såkalte moderatorgjengen. Men akkurat hva som skjedde før han gikk vet jeg jo ikke.

6592285[/snapback]

Er endel som skjedde.

 

Nok info til dere. :)

6592298[/snapback]

Han kommer tilbake.

6592304[/snapback]

We'll see about that. ;)
Lenke til kommentar
Fikk jo med meg at han hadde "baller" og sa ting rett ut her - noe som ikke ble særlig godt mottatt hos den såkalte moderatorgjengen. Men akkurat hva som skjedde før han gikk vet jeg jo ikke.

6592285[/snapback]

Er endel som skjedde.

 

Nok info til dere. :)

6592298[/snapback]

Han kommer tilbake.

6592304[/snapback]

We'll see about that. ;)

6592310[/snapback]

Han skal uansett ha respekt for å ha sagt sitt - men hvordan han sa det kan nok diskuteres. Men jeg trenger nok ikke å skjule at jeg faktisk støttet/r ham i veldig mye.

Lenke til kommentar
Han skal uansett ha respekt for å ha sagt sitt - men hvordan han sa det kan nok diskuteres. Men jeg trenger nok ikke å skjule at jeg faktisk støttet/r ham i veldig mye.

6592374[/snapback]

Det er din mening, jeg mener at han har har gått HELT feil frem.

 

Her kan dere lese litt om hva jeg mener. :)

Lenke til kommentar
haha!:p kos deg med headsette du ^^

Sitter med annlegg jeg XD

6592377[/snapback]

Hadde det ikke vært for at headsettet er veldig behagelig å ha på seg, og at det kosta 600, ville jeg kastet det ut av vinduet, nå!

6592387[/snapback]

 

Huff da! fint det er behagelig da, så trenger du ikke kaste det ut av vinduet ditt!

Hva slags headsett har du egentlig ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...