Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Solarium funker da?

6504472[/snapback]

Agreed.

Her i Trondheim er det 14 grader og regn. Heldigvis sitter jeg på jobb og koser meg gløgg ihjel med sudoku.

Forresten, noen som har link til noen tester over hårfjerningsmidler for menn? :dribble:

Endret av LarsP
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Solarium funker da?

6504472[/snapback]

Ikke når en har kyssesyka. Men jeg pleier å ta solarium til vanlig.

Jeg er generelt veldig mistenksom til hårfjerningsmiddel. Prøvde det Veet greierne en gang og fikk brannsår. Jævlig vondt!

Skrevet
Solarium funker da?

6504472[/snapback]

Agreed.

Her i Trondheim er det 14 grader og regn. Heldigvis sitter jeg på jobb og koser meg gløgg ihjel med sudoku.

Forresten, noen som har link til noen tester over hårfjerningsmidler for menn? :dribble:

6504482[/snapback]

Kan du ikke bare få tak i en litt sterk syre og bare pøse på da? :tease:

Skrevet

Huff, kom eit kvarter for seint på jobb - og eg er den som skal opne butikken. Og sjølvsagt måtte trafikken gå ekstra sakte når eg allerede er for seint ute, right?

Jaja, var ingen rundt, så får vel satse på at sjefen aldri finn det ut. Håper det blir rolig fram til nestemann kjem klokka 13:00, slik at eg kan finne meg noko å ete. :p

Skrevet (endret)
Hvilken butikk?

6504631[/snapback]

Som om eg vil opplyse folket her om det :)

Edit:

Boring hos tannlegen er oppskrytt. Du får litt frysningar i kroppen og du høyrer rare lydar, men det er stort sett det.

Endret av Arve Systad
Skrevet (endret)
Master Chiun: Oh yes! Men da er dilemmaet plutselig "ÆÆÆÆÆ hva skal jeg velge?" Jeg kan jo velge 13 kaffesorter av ymse slag... bah! Tips?

6504360[/snapback]

hehe luxus problem.

Alene på jobb. Da tester du alle sammen hehe :D

Regner her i Lillehammer nå :cry:

Endret av Master Chiun
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...