Gå til innhold

Hva er best? Coca Cola, eller Pepsi?


Hva liker du best?  

954 stemmer

  1. 1. Hva liker du best?

    • Coca Cola
      701
    • Pepsi
      253


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk flest liker smaken av pepsi bedre enn cola, dette er bevist ved tester der man ikke får vite hva som er inni glasset. Men hvis man får vite hva som er oppi glasset liker pluttselig folk flest cola bedre. Grunnen til dette er at mange har positive assosiasjoner til cola. Grunnen til at cola er større enn pepsi er markedsføringsregelen "the rule of leadership"; den aktøren som når massene først blir sannsynligvis også størst, kvaliteten på varen har mindre å si.

Endret av Epiphany
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Får vondt i magen av å drikke Pepsi. Coca-Cola er derimot godt for magen. :)

 

Alt for mye kullsyre, eller noe slikt i Pepsien. Smaken overdøves av den luftige konsistensen. Cola er litt tynnere og tettere.

 

Dog drikker jeg nesten aldri noen av delene.

Lenke til kommentar
Mamma drikker pepsi.

Jeg drikker Cola.

Jeg merker når jeg tar feil av mitt og hennes glass. :sick:

(Ja, det har skjedd opptil flere ganger)

6442851[/snapback]

 

ja, det er vel ikke så rart da, spytter hun halvparten av pepsien tilbake i glasset etter at hun har tatt en munnfull eller? :p

 

For å være ærlig, syns jeg pepsi og pepsi max smaker like høgg.

En av de få andre brusa (som jeg har smakt) som ligger under de på lista er Vanilla Coke, og det sier litt :p

6442904[/snapback]

 

vanilla coke er jo bedre enn vanlig cola da.....

 

(høgg? høggd ved, det kan umulig være godt, dessuten pepsi er ikke lagd av tre men en plante, eller noe sånnt, det eneste jeg vet er at det er stor forskjell på pepsi og høgg)

Endret av pappman
Lenke til kommentar

Tror egentlig ikke det er noe særlig forskjell på de to. Persolig liker jeg bedre CocaCola, men tror det for de fleste (inkludert meg, kanskje?) er en prinsippsak hvor den ene parten på ett eller annet vis kommer inn på emnet og sier de liker den ene bedre. Dette fører selvfølgelig til at den andre motsier initiativtaker og holder på sitt.

Lenke til kommentar
Mamma drikker pepsi.

Jeg drikker Cola.

Jeg merker når jeg tar feil av mitt og hennes glass. :sick:

(Ja, det har skjedd opptil flere ganger)

6442851[/snapback]

 

ja, det er vel ikke så rart da, spytter hun halvparten av pepsien tilbake i glasset etter at hun har tatt en munnfull eller? :p

 

Sånn som pepsi smaker, så sku en trodd det, aye?

 

 

:p
For å være ærlig, syns jeg pepsi og pepsi max smaker like høgg.

En av de få andre brusa (som jeg har smakt) som ligger under de på lista er Vanilla Coke, og det sier litt :p

6442904[/snapback]

 

vanilla coke er jo bedre enn vanlig cola da.....

 

(høgg? høggd ved, det kan umulig være godt, dessuten pepsi er ikke lagd av tre men en plante, eller noe sånnt, det eneste jeg vet er at det er stor forskjell på pepsi og høgg)

6455044[/snapback]

 

 

Vanilla Coke er en skam for Colafamilen >.<

 

Høgg er dialekt.

Høgg er æsj, if you catch my drift.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...