Schnickaschnicka Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Er ferdig med main quest og gjør mange andre quests og tenkte da at jeg skulle bare kretse omkring og finne ting. Var nord-vest for skingrad og fant masse ting. Kjempegøy da jeg fant masse ting osv. Men er det sånt overalt? masse ting oeralt sånn at hvis du bare går litt rundt så finner du masse ting så det er utrolig mye å finne på spillet?
Loomy Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Gjør questene til alle disse daedric shrines som står rundtomkring. Mye fine "ting" der
Heyward Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 det første jeg tenkte på var egentlg night-eye ringen....den har blitt brukt mye!
Schnickaschnicka Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 night eye ring? hva og hvor?
Skyttt Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Er du klar over at du skrev ordet "ting" hele fem ganger i det vesle innlegget ditt? :!: Det er random drop for items i Oblivion, så det er alltid like stor sjangs for å finne über items, uavhengig av hvor du befinner deg.
Koopa Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Er du klar over at du skrev ordet "ting" hele fem ganger i det vesle innlegget ditt? :!: Det er random drop for items i Oblivion, så det er alltid like stor sjangs for å finne über items, uavhengig av hvor du befinner deg. 5978483[/snapback] lol, du telte du også ja
tom waits for alice Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 (endret) Jeg har en hjelm som gir konstant nattsyn, så ikke mer fakkelbæring. Jeg har en ring (tror jeg) som gir 100% fire resist, en annen som gir 100% shock resist, nok en annen som lar meg puste under vannet, og mere, alt sammen resultat av sidequests og generell oppdagelsesferd. Nå holder jeg på å samle meg komplette rustninger, glass, ebony, daedric osv. For ikke å snakke om hus. Jeg har kjøpt hus i Cheydinhal (det var mitt første), Choroll, Skingrad og Bruma så langt. I starten var hus nesten bare en drøm, men nå på level 20+ hvor selv necromancerbanditter har for 5000 i armor og våpen på seg er ikke penger noe problem lenger. Men så har jeg gjort meg fortjent til det også da. Reddet verden og greier... Prøvde nettopp å kjøpe armor til enhjørningen. Men da bare lo hun av meg, damen i stallen. "You gotta be kidding!" :!: Geir Endret 24. april 2006 av tom waits for alice
NdreS Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Angående selging av "ting": Finnes det noen som kjøper for mer enn 1200 spenn?
Heyward Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 (endret) night eye ring? hva og hvor? husker jeg rett så fant jeg den når jeg holdt på med mainquesten se hvor her: -sorry får ikke til å lage sånn spoiler-greie , så dere som ikek er ferdig med mainquest - spoiler! "i sewer'n når du går med han fyren for å finne den 3. eller 4. boka ellerno....når han/du sitter ved det bordet så blir du angripet av noen folk...en av de har en sånn.....hvis du allerede har gjort det der kan du sikkert dra tilbake..kjekk å ha Angående selging av "ting":Finnes det noen som kjøper for mer enn 1200 spenn? : jeg har ikke sett noen med mer, vetikek om det hjelper at du går høyere opp i lvl....men når du blir master i mercantile(som er umulige, så lenge du ikek småjukser litt) kan du investere i butikken sånn at den butikken har mer penger å kjøpe for. Endret 24. april 2006 av Heyward
Fox9 Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 har lastet ned en mod jeg, så de har grense for 5000 ellerno sånt.
Schnickaschnicka Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 hvor er enhjørning igjen? (har night eye ring. solgte den. har samlet tilsammen 100 nirnroot og fått 4 drikker av den)
Koopa Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Beste fencen i thieves guild har vel 1500 Tror jeg da, skal ikke si helt sikkert.
stekri88 Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Beste fencen i thieves guild har vel 1500 Tror jeg da, skal ikke si helt sikkert. 5981122[/snapback] Han får ikke jeg brukt! fordi jeg gjorde ett quest for ham før han ble fence og når jeg vil bruke han nå sier han bare 'Our buissnes is concluded' (Jaja, buissnes er stavet feil) (Og hvis ikke det er feil )
Isbilen Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 En av de kjekkeste tingene jeg har funnet, er en øks som er enchanta med soultrap. Meget praktisk for en banal kriger som ikke har høy nok mysticism-skill.
Ozelot Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 En av de kjekkeste tingene jeg har funnet, er en øks som er enchanta med soultrap. Meget praktisk for en banal kriger som ikke har høy nok mysticism-skill. 5984110[/snapback] Har ikke Umbraen også det ?
Islanbadsj Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 En litt kul ting når du har over 50 i restoration og har tilgang til en plass der du kan drive med spellmaking er å lage spell som gir deg f.eks 100 i merchantile skill i 3 sekunder. Når du trykker på en person som selger noe kan du gi han 500g, slik at du tjener på det hvis du selger noen dyre ting til han. I tillegg kan du drive med haggle slik at du får 70-80% av verdien til ting du selger, i stedet for f.eks 40.
Isbilen Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Har ikke Umbraen også det ? 5984151[/snapback] Hysj! Jeg har ikke hørt om noen Umbra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå