Gå til innhold

Tråden til ære for Elisha Cutbert


Anbefalte innlegg

Hun spiller en karakter i serien. Jeg annbefaler deg å se fordi det faktum at hun er tildelt en irriterende rolle, og så bare konsentrere deg om hvor utrolig tiltrekkende hun er.

5967596[/snapback]

 

Ikke prøv deg. Hvis du synes hun er tiltrekkende, bor du på et meget øde sted med få kvinner - om noen i det hele tatt - i nærheten, for jeg sier deg: Kim Bauer er ikke tiltrekkende. Nei, hun er derimot tjukk ... og stygg! Det var noe av det første jeg tenkte, at "herregud, hva er dette for noe, for en fedmetragedie" ... Så ikke prøv deg.

5967649[/snapback]

 

Ikke prøv deg du, hun er grisedeilig! :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, Gyn3r, den der ser jeg rett gjennom! Se på vinkelen, da mann ... De har funnet den eneste vinkelen hun ser noenlunde normal ut fra - men fortsatt overvektig - alle kan jo få til det. Og Dimitrij, ikke prøv deg. Skjerpings.

5967869[/snapback]

 

elisha_cuthbert_1.jpg

elisha_cuthbert.jpg

 

Feit?

 

Skaff et bilde fra en av vinklene hvor hun ser "feit" ut da.

Endret av Gyn3r
Lenke til kommentar
Det er det mest lollete jeg har hørt. Å kalle Kim Bauer feit oppmuntrer til anoreksitilstander.

 

Ingen burde like anoreksi, ettersom det er avskyelig. Ofrene kan man vel like, men tilstanden ei.

5967959[/snapback]

 

Ord!

 

Elisha er verken feit eller lider av anoreksi.

Lenke til kommentar

For det første så heter ikke skuespilleren Kim Bauer, men Elisha Cuthbert.

 

For det andre, under 24 Sesong 1 gjør hun en vesentlig rolle i selve serien. Uten henne hadde ikke serien blitt slik den er.

 

Og hva i alle dager får deg til å tro at hun er feit? Eller stygg for den saks skyld?

Elisha Cuthbert ligger på topplisten over verdens mest sexy damer, og jeg skjønner ikke hvordan du kan få henne til å bli feit og stygg!

Hva slags damer er det du liker? Damer som har gått igjennom flere år med Aneroxia Nerviosa?

Lenke til kommentar

Jeg må si at M-BS er tragisk her. Hans hat til denne Kim Bauer går jo utover Elisha Cuthbert. Det skal sies at Elisha Cuthbert ikke er en kvinne jeg liker, men det er bare sånn. Når jeg hører om alle som finner henne tiltrekkende, tenker jeg bare på at smaken er som baken, og ikke annet.

Og hvis du synes at hun er feit, er du i alle fall på kjøret.

Lenke til kommentar

Kan ikke helt skjønne kor alt dette unaturlige hatet kommer fra. Filmhistorien bader vel i mindre intelligente kvinnelige rollefigurer (les: samtlige hylende blondiner i Skrik/Fryktens Sommer og diverse skrekkfilmer). Rollefiguren Kim Bauer er litt naiv og blond, helt enig i det :p

 

Men er mange MYE verre eksempler, og synes Kim passer flott i 24. Viktig med litt eyecandy i slike actionserier! Er ikke ment som et dypt følelsesepos med skuespill i oscarklassen, er lettfordøyelig action med et plot som er ment å konstant overraske. Om dere forventer noe annet fortjener dere å bli skuffet imho...

 

Dere som sier at hun er feit må skaffe noen seriøst kraftige briller... Virker no for meg som om hun har temmelig normal kroppsvekt, litt på den slanke siden. Om hun er pen eller ikke er vel en smakssak, men eg synes no hun er temmelig pen :dribble:

Lenke til kommentar
Elisha er med i 24 fordi hu er fin å se på.

5970036[/snapback]

Nettopp. Det er meningen at man skal ha et elsk/hat-forhold til henne - elsker utseendet og hater oppførselen. Jeg synes nok allikevel at manusforfatterne kunne gjort en mye bedre jobb med å gjøre rollefiguren hennes litt mer interessant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...