Gå til innhold

"Rikets Røst" @TG06


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det var skremmende lite de viste...  :ermm: Takk gud min type ikke er slik  :love:

5961786[/snapback]

 

Tatt seg bra ut om han begynnte og gni deg på kneet hver gang dere skulle kose litt :love:

 

EDIT: Så på klippet nå, fikk det ikke med meg på tv i går, men anyways... Han med millitær genseren og snus i leppa kjøpte snus av meg :love: thanks for the money :) vist du henger her inne :love:

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar
Ja det var skremmende lite de viste...  :ermm: Takk gud min type ikke er slik  :love:

 

Tatt seg bra ut om han begynnte og gni deg på kneet hver gang dere skulle kose litt :love:

 

EDIT: Så på klippet nå, fikk det ikke med meg på tv i går, men anyways... Han med millitær genseren og snus i leppa kjøpte snus av meg :love: thanks for the money :) vist du henger her inne :love:

Bare sånn FYI, så er kneet (eller baksiden av det, for å være nøyaktig) en "semi-erogen" sone, så litt tender loving der nede er visstnok ikke så gæli :D

Lenke til kommentar
Ja det var skremmende lite de viste...  :ermm: Takk gud min type ikke er slik  :love:

 

Tatt seg bra ut om han begynnte og gni deg på kneet hver gang dere skulle kose litt :love:

 

EDIT: Så på klippet nå, fikk det ikke med meg på tv i går, men anyways... Han med millitær genseren og snus i leppa kjøpte snus av meg :love: thanks for the money :) vist du henger her inne :love:

Bare sånn FYI, så er kneet (eller baksiden av det, for å være nøyaktig) en "semi-erogen" sone, så litt tender loving der nede er visstnok ikke så gæli :D

5963915[/snapback]

 

Forskjell på litt kosing og prøve og stimulere kneeskålen da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...