Gå til innhold

Command & Conquer 3 bekreftes (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper det blir som C&C Generals! mmmmmm

5954969[/snapback]

Håper de går bort fra generals, og tilbake til C&C/Tiberian Sun..

5958039[/snapback]

 

Tiberian Sun er jo spektakulært uengasjernde vil jeg si, Generals er bedre, men ikke helt 100% det heller, synes egentlig orginale CnC holder seg ganske bra fortsatt (ihvertfall som single-player), så vi får se, har vel sett såpass mye spydd ut av CnC-spill av ymse kvalitet, at jeg ikke har alt for høye forhåpninger.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Tiberian Sun var et utmerket spill med en utmerket storyline, Generals var et bob bob rts spill som fikk klapset på seg c&c logoen for å selge bedre.

5961044[/snapback]

 

Ikke for å være vanskelig eller noe her, men jeg forstår genuint ikke hva som var mer en middelmådig med tiberian sun, er det noen som kan fortelle hvorfor de synes det var gøy?

 

AtW

Lenke til kommentar

-fengende storyline, et spill hvor man faktisk var interessert i det som foregikk

-fengende gameplay

-grei grafikk og utmerket lyd

 

personlig så har jeg store problemer med å innse hvordan i huleste navn noen kan mene at generals er et bedre spill. vi fikk ingen konkret storyline, ingen videoer eller tekster som skulle forklare hva som foregikk, vi ble bare kastet fra oppdrag til oppdrag og jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva som foregikk på brettet. jeg liker å spille rts spill hvor man faktisk interesserer seg for storylinen, c&c med GDI vs Nod er kanskje den desidert beste storylinen innen rts genren.

Lenke til kommentar
personlig så har jeg store problemer med å innse hvordan i huleste navn noen kan mene at generals er et bedre spill. vi fikk ingen konkret storyline, ingen videoer eller tekster som skulle forklare hva som foregikk, vi ble bare kastet fra oppdrag til oppdrag og jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva som foregikk på brettet. jeg liker å spille rts spill hvor man faktisk interesserer seg for storylinen, c&c med GDI vs Nod er kanskje den desidert beste storylinen innen rts genren.

 

Jeg er helt enig. Historien var jo halve sjarmen til spillet. Glemmer aldri de små scenene mellom hvert oppdrag, og kommer aldri til å glemme når jeg sendte ion cannon gjennom det hvite hus! Håper de satser hardt på storyline, hvis ikke vil spillet bli som et hvilket som helst RTS, glemt innen 2 dager.

 

Victurus!

Lenke til kommentar

Så gøy, dette ser jeg fram til. La oss håpe det lar seg emulere :w00t:

 

Personlig synes jeg både red alert 1&2, tiberian sun og generals alle var geniale. Ville vært litt gøy med en blanda mode, der du kan velge å «gå i 3d» slik som generals, men at spillet ellers holder seg til «red-alert» måten å spille på. Noe ala dungeon Keeper 2 altså

Lenke til kommentar
-fengende storyline, et spill hvor man faktisk var interessert i det som foregikk

-fengende gameplay

-grei grafikk og utmerket lyd

 

personlig så har jeg store problemer med å innse hvordan i huleste navn noen kan mene at generals er et bedre spill. vi fikk ingen konkret storyline, ingen videoer eller tekster som skulle forklare hva som foregikk, vi ble bare kastet fra oppdrag til oppdrag og jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva som foregikk på brettet. jeg liker å spille rts spill hvor man faktisk interesserer seg for storylinen, c&c med GDI vs Nod er kanskje den desidert beste storylinen innen rts genren.

5961083[/snapback]

 

Peronslig er jeg mest opptatt av moroa i selve oppdragene, og der synes jeg tiberian sun om til kort, fork kjedlige og ensformige strategier i mine øne.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hvis man absolutt må ha en svarthvitt sammenligning av Generals mot Tiberian sun, vil jeg også si at TS var overlegent bedre. Spesielt tatt i betraktning hvor lenge siden det spillet kom. Synes strategidelen i TS var bra den og. Eneste som trekker TS ned noe, er grafikken vil nå jeg si. De kunne med fordell ha lagd spillet for en bedre oppløsning.

Første C&C (Gold utgaven) er vel fremdeles det beste spillet i serien etter min mening. Deretter kommer nok RA2.

Endret av Kyrandian
Lenke til kommentar

håper det blir noe helt nytt og ikke sammelignbart med tidligere c&c spill. men håper de tar endel ifra c&c siden det er dette som er det første spillet i serien og det som startet det hele.

 

ang det noen skrev med ra1 og 2. ra har ingenting med nod og gdi å gjøre. disse er egne spill, så jeg håper nå for all del at det ikke blir noe som disse.

 

jeg sier det igjen. c&c3 går tilbake til gdi og nod. så enten får de holde seg til hvordan det første c&c var (ikke grafikkmessig da, men gameplay og hvordan man ble sugt inn skjermen) eller så får de lage noe helt nytt. (slik som c&c var da det kom ut: nyskapende. å kopiere seg selv blir som regel aldri bra)

Lenke til kommentar

Gameplay, POW, GUI og menyar har vel vore dei same i alle C&C-spela fram til Generals, eg vil ha tilbake det opprinnelege C&C-oppsettet, ikkje noko meny nede. Red Alert-historien blir nok ikkje blanda inn, ingen grunn til det, men RA er stort sett det originale C&C i eit anna univers, med samme gameplay og alt det der.

 

Dei eldre C&C-spela var fantastiske, sjølvsagt er oppdragene i Generals meir variert og større, men dette vil me få i C&C3, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Håper ikke EA fucker opp denne C&C'en sånn som dem har gjort med generals osv.. Syns ikke folka har lagt noe hjerte i Generals osv.. De har abre pøst ut ett spill og ei expansion pack for å tjene penger virker det som..

 

Jeg syns at når EA nå har bestemt seg for å lage C&C3 så bør de egentlig bare Hyre de folka som jobba i Westwood før og bare gi de en GFX motor så kan de ordne alt derfra ;) hehe

Lenge leve Westwood !! :w00t:

Lenke til kommentar
Yey, da kommer det et C&C spill igjen. Håper det blir som RA2...

5954674[/snapback]

 

Sjansen er der. Men den gangen var det flere fra gamle Westwood som utviklet. Godt spill, men ikke heeelt C&C-følelsen.

 

Håper det blir RA2 i ny forsegling. Jeg elsker den pixel-aktige grafikken <3

5954782[/snapback]

 

RA2??Pixel-aktig?? Du er bortskjemt med grafikk, mann. Prøvd RA eller TD?

 

 

Command & Conquer 3: Tiberium Wars er under utvikling for PC hos EA Los Angeles, hvor

 

Nja, det er ikke mer enn én eller to igjen av "hovedutviklerne", ihvertfall i følge Mike (huskerikkeetternavn).

 

Nå har EA bekreftet at et nytt spill er under utvikling, og gir oss samtidig litt mer å tygge på, samtidig som de naturligvis holder en hel del tilbake.

Yes! :w00t: Har venta lenge på denne bekreftelsen!

EA melder at man i det tredje spillet skal gå tilbake til røttene, og de lover mange intense spillopplevelser, akkurat slik tilhengerne av det populære strategiserien forventer.

AHA! No har dei veldig mykje å leve opp til, fallhøgda er høg som FY!

Vi skaper en ny generasjon Command & Conquer-spill som forholder seg til den originale serien, men som er oppdatert med revolusjonerende grafikk, ytterligere strategisk dybde og funksjoner som kommer til å drive sjangeren videre fremover

Akkuratt dette eg har forventa og håpt, men eg må igjen få presisere at dette bør bli bra, sånne uttalelser blir ikkje mykje verd dersom dette viser seg å være ein dårlig fortsettelse på den stien Generals tok.

 

Gje meg sidebar, prefabrikerte bygningar, stort sett dei originale C&C-spela (alle spela i serien, med eit unntak av Generals har strengt tatt hatt samme GUI) og eg er solgt, alle EA sine tidlegare synder skal eg fortrenge dersom C&C3 blir bra.

5956733[/snapback]

 

Altså, hvis de ikke kommer med sidebar _nå_, da er ihvertfall ikke EA markedsstyrt. Hele communityen er jo snudd på hodet og skriker etter mcv og sidebar, jo. Det er helt Texas. Enig med syndeteorien din.

 

 

Gameplay, POW, GUI og menyar har vel vore dei same i alle C&C-spela fram til Generals, eg vil ha tilbake det opprinnelege C&C-oppsettet, ikkje noko meny nede. Red Alert-historien blir nok ikkje blanda inn, ingen grunn til det, men RA er stort sett det originale C&C i eit anna univers, med samme gameplay og alt det der.

 

Dei eldre C&C-spela var fantastiske, sjølvsagt er oppdragene i Generals meir variert og større, men dette vil me få i C&C3, selvfølgelig.

5972185[/snapback]

 

Westwood mente selv RA foregikk før C&C, og var faktisk i ferd med å lage en oversiktlig tidslinje. Men så fikk EA innflytelse og lagde RA2, og dermed gikk hele historieprosjektet i dass. Ikke misforstå - jeg liker RA2 - det er fortsatt fast spill på LAN. Men husker jeg ristet på hodet da spillet kom ut, og historien ble kjent. Vet ikke helt hvorfor jeg likte RA1-historien bedre... den er jo _litt_ usannsynlig, den også.

 

Anbefalt lesing er planetcnc, og c&c3-forumet hos EA. Mye som foregår der.

 

Gleder meg til C&C3. Håper det likner mer på TD enn TS, da jeg liker ting som har en liten sannsynlighetsgrad, men gjerne litt hightech også. Elsker alle C&C-spillene med Mammoth Tank *sikle*, så får vi se om det holder seg ved like...

 

MLRS er også fin... også ORCA, harvestere... vi MÅ jo ha en slags Commando-unit, da, med gode fraser som "that was left-handed".

 

Frank Klepacki... og han som spiller Kane... Huff, det er for mye som må på plass... går aldri bra.

 

Frasen "Welcome back, Commander" får det til å sitre nedover ryggen på meg. Full av C&C-nostalgi, og minner meg om fyren som gir briefings hos GDI i TDs FMVer. Du føler deg inkludert når FMVene er i 1. person.

 

TFD skuffet veldig, da jeg fikk vite om ikke MP i C&C1 og RA1.

 

Jeg venter gjerne på en god C&C-RTS. Vi får se.

Endret av meastp
Lenke til kommentar
Frasen "Welcome back, Commander" får det til å sitre nedover ryggen på meg. Full av C&C-nostalgi, og minner meg om fyren som gir briefings hos GDI i TDs

5981471[/snapback]

Fekk frysningar når eg las dette :p

 

Noko eg også får kvar gang eg ser introen til Red Alert 2...Westwood studios...proudly presents...Command & Conquer Red Alert 2, etterfulgt av den legendariske RA-themen. :love:

 

Eg er ein stor fan av Renegade, så tenk om dei hadde laga Renegade 2 etter C&C3, basert på C&C3, det hadde vært draumen.

Lenke til kommentar

Tipper RA3 blir en klone av Generals, som da sier seg selv at spillet blir en total fiasko alla carte. Generals var alt annet enn et C&C spill. Skal EA ha noe sjangs å få stor suksess med C&C3 så må de bevege seg tilbake til den gode gamle stilen til C&C og holde ved den. Generals ble jeg så totalt skuffet over. Innstalerte det, fyrte det opp, spilla 1 oppdrag og avinnstalerte møkra. Var ikke C&C :(

Lenke til kommentar
Tipper RA3 blir en klone av Generals, som da sier seg selv at spillet blir en total fiasko alla carte. Generals var alt annet enn et C&C spill. Skal EA ha noe sjangs å få stor suksess med C&C3 så må de bevege seg tilbake til den gode gamle stilen til C&C og holde ved den. Generals ble jeg så totalt skuffet over. Innstalerte det, fyrte det opp, spilla 1 oppdrag og avinnstalerte møkra. Var ikke C&C :(

5986491[/snapback]

RA3? :hmm:

 

Eg hadde ikkje protestert om dei laga RA3 etter C&C3 :D

 

Enig i det du seier, men med dei uttalelsane som er kome frå EA har eg eit lite håp om at dei vil hente mykje inspirasjon frå C&C-serien fram til Generals under produksjonen av C&C3.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...