Turboleif Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Jeg tror jeg leste noen som skrev en kode for å bytte ut Major skills på Oblivion, søkte litt, men tror det var inne i et topic og ikke en som var laget for dette.. Jeg har Mercantile, som jeg ALDRI får til å levle opp, så hvis det er mulig, vil jeg ha Acrobatics eller Blade isteden for denne.. Noen som kunne si meg hva som må skrivest? Tar også imot forslag på hva jeg burde velge av de to, jeg Thief, "The Thief"
Gromle Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Merhcantile er jo rimelig lett og levle da. Bare bruk Haggle hele tiden når du kjøper og selger. Har det som minor skill, men den øker jevnt og trutt.
zeltex Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Prøver selv jeg, men sliter med å få den til å gå opp. er Lever 21 nå, den har steget fra 30 til 35...... syns jeg bruker haggle hele tia også men men, prøve mer.
Gromle Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Haggle mest mulig. Finn ut hvor langt du dra prisen før kjøpmannen nekter salg\kjøpt. Selg så mye som mulig for mest mulig gull.
Isbilen Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 (endret) Jeg har mercantile som minor skill, men betaler for å trene den opp fem hakk hver gang jeg levler. Da får du etterhvert muligheter som kan vise seg nyttige... Endret 21. april 2006 av Isbilen
Sponis Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Åpne konsollen og skriv showclassmenu, men husk at alle skills og atributter forsvinner når du skifter major skills. Dette fikser du med å skrive ned alle skills og attbributter, for så å bruke advskill blade 50, for å øke blade skillen til 50, bytt ut blade med den skillen du skal øke.
Turboleif Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 (endret) Haggle mest mulig. Finn ut hvor langt du dra prisen før kjøpmannen nekter salg\kjøpt. Selg så mye som mulig for mest mulig gull. 5960628[/snapback] Jeg prøver jo, men så kommer de bare med Offer Refused, også får jeg mindre dispotion.. :/ har den på 31 eller noe rundt der.. Solgt MASSE for å prøve å få den til å gå opp.. Endret 21. april 2006 av Turboleif
Turboleif Skrevet 21. april 2006 Forfatter Skrevet 21. april 2006 Åpne konsollen og skriv showclassmenu, men husk at alle skills og atributter forsvinner når du skifter major skills. Dette fikser du med å skrive ned alle skills og attbributter, for så å bruke advskill blade 50, for å øke blade skillen til 50, bytt ut blade med den skillen du skal øke. 5961054[/snapback] Må jeg bytte alle skills, eller bare de major skillsa?
tom waits for alice Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Konsollkoder er avhengighetsskapende. Prøver man det en gang, har det lett for å bli en vane. Bruk gjerne spoilertags, så ikke svake sjeler lar seg friste. Geir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå