Gå til innhold

Benq-Siemens EF-81 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fikk min ef 81 i går og lurer på en ting...når jeg går inn på wap.telenormobil.no og deretter inn på "mine sider" så skrur mobilen seg av!...noen som kjenner til dette problemet?.....ellers er knapp nr 4 også treg...litt irreterende

7688806[/snapback]

 

Måtte teste når jeg leste dette, og riktig nok: Mobilen slo seg av!

Merkelig feil..!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå har hengselen som binder skjermen til tastaturet røket, slik at jeg ikke har skjermbilde. Dette var dråpen.

 

Mpx henviste meg til zodiac nok en gang, men velger heller å utillisere slegga og få ut litt etterlengtet aggresjon mot den verste mobilen jeg noen sinne har hatt. Ikke mer russisk firmware, sprengt høyttaler og lys som ikke vil skru seg av, batteri som må lades daglig og microSD-kort som ikke blir kjent igjen.

 

Takker eventuelle høyere makter over siemens mobiles bortgang.

Lenke til kommentar

Hva er det du/dere klager over?det er jo sikkert din bruk av mobilen som har tatt knekken på den,jeg har hatt ef 81,topp kvalitet som alle andre mobiler jeg har hatt ,husk at det er et teknologisk vidunder du har i lomma din,ikke en gråstein som du kan slenge veggi mellom før den går i stykker,

jeg blir så provisert av alle som klager over mobil kvaliteten! folk behandler jo mobilen som drit,bruker ikke veske,har den liggende i dongerilomma,sammens med tobakksrusk,småpenger mm,bruker den som ølåpner på fester,har den under hodeputa og sleiver den full av snørr og gørr om natta.laster masse drit på mobilen som aldri skulle vert dær mm .

Jeg og kona mi har hatt en haug med mobiltelefoner,aller fleste merker,vi har aldri hatt feil,vi har brukt veske på mobilene våre hele tiden,selv om våre mobiler var over 1 år gammel,så så de akkurat ut som da de var nye,helt uten riper å skader!

 

Alle klager over joysticka til visse sony ericsson mobiler,er det rart at stickene ikke funker?mobilene er jo full av rusk,tobakksrusk,støv mm etter å ha ligget i lomma!

en onkel av meg klaget nettopp at joystikka på hannes k700 ikke funket mere,samt at kamera bildene var så dårlig,å hvor rart,jeg spurte om jeg fikk se på mobilen,det fikk jeg,og åpnet mobilen,den var stappe full av tobakksrusk i joystikka og framfor kamera linsa,jeg var sjokkert,jeg rensa bort skiten,og etterpå funket det som det skulle,så skjerp dere folkens!ikke skyld på dårlig kvalitet!Husk at det er ømfintlig høyteknologi det handler om!

Lenke til kommentar

Så det er med andre forbrukerens feil at mobilen kommer med MASKINFEIL fra fabrikk som gjør den komplett ubrukelig, samt skandaløs firmwaretrøbbel som ikke tillot noe så grunnleggende som sending av sms. Så ikke kom her med den gladkristne drittpreiken din, når det er snakk om en telefon med enorm feilprosent.

 

"det har ikke skjedd meg, så alle andre må være dumme"

:whistle:

Lenke til kommentar

hva slags maskinfeil og firmwarefeil har ef81?Spør du meg så har samtlige mobilmerker som kommer ut på markedet( feil)på software,og samtlige må opdateres er ikke det så??det er vel vi som forbrukere sin feil at det er slik,pga av våres utålmodighet ,som begynner å mase når neste mobil kommer ut,så mobil produsentene sliter ræva av seg for å spy ut mobiler til kravstore syt nordmenn,er det rart at mobil produsentene ikke klarer eller når å ferdig stille produktene sine.Det er vi som forbrukere sin feil at det er slik det er med feiler og mangler på mobilene,vi bare hyler etter mer å mer teknologi i den lille boksen,som vi vil ha mindre og mindre,skjerp deg mann

Endret av pleiadene
Lenke til kommentar

Du finner den på elkjøp som eg skrev ovenfor. Viss du ser på internettbutikken deres så er prisen 999,- kr.

Men eg lurer på hvilken av de her er den beste mobilen?

Eg skal heller innrømme at EF81 frister mye da den er billigst av de + at det er en klapptelefon. Men eg er fremdeles usikker.

Noen andre innspill?

Lenke til kommentar
Har problemer med overføring av spill og programmer til mobil. Sender via bluetooth fra data, men mobilen greier ikke å åpne filene. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har nyeste firmware og har også prøvd å oveføre via kabel.

7876781[/snapback]

På cd'n ligger det et program for å overføre programmer. Skal fungere med den, unødvendig tungvingt. Har hatt siemens tidligere og aldri vært sånn.

 

JMI.exe er navent på programmet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...