Gå til innhold

Money Money Money Money Money!


Anbefalte innlegg

Har personlig ikke noe imot de som kjøper penger på internett. Men jeg spør du som sa Blizzard kan finne ut av dette, og gi deg en permanent banning. HVORDAN?

Så hvis man f.eks mottat 500g fra en, så tror blizzard med en gang at det er ulovlige penger. Det kan faktisk være en venn du mottar pengene fra.

Men hittil har jeg bare hørt om folk som har fått en advarsel, og at de ligger i faresonen.

En venn av meg har kjøpt masse guld, og ingenting har skjedd. Synes de som har noe imot å kjøpe guld skal holde det for seg selv, og girnde så de blir lei spillet.

5940085[/snapback]

 

Mens WoW kjøres, kjøres også et skjult program, kalt Warden, som sjekker internettlesersidene dine sin overskrift, og logger alt som inkluderer wow, gold og slikt. Har du slike sider oppe mens du spiller, kan de sjekke posten din, for å se om du har mottatt store beløp i det siste.

5940199[/snapback]

 

Det visste jeg, men tror også at de fleste visste det, så guld kjøpes kanskeje før du starter spillet? Ikke vet jeg, men håper ikke folk er så dumme :p

5940212[/snapback]

 

Det hender at folk er det ;)

5940216[/snapback]

 

Da synes jeg virkelig synd på dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å si det slik, jeg ville angitt hvem som helst hvis jeg hadde visst at de kjøpte gull eller andre ulovlige tjenester i World of Warcraft. Hva er problemet med å grinde selv? Hva er det som gjør deg så mye bedre enn de andre? Har man ikke tid til å grinde for å skaffe seg penger til epic mount, så fortjener man ikke epic mount. Enkelt og greit.

5937192[/snapback]

 

hva er ditt problem? takler ikke at andre ikke sitter på pcen og gnomer wow like lenge som deg.. har du mindreverdighetskomplekser siden du bryr deg om hva andre i wow har? du ønsker og overgå dem hæ? hadde du angitt en venn?

5937297[/snapback]

 

Hva mitt problem er? At andre tilegner seg saker de ikke burde hatt. Har verken mindreverdighetskomplekser eller dårlig selvtillit. Ser ikke helt hvorfor du i det hele tatt drar det inn i diskusjonen, men det får være ditt problem egentlig. Selvsagt ønsker jeg å overgå dem. Det er de hele spillet er om - å bli best. Hadde nok ganske sikkert angitt en venn også, så lenge han ikke er i den indre kjærne.

 

Mye jeg har lyst til å si tilbake, men dette er en diskusjon om pengekjøp - altså en ulovlig ting i Azeroth, så jeg holder meg for god for det.

5937585[/snapback]

 

Du er en av de som ikke aner hva dem prater om.

Fortsatt prøver du å finne en grunn til å se ned på dem som ikke spiller wow 24/7.

Lenke til kommentar

Må nesten le av enkelte poster her inne.

 

Virker som det kun er _Julenissen_ som forstår noe her.

 

Jeg har selv kjøpt gull, fordi jeg ikke orker å grinde pengene. Nå kommer det sikkert en å sier; Da kan du like så godt legge wow på hylla.

 

Hvor i all verden skal jeg det ? Jeg kjøpte jo gullet for å bruke det! Jeg kjøpte det siden jeg ville ha det gøy. Så tenk litt for dere poster.

 

Som sagt tidligere; alle de her inne som sier at det er ulovlig å at man ikke skal kjøpe gull, er de som har så lite å gjøre at de har tid til å grinde penger hele dagen, eller de som vil at andre skal "stresse like mye" for ting. På en måte vil de at de skal ha det "like vondt", siden sånn var det for de.

 

Om det er ulovlig eller ikke, hvem bryr seg ? De som kjøper gull gjør ihvertfall ikke det. Så hvorfor blande seg opp i det som man er i mot det ? Da er det jo bedre å bare la være.

Lenke til kommentar

Har kjøpt totalt rundt 5-6000 gull, når du grinder er du bare en manuell bot. Det gidder jeg ikke kaste bort tiden min på. Det kreves hjernekapasiteten til en mus for å grinde, og det er like gøy som å se på maling tørke.

 

Og BTW: Til dere som tror kontoen blir banna om man kjøper gull, nei, du blir ikke banna for å kjøpe gull. Du blir kun banna for å selge.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
...

Om du ikke takler grinding slutt å spill, eller drit i ting som krever grinding... Så enkelt er det. Spillet har regler som man skal følge, Dette har du godtatt når du opprettet kontoen din.

 

Og ikke trenger du unormale mengder gull for å spille heller, så det preiket om prioteringer er bare å drite i. Skal du ha epicmount så får du investere tid i det. Om ikke kan du bare bruke 60% mounten som fungerer utmerket. Krever kjæresten eller venner mye tid, eller trener du mye så må du bare innse at du ikke at du kan ta en Ole-Brumm med "ja takk begge deler".

 

Epic mount og TWINKE gear var vell det som det i hovedsak handlet om her.

Twinket gear kjøpt for "kineser gull" gjør at du er bedre gearet for BG, noe som fører til at du ødelegger for andre spillere som grinder til det dem trenger og ikke kan skaffe like bra utstyr. Kjøp 2000g og få " ett eller annet Compedium of Dragonslaying" som gir imba epix.

Epicmount er et "statussymbol" som man burde gjøre seg fortjent til, ikke noe man har kjøpt fra en kineser.

 

Så generellt sett synes jeg folk som må kjøpe gull ikke fortjener respekt, for det første fordi det er brudd på avtalen du gå med på for å spille, for det andre fordi det ikke er fair mot andre spillere, og for det tredje ødelegger det greia med at det er ett SPILL, og alle skal stille likt.

5938493[/snapback]

 

Jeg kj0pte da ikke epic mount for aa imponere deg. Jeg kj0pte den for aa komme meg fortere fra A til B. At jeg tjente gullene til den paa vanlig vis gj0r kanskje at JEG syns det er litt ekstra stas naar jeg endelig fikk den, men det har da ingenting aa si for andre enn meg.

 

Men betyr virkelig wow so masse for dåke som kjøper gull då?

Betyr det so jevlig masse å ha det beste?

Dåke seier dåke speler for å ha det kjekt. Då trenge dåke ikkje ha det beste av alt!

 

Eg tenker då ikkje på det beste utstyret du får med timer med grinding og farming. Eg tenker på epic mount, og gear som kan kjøpast på AH.

5938584[/snapback]

 

 

WoW er vel et konkurransespill på alle mulige plan, enten det er å spille og vinne i PvP, eller om det er å gjøre instancer. Du vil stort sett alltid ha en fordel hvis du har bedre equip f.eks.

 

Det er ikke det at jeg ikke forstår, det er vel mer det at jeg ikke aksepterer. Du som innrømmer å ha kjøpt gull, sier jo også at du driter en lang masj i det du aksepterte når du startet å spille spillet. På hvilken måte gjør 60%-mounten spillopplevelsen så dårlig for deg at du vil bryte regelene for å få deg en 100%-mount?

 

Hvis hesten er så teit, hvorfor kjøpte du da 100g for å få råd til den? :ermm:

5938765[/snapback]

 

Jeg kommer meg meg 40 % raskere fra A til B. Som om ikke nok av tiden i dette spillet ble brukt paa griffen eller ridende/gaaende de samme etappene om og om igjen.

 

Ble det feigt å ha fritid også nåda. Ja, jeg vet. Mange bruker veldig lang til på wow..

Men det er bedre å kunne spilt seg til et resultat, enn å kjøpe hele dritten :p

5938898[/snapback]

Ja, så hva klager du over da? Du slapp å kaste bort penger på å kjøpe gull og samtidig mener du at du fikk en skikkelig spillopplevelse. Hva er så problemet?

5938923[/snapback]

 

NETTOPP!

 

Jeg gir også blanke helvete om det er ulovlig å kjøpe penger til spillet.

Blir jeg tatt for det, blir kontoen MIN bannet. Det er da MIN feil og det er MITT problem.

 

Hvis jeg stjeler penger fra en i virkeligheten, kan ikke sammenlignes på grenser!

Dere skal da bare drite i om han kjøper spenn fra nett eller ikke. Vil han ikke grinde, så vil han ikke grinde. ENKELT.

Steng denne tråden please.

5939855[/snapback]

 

Når ble du sjefen her? Så lenge Blizzard sier det er ulovlig skal da ingen kjøpe gull. Du skal da bare drite i at vi følger reglene eller ikke. ENKELT, for å bruke et av dine ord.

 

Hvis mod er nogenlunde oppegående vil han la diskusjonene gå videre under kontrollerte former.

5939994[/snapback]

 

I fare for aa traakke noen paa taerne her (og replyet er ment til traaden generelt og ikke spesielt til quoten ovenfor)... Naar ble plutselig alle dere her saa utrolig pertentlige. Jeg har VANSKELIG aa tro at alle som saa hellig viser til EULAen som forbyr kj0p av gull, ALDRI bevisset har brutt noen regler. Har ingen av dere noen gang kopiert et spill eller brutt en fartsgrense. Aldri syklet med noen paa bagasjebrettet. Reglene til Blizz er laget for aa kunne fucke oss spillere over lengst mulig, vanne ut innholdet saa mye som mulig.

 

Jeg anser kj0p av gull som aa fast-forewarde gjennom reklamen paa en TV-film...

 

To valg:

 

1.Grinde 1000 gull i wow (Som tar 3 dager med råflaks, 1uke+ vanlig)

2.Jobbe èn dag, MEN risikere at kontoen blir bannet ?

5940477[/snapback]

 

1 dag paa jobb eller 1 uke grindende paa mobs i tyrs... Jobb. Easy. Den tida jeg har til overs til WoW 0nsker jeg aa bruke paa ting jeg syns er kjekt. Hovedgrunnen til at jeg fortsatt spiller spillet er det sosiale aspektet. Festlige folk i guildet, med morro paa guildchat og ventrilo...

Lenke til kommentar
Det er så greit når folk eier seg selv i slike diskusjoner...

Å skaffe seg items for egen maskin tar tid. Mye tid. Spør du meg er det heller patetisk å bruke time ut og time inn på å grinde penger i WoW, kontra å bruke tida på andre ting. At du argumenterer med at folk må komme seg ut av sofaen for å få tak i det de ønsker blir bare enda festligere. Det er jo nettopp derfor folk kjøper gull, fordi de har andre gjøremål og prioriteringer. Hadde jeg bare sittet i sofaen hadde jeg spillt WoW uansett, men med jobb, kjæreste, venner, hobbyer, trening etc så har jeg ikke tid til å grinde i timesvis for å få tak i gullene jeg trenger. Det handler om å prioritere hvor man ønsker å bruke tida si. Jeg har enda ikke kjøpt gull men har ingen betenkeligheter med å gjøre det. Jeg sitter heller et par timer ekstra på jobben en dag og kjøper gull når jeg kommer hjem, enn å bruke hele helga på å grinde.

 

At jeg kjøper gull ødelegger ikke spillet for andre. Det man får kjøpt for gull "overall" kan ikke måle seg med det utstyret man får tak i ved å raide uansett, så de som kjøper gull vil ikke bli såpass mye bedre at de ødelegger spillopplevelsen for andre.

 

Argumentet med ulovlige metoder og hacking av kontoer tror jeg også man kan se greit vekk i fra. Arbeidskraft i østen koster dip-shit og for de kronene man betaler for gullet saa kan det nok greit holdes en liten kineser i arbeid for å grinde disse.

 

Hva angår Blizz og kicking av folk som kjøper gull, så tror jeg de gir en lang f**n. Ved å la folk kjøpe gull, så holder de liv i flere accounts: Grinderene som skaffer til veie gullet, og kjøpere, som ellers ville lagt spillet på hylla fordi de ikke har tid til å grinde seg videre...

 

Gull kan kjøpes for penger, og noen velger å gjøre det. Deal with it!

Så lenge det ikke ødelegger spillet for andre ser i alle fall ikke jeg noe problem med det.

5937979[/snapback]

 

Om du ikke takler grinding slutt å spill, eller drit i ting som krever grinding... Så enkelt er det. Spillet har regler som man skal følge, Dette har du godtatt når du opprettet kontoen din.

 

Og ikke trenger du unormale mengder gull for å spille heller, så det preiket om prioteringer er bare å drite i. Skal du ha epicmount så får du investere tid i det. Om ikke kan du bare bruke 60% mounten som fungerer utmerket. Krever kjæresten eller venner mye tid, eller trener du mye så må du bare innse at du ikke at du kan ta en Ole-Brumm med "ja takk begge deler".

 

Epic mount og TWINKE gear var vell det som det i hovedsak handlet om her.

Twinket gear kjøpt for "kineser gull" gjør at du er bedre gearet for BG, noe som fører til at du ødelegger for andre spillere som grinder til det dem trenger og ikke kan skaffe like bra utstyr. Kjøp 2000g og få " ett eller annet Compedium of Dragonslaying" som gir imba epix.

Epicmount er et "statussymbol" som man burde gjøre seg fortjent til, ikke noe man har kjøpt fra en kineser.

 

Så generellt sett synes jeg folk som må kjøpe gull ikke fortjener respekt, for det første fordi det er brudd på avtalen du gå med på for å spille, for det andre fordi det ikke er fair mot andre spillere, og for det tredje ødelegger det greia med at det er ett SPILL, og alle skal stille likt.

5938493[/snapback]

 

 

1. Foror's Compendium of Dragon Slaying får du kjøpt ja... HIPP HURRA DU HAR FÅTT EN BOK! nå må du bare skaffe 39 andre som kan hjelpe deg med å fullføre questen jippy!

 

2. Hva er dette twinka gearet du snakker om? Enchants? for sist jeg sjekket så dropper det bedre gear til f. eks. pvp warrior, i bwl / aq / Mc blablabla... enn det man får kjøpt på ah... hipp hurra 2 krol blades (fury),Arcanite reaper (ikke så jævla bra men 2h arms fury whatever) , lionheart helmet, *Hansker jeg ikke husker navnet på* osv...

 

3. Epic mount var ett statussymbol de første 5 månedene WoW eksisterte... nå er det "just another person who has no life" mounten... eller vist han har kjøpt den for gull han kjøpte på nettet, who the fuck cares...

Det er akkurat som vist du ser en som har full, la oss si night slayer... Så tenker du, just another MC raider... det er ikke stort lengre og kan på INGEN måte sees på som ett statussymbol. Har du derrimot 5/5 AQ 40 set, så er det ett statussymbol (for å trekke ut forskjellen)

 

4. Har du penger i tillegg till job og alt det der... så kan du dra en ole brumm og si "Ja takk, begge deler"

vist du har mye fritid og ikke dame etc... så SYND FOR DEG! Det finnes viktigere ting her i livet enn å henge seg opp i om noen bruker 200 spenn på 1000g på internett...

 

 

GG Have fun!.

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar

Synes det er ganske utrolig hvor mye rart en del personer her inne på forumet egentlig skriver. Uansett hva dere mener om kjøp av gull er det fortsatt ulovlig! JA! Ulovlig! HVa? Du fikk det kanskje ikke med deg? Med det er faktisk ulovlig!

 

Er latterlig å lese om alle de rare unnskyldningene noen har funnet opp for å rettferdiggjøre kjøpen av gull. Det hjelper ikke å flame oss ærlige spillere med tull som at vi ikke har noe liv fordi vi liker å spille spillene slik de skal spilles, og ikke bruke ulovlige hjelpemidler.

 

Hadde wow vært et singelplayerspill, hadde jeg ikke brydd meg om å lese denne posten engang, men det er tross alt et MMORPG. Og det finnes andre som spiller det enn DEG! Dere som kjøper gull på internett, er dere de samme spillerne som bruker wall-hack på cs? For som dere selv sier; "regler er jo til for å brytes". Egentlig synes jeg at dere burde legge wow på hylla, eller skaff dere en privat server (ja vet det er ulovlig). Men vær så snill å slutt å prøve å rettferdigjør kjøpen av gull!

Lenke til kommentar
Hehe, når folk kjøper gull så får jo vi andre solgt tingene vi finner dyrere også da:D Kjøper ikke gull selv, men ser jo at det å kjøpe gull for å få seg hest for å komme fortere frem og slippe den kjedelige løpingen er greit nok. Twinka BG gear er jo litt kjipere å kjøpe da, men men..

5941305[/snapback]

 

Tenk på de som ikke bryter reglene og kjøper, det blir dyrere for dem også.

Lenke til kommentar
Synes det er ganske utrolig hvor mye rart en del personer her inne på forumet egentlig skriver. Uansett hva dere mener om kjøp av gull er det fortsatt ulovlig! JA! Ulovlig! HVa? Du fikk det kanskje ikke med deg? Med det er faktisk ulovlig!

 

Er latterlig å lese om alle de rare unnskyldningene noen har funnet opp for å rettferdiggjøre kjøpen av gull. Det hjelper ikke å flame oss ærlige spillere med tull som at vi ikke har noe liv fordi vi liker å spille spillene slik de skal spilles, og ikke bruke ulovlige hjelpemidler.

 

Hadde wow vært et singelplayerspill, hadde jeg ikke brydd meg om å lese denne posten engang, men det er tross alt et MMORPG. Og det finnes andre som spiller det enn DEG! Dere som kjøper gull på internett, er dere de samme spillerne som bruker wall-hack på cs? For som dere selv sier; "regler er jo til for å brytes". Egentlig synes jeg at dere burde legge wow på hylla, eller skaff dere en privat server (ja vet det er ulovlig). Men vær så snill å slutt å prøve å rettferdigjør kjøpen av gull!

5941226[/snapback]

 

Det er mye som ikke er lov og det er rart hvor opptatte en samling brukere som, skal man tro rykter og fordommer, har et noe frynsete forhold til opphavsrett og andre lover. Jeg vil naa si at det er betydelig mye verre aa ha en nedlastet MP3 fil liggende paa PCen enn aa kj0pe seg noen gull i WoW. Men dere som staar saa hard paa ulovlighetskravene har kanskje aldri hatt dette heller, eller aldri gaatt paa r0d mann over et gangfelt? Og det er ikke snakk om aa bryte reglene kun for aa bryte dem, men det er ikke norges lover vi snakker om her, men kravene leverand0ren setter til hvordan jeg 0nsker aa spille et spill jeg allerde har betalt og fortsatt betaler for.

 

Jeg har heller ikke noe behov for aa rettferdiggj0re det hvis jeg en gang skulle bestemme meg for aa kj0pe. Jeg ser bare ikke hvorfor enkelte blir saa vanvittig hissige dersom jeg velger aa bruke mine egne penger paa aa kj0pe meg f.eks. en epic mount.

 

..og jeg tror vi temmelig klart har paapekt at vi ikke er folka som buker wallhack og aimbot. De som har postet her argumenterer jo med akkuratt det: De tillater seg aa kj0pe gull fordi deg gir dem en bedre spillopplevelse, samtidig som det ikke 0delegger spillopplevelsen for andre. Wallhack og Aimbot blir en helt annen diskusjon.

 

Hele diskusjonen baerer litt preg av barnehage-holdning a la "hvis ikke jeg kan skal ingen andre heller faa lov". Enkelte har anledning til aa bruke noen kroner paa gull, mens andre har anledning til aa bruke ukesvis paa aa farme dem. Deal with it...

 

Dessuten er det ikke selve gullet man betaler for, men tiden folk har brukt paa aa farme dem, eller hva det naa er de sier for aa omgaa EULAen naar de selge accounts paa E-bay. Det argumentet skal jeg ikke gidde aa diskutere en gang, la oss kalle en spade for en spade, det er kj0p av gull, ene maaten eller den andre.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt gull til epic mount.

Hvorfor gjorde jeg det? Fordi etter 60 dager in game begynnte jeg å bli drit lei etter å ha farma til Lionheart og Stronghold. Interessen for wow begynte å bli mindre pga all farminga. Siden jeg både har en kjæreste og jobb, så ble det gullkjøp. Da allerede nesten halve spilletiden var gått med til farming av gull til reprasjoner, poths, hanskene og hjelmen.

 

Rettferdigjør det at jeg gjør noe ulovelig? Nei, ikke i mine øyene. Men jeg gjorde det pga tidsforbruket mitt i wow.

Gullkjøpet gjorde hvertfall for meg at jeg sparte en del tid mer, fordi overskudde etter mount kjøp gikk med til reprasjoner etter MC. (kjøpte 1000g) Jeg slapp å farme gull i tillegg til å raide. Raiduka bestod av 5-6 timer hver dag. Da hadde jeg tid til familien i helgene fordi jeg ikke farma til neste ukes raid.

Da de 200g var brukt opp følte jeg wow ble min andre jobb og kutta ute hele warrioren.

 

Men dog, det er nok derfor jeg kutta ut mainen min også. Etterhvert kunne jeg like godt startet som bonde å tjent penger på all den jobben, jeg la ned i å farme i wow. Spillet er på lvl 60 omtrent 90% farming av epics, reputation og gold til reprasjoner.

Kan jeg skjønne at folk kjøper gull? Ja helt klart, ser ikke ned på folk som gjør det heller.

 

Edit: Omformulert litt her :)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Å kjøpe gull i wow er helt greit spør du meg, blir for teit og grinde i flere uker ( Noe som er veldig kjedelig ) Når du istedet kan dra på jobb i en dag for å få tingene du har lyst på. Noen mener det ikke er rettferdig, men det er ens egen avgjørelse.

Lenke til kommentar
Du er en av de som ikke aner hva dem prater om.

Fortsatt prøver du å finne en grunn til å se ned på dem som ikke spiller wow 24/7.

5940437[/snapback]

 

Vær så snill, enlighten me. Ser selvsagt ned på folk som jukser, hvem gjør ikke det? Forøvrig trenger man ikke spille WoW 24/7, selv om det er mange som ønsker å gjøre det.

 

Gleder meg til et intellektuelle svaret ditt :!:

 

edit: Og for å spørre dere som hevder dere ikke som sier dere ikke har behov for å rettferdiggjøre det dere gjør, hvorfor i alle verden begynner dere å dra inn helt irrelevante saker inn i diskusjonen?

 

edit 2: vet at mange kommer til å bli misfornøyd, og at det er en long-shot, men Blizzard har mottatt en mail med navn på endel characters med tips om gullkjøp.

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

Nå er det ganske mange som driver å har personline fighter her, og ikke svarer på det topic starter spørte om. Om det faktisk er ok og kjøpe guld.

Svaret mitt hadde vært ja.

Som resultert i denne topicen, så ser vi at man ikke blir bannet fordi det bare er ulovlig å selge. Så jeg ser derfor ingen problemer i å bruke egne penger på leke penger i et spill til en Tweak.

Det er faktisk opp til hver enkelt person, men når man kjøper guld tar man selvfølgelig en stor risk.

Lykke til, og ikke hør på hva alle andre sier, men gjør det du selv vil. Hadde man skulle ikke gjort det man selv ville, ville verden blitt ganske kjedelig.

 

EDIT: Det er slik jeg ser på det, selv om jeg aldri har kjøpt guld.

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar
Synes det er ganske utrolig hvor mye rart en del personer her inne på forumet egentlig skriver. Uansett hva dere mener om kjøp av gull er det fortsatt ulovlig! JA! Ulovlig! HVa? Du fikk det kanskje ikke med deg? Med det er faktisk ulovlig!

 

Er latterlig å lese om alle de rare unnskyldningene noen har funnet opp for å rettferdiggjøre kjøpen av gull. Det hjelper ikke å flame oss ærlige spillere med tull som at vi ikke har noe liv fordi vi liker å spille spillene slik de skal spilles, og ikke bruke ulovlige hjelpemidler.

 

Hadde wow vært et singelplayerspill, hadde jeg ikke brydd meg om å lese denne posten engang, men det er tross alt et MMORPG. Og det finnes andre som spiller det enn DEG! Dere som kjøper gull på internett, er dere de samme spillerne som bruker wall-hack på cs? For som dere selv sier; "regler er jo til for å brytes". Egentlig synes jeg at dere burde legge wow på hylla, eller skaff dere en privat server (ja vet det er ulovlig). Men vær så snill å slutt å prøve å rettferdigjør kjøpen av gull!

5941226[/snapback]

 

Hvordan i helvete kan du sammenligne wall-hack i cs, med å kjøpe gull i wow?

Wallhack er en cheat som lar deg vinne. Enkelt og greit, den gjør det jævelig kjipt for dine fiender å spille.

Kjøper man gull i wow, til seg selv, hvordan skal det gå utover ANDRE?

Lenke til kommentar
Nå er det ganske mange som driver å har personline fighter her, og ikke svarer på det topic starter spørte om. Om det faktisk er ok og kjøpe guld.

Svaret mitt hadde vært ja.

Som resultert i denne topicen, så ser vi at man ikke blir bannet fordi det bare er ulovlig å selge. Så jeg ser derfor ingen problemer i å bruke egne penger på leke penger i et spill til en Tweak.

Det er faktisk opp til hver enkelt person, men når man kjøper guld tar man selvfølgelig en stor risk.

Lykke til, og ikke hør på hva alle andre sier, men gjør det du selv vil. Hadde man skulle ikke gjort det man selv ville, ville verden blitt ganske kjedelig.

5941829[/snapback]

 

_DER_ har du det !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...