fattigstudent Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Hei Jeg lurer på om dere kan nevne navn på noen skikkelig happy sanger som Tiny Tim - Livin' in the sunlight, lovin in the moonlight Jimmy Soul - If you wanna be happy Austin Powers Theme osv. På forhånd takk
LarsP Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Begynner folk å ramse opp black metal-sanger så klikker jeg i vinkel. HINOI Team - Night of Fire Excrementory Grindfuckers - Zlatcore Ayumi Hamasaki - Trauma Ayumi Hamasaki - Angel's Song Aya Matsuura - Navi ga Kowareta Oujisama Eclipse - Nothing Between Us E-Type - Angels Crying Gartnerlosjen - Heldiggrisene Gladsanger.
endrebjo Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Chicken Dance (kyllingdansen) DJ Dream - Hoppesangen Postgirobygget - En solskinnsdag Gyllene Tider - Sommartider
blured Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Toploader - Dancing in the Moonlight er hva jeg vil kalle en gladlåt.
Tumbleweed Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Godley and Creme - A Little Piece Of Heaven Aldeles suveren.
Acrid Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 RedHeat - Meow Meow Meow The Devin Townsend Band - Sunshine and Happiness Ninja Magic - Evil Ninja Wrath
LarsP Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 RedHeat - LaLaLaa Ch!pz - Cowboy Happatai - Yatta 784 San - Japan Break Industries
L@sse Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Walk of Life - Dire Straits Walking on Sunshine - The Pretenders 9 to 5 - Dolly Parton Johnny B. Goode - Chuck Berry Jump - van Halen I'll be There for You - The Rembrants Ellers så så har jo Prima Vera flere artige sanger Tusen grunner til ikke å ha sex i kveld Fylla har skylda Svenske faen De gærne har det godt
kaiern Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 The Devin Townsend Band - Sunshine and Happiness 5931567[/snapback] YE!
Søppelsveitt Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Salt'n'Pepa - Push it The Rock Steady Crew - Hey you The Rock Steady Crew Los Del Rio - Macarena Ini Kamoze - Here Comes The Hotstepper 2 Unlimited - Jump For Joy Passion Fruit - Wonderland (Sydensang) Boney M - Hooray Hooray Its a Holi Holiday Four Tops - Sugar Pie Honey Bunch Hot Chocolate - You Sexy Thing Hot Butter - Popcorn The Archies - Sugar Sugar Janne Formoe - Bursdagssang Naughty By Nature - Hip Hop Hooray Gro Anita Schønn - Eviva España George Baker Selection - Una Paloma Blanca Mungo Jerry - In The Summertime Mr. president - coco jamboo Sweet - funny funny Løvenes Konge - Hakuna Matata Lipps Inc - Funkytown Jim Reeves - snowflake Ray Charles - Hallelujah I Love Her So Grease - the one that I want Kenny Loggins - Footloose Beach Boys - Good Vibrations Huey Lewis And The News - Hip To Be Square Junior Senior - Moove your feet Katrina & The Waves - Walking on sunshine Sabrina - Boys Sweet - Ballroom Blitz Scatman John - I´m a Scatman Søsterhjemmet - Susa I Hodet Åge Aleksandersen - Min Dag Blind Melon - No Rain Narcotic Thrust - I Like It Ottawan - d.i.s.c.o. Pointer Sisters - I'm so Excited Franklin - Bombadilla Life Helen Shapiro - Walking Back To Happiness Cindy Lauper - Girls Just Wanna Have Fun Har jeg glemt noen?
IBalic Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 (endret) The 88 - How Good It Can Be er mitt bidrag her Endret 17. april 2006 av Ole-Magnus
Bytex Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 (endret) Siden det er overvekt av manga-japanske hylehappysanger slenger inn litt glad-powermetal jeg. Disse får meg til å hoppe på stolen av glede: Angra - Carry On Edguy - Judas at the Opera Helloween - Rise and Fall, Eagle Fly Free, Dr Stein Shaman - Pride Blind Guardian - Script for my Requiem Endret 17. april 2006 av Bitex
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Benny hill theme The Wiggles - Quack Quack don't worry be happy Always look on the bright side of life
TLZ Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 (endret) Begynner folk å ramse opp black metal-sanger så klikker jeg i vinkel. 5931435[/snapback] Finntroll - Trollhammaren Den sangen er faktisk knallhappy, er ultra morsom/glad-sang. Men så kan det sikkert diskuteres i evigheter hvorvidt den er black metal, men jeg har i hvertfall sett Finntroll listet som black metal. Jorn - Something Real Power metall inblandet med litt gospel. Blanding av planetens 2 mest overglade musikksjangere. Annen glad/feelgoog-musikk: Masterplan - Crimson Rider Gackt - Vanilla Gackt - Black Stone (Kan ikke si at jeg liker denne helt, men glad er den i hvertfall) Micheal Jackson - I can't stop loving you Incubus - Wish You Where Here Björk - It's Oh So Quiet Björk - Joga Tori Amos - Happy Phantom Endret 17. april 2006 av TLZ
Acrid Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 David Hasselhoff - Everybody Sunshine Den vil jeg si er rimelig hæppi
The_Darkness Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Dimmu Borgir - Dødsferd er unektelig happy, ellers kan jeg jo nevne Gina G - Oh ah just a little bit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå