Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snip*

5936255[/snapback]

Huffda, hvor var du? Det er forresten prisen man betaler med disse low-cost selskapene.

5936761[/snapback]

 

Akkuratt, da har du vel noen andre selskaper å anbefale da kanskje?

 

Tips er jo å bestille første rad eller ved nødutgangene. Der har du som regel all den plass du kan ønske.

5936802[/snapback]

Prøvde det på veiene ned, men der var det fult, og tørte ikke å snakke engelsk på veien hjem :p

Lenke til kommentar
Ringte SAS i stad, var nummer 14 i køen i 3 sekunder til en mann sa "vi gjør oppmerksom på at vi prioriterer EuroBonus medlemmer, tast inn medlemsnummer" -- etter å ha tastet *S nummeret mitt var jeg plutselig nummer 1. Slikt liker vi, SAS!

5979253[/snapback]

Så det er slike som deg som sniker i køa? Helvetes flyplassmonarker!

Lenke til kommentar
Ringte SAS i stad, var nummer 14 i køen i 3 sekunder til en mann sa "vi gjør oppmerksom på at vi prioriterer EuroBonus medlemmer, tast inn medlemsnummer" -- etter å ha tastet *S nummeret mitt var jeg plutselig nummer 1. Slikt liker vi, SAS!

5979253[/snapback]

Så det er slike som deg som sniker i køa? Helvetes flyplassmonarker!

6012811[/snapback]

Jeg synes det er verre når jeg stikker inn frequent-flyer kortet i kølappautomaten, og sniker på det viset..

Lenke til kommentar
Ringte SAS i stad, var nummer 14 i køen i 3 sekunder til en mann sa "vi gjør oppmerksom på at vi prioriterer EuroBonus medlemmer, tast inn medlemsnummer" -- etter å ha tastet *S nummeret mitt var jeg plutselig nummer 1. Slikt liker vi, SAS!

5979253[/snapback]

Så det er slike som deg som sniker i køa? Helvetes flyplassmonarker!

6012811[/snapback]

Hihi, nå skjønner jeg hva som hadde skjedd om vi fikk business-lane ved sikkerheten på OSL.

Lenke til kommentar
Ringte SAS i stad, var nummer 14 i køen i 3 sekunder til en mann sa "vi gjør oppmerksom på at vi prioriterer EuroBonus medlemmer, tast inn medlemsnummer" -- etter å ha tastet *S nummeret mitt var jeg plutselig nummer 1. Slikt liker vi, SAS!

5979253[/snapback]

Så det er slike som deg som sniker i køa? Helvetes flyplassmonarker!

6012811[/snapback]

 

Det skulle ikke være lov. Ingen skal snike i køen. Det skal være likt for alle kunder. Nei til forskjellesbehandling.

Lenke til kommentar
Joachim melder om stort savn etter fitnessrom i loungen på OSL.

 

Er bare redd det ikke er så mange andre som har savnet det...

6012257[/snapback]

 

Hadde vært fint å få sitte atmed en nytrent og klissvåt (av svette) fyr i en halvtime ja :!:

6014456[/snapback]

Vi lever i 2006 - en tid der dusjer faktisk ikke er luksus.

Lenke til kommentar
Joachim melder om stort savn etter fitnessrom i loungen på OSL.

 

Er bare redd det ikke er så mange andre som har savnet det...

6012257[/snapback]

Vanker du så mye oppe på flyplassen at du trenger slikt? Selv pleier jeg ikke akkurat å reise så veldig tidlig til flyplassen (hvertfall ikke hjemme i Norge hvor jeg er kjent), men så klart har vi noen sære land som USA hvor man må sjekke inn tidlig da :(

Lenke til kommentar
Joachim melder om stort savn etter fitnessrom i loungen på OSL.

 

Er bare redd det ikke er så mange andre som har savnet det...

6012257[/snapback]

Vanker du så mye oppe på flyplassen at du trenger slikt? Selv pleier jeg ikke akkurat å reise så veldig tidlig til flyplassen (hvertfall ikke hjemme i Norge hvor jeg er kjent), men så klart har vi noen sære land som USA hvor man må sjekke inn tidlig da :(

6014713[/snapback]

Om de hadde hatt det tibludet, kunne jeg tilpasset meg til det, og kommet litt tidligere enn hva jeg ellers ville, for å få løpt en mil. Pga reise rakk jeg ikke å få trent før jeg drog til flyplassen, men om det hadde vært et lite treningsstilbud PÅ flyplassen, ville jeg rukket det.

 

Men skal ikke påstå at det er verdens største problem, skal ikke det.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Ringte SAS i stad, var nummer 14 i køen i 3 sekunder til en mann sa "vi gjør oppmerksom på at vi prioriterer EuroBonus medlemmer, tast inn medlemsnummer" -- etter å ha tastet *S nummeret mitt var jeg plutselig nummer 1. Slikt liker vi, SAS!

5979253[/snapback]

Så det er slike som deg som sniker i køa? Helvetes flyplassmonarker!

6012811[/snapback]

Hihi, nå skjønner jeg hva som hadde skjedd om vi fikk business-lane ved sikkerheten på OSL.

6013978[/snapback]

Da hadde det blitt knus!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...