Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har det noengang hendt at piercing har gitt utslag i sikkerhetskontrollen?

5947701[/snapback]

Den er så liten. ;)

5947748[/snapback]

 

Ahahah, kjeften ;)

 

Men liksom... om man har 6 hull i ørene og 4-5 resten av kroppen...

 

Noen som vet om det noengang har skjedd med noen? Må også være utrolig kjipt for en reiseglad person som har metallplate i hodet eller noe å alltid bli trukket til side i kontrollen :ermm:

 

Heldigvis gjorde ikke noen av piercingene mine utslag på metalldetektoren, det kunne blitt pinlig :blush:

Lenke til kommentar
Har det noengang hendt at piercing har gitt utslag i sikkerhetskontrollen?

5947701[/snapback]

Den er så liten. ;)

5947748[/snapback]

 

Ahahah, kjeften ;)

 

Men liksom... om man har 6 hull i ørene og 4-5 resten av kroppen...

 

Noen som vet om det noengang har skjedd med noen? Må også være utrolig kjipt for en reiseglad person som har metallplate i hodet eller noe å alltid bli trukket til side i kontrollen :ermm:

 

Heldigvis gjorde ikke noen av piercingene mine utslag på metalldetektoren, det kunne blitt pinlig :blush:

5947908[/snapback]

 

Hei Linn Christin, vanlige piercinger gjør ikke utslag i portalen, det er for lite metall. Noe annet er om du har kjettinger fra ***** til *******. ;) Håndsøkeren kan derimot lett finne "skjulte" piercinger... :blush:

Lenke til kommentar

Heldigvis gjorde ikke noen av piercingene mine utslag på metalldetektoren, det kunne blitt pinlig  :blush:

 

 

Hvordan hadde dette blitt pinlig egentlig ? Ørepynt blir vel regnet som vanlig nå til dags ?

 

Om du hadde smuglet metall gjenstander i undertøyet, kan jeg se for meg en del pinlige opplevelser, men du driver vel ikke med sånt ?

Lenke til kommentar
Må si at Thai-Arways har veldig god plass og service hvis du skal i den retningen

5947974[/snapback]

TG er min favoritt, ekstremt god service. Dessuten er flyvertinnene under 60 år og 100 kg, uten at jeg skal nevne navn. ;)

5947995[/snapback]

 

 

Hehe.. kabinpersonalet til SAS ble kalt for Jurassic Park for en liten tid tilbake.. det har bedret seg litt nå da. SAS var forresten en av hovedaktørene som startet Thai for mange år siden, og Thai piloter og crew trener fortsatt hos SAS Flight Academy.

Lenke til kommentar

Heldigvis gjorde ikke noen av piercingene mine utslag på metalldetektoren, det kunne blitt pinlig  :blush:

 

 

Hvordan hadde dette blitt pinlig egentlig ? Ørepynt blir vel regnet som vanlig nå til dags ?

 

Om du hadde smuglet metall gjenstander i undertøyet, kan jeg se for meg en del pinlige opplevelser, men du driver vel ikke med sånt ?

5948049[/snapback]

 

Kjeften, så jeg ikke gir deg husarrest i helga;)

 

Må da være pinlig fpr de som måtte ha metallgjenstander både i trusa å bh'n. Kan jeg tenke meg. For ikke å snakke om alle tjukke jenter med piercing i navlen :!:

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Må si at Thai-Arways har veldig god plass og service hvis du skal i den retningen

5947974[/snapback]

TG er min favoritt, ekstremt god service. Dessuten er flyvertinnene under 60 år og 100 kg, uten at jeg skal nevne navn. ;)

5947995[/snapback]

 

 

Hehe.. kabinpersonalet til SAS ble kalt for Jurassic Park for en liten tid tilbake.. det har bedret seg litt nå da. SAS var forresten en av hovedaktørene som startet Thai for mange år siden, og Thai piloter og crew trener fortsatt hos SAS Flight Academy.

5948073[/snapback]

Så det vár noen som skjønte den. ;) TG er det beste selskapet i Star Alliance, selv bedre enn UA.

Lenke til kommentar
Må si at Thai-Arways har veldig god plass og service hvis du skal i den retningen

5947974[/snapback]

TG er min favoritt, ekstremt god service. Dessuten er flyvertinnene under 60 år og 100 kg, uten at jeg skal nevne navn. ;)

5947995[/snapback]

 

 

Hehe.. kabinpersonalet til SAS ble kalt for Jurassic Park for en liten tid tilbake.. det har bedret seg litt nå da. SAS var forresten en av hovedaktørene som startet Thai for mange år siden, og Thai piloter og crew trener fortsatt hos SAS Flight Academy.

5948073[/snapback]

Så det vár noen som skjønte den. ;) TG er det beste selskapet i Star Alliance, selv bedre enn UA.

5948079[/snapback]

 

Thai er kjempeflinke! Også har de søte damer der..

:dribble:

Lenke til kommentar

Rødbetepai er ikke noe å forrakte ;)

 

Jeg flyr ikke så mye, jeg kan få gjort det meste som må gjøres i kjøreavstand fra hjemmet mitt og jeg reiser ikke så mye på ferie. Men når jeg først er ute å reiser så er det en stor glede å se flyplassaristokrater i full utfoldelse. Det gjør ventetida på dyre og dårlige flyplassresturanter litt kortere :)

Lenke til kommentar
Tollvesenet kan bruke gummihanskene om de vil..  :scared: Sikkerhetskontrollørene finner stort sett det de ser etter før du står i nettoen. Hvis du har operert inn noe metall i kroppen er det lurt med legeerklæring.  ;)

5947952[/snapback]

Vel, min far har en "stang" fra topp til bunn i ryggen, av flott jern. Den har, i følge pappa, kun gitt utslag en gang, og det var da vi ble plukket ut som potensielle terrorister på en amerikansk flyplass. Pappa reiste visst med legeattest i starten på syttitallet, men fikk aldri bruk for det, og selv som "potensielt farlige" (boardingkortene våre ble merket med rød markeringspenn, og vi ble tatt ut allerede før sikkerhetskontrollen til ekstra sikkerhetskontroll, selv TSA så på det som helt naturlig, uten at vidre stripping var nødvendig.

 

Grunnen, for de som lurte, var at billettene på dette regionale flighten, Delta Connection, operated by Sky West forøvrig, var bestilt fire dager i forveien, og kun gjaldt en vei. Dét er mistenkelig det!

 

Ihvertfall tror jeg at den typen metall/jern som opperes inn i mennesker sjeldent gir utslag. Det er ikke det at min far reiser lite som gjør at det kun har slått ut en gang, for å si det slik..

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

Jeg synes Norwegian har utrolig lite beinplass. Det er jo slik at hvis jeg ikke får nødutgangen med god plass så må jeg skyve settet foran meg forover. Da blir det jo værst for den stakkaren som sitter der hvis flyet er fult. Hvis ikke kan en nesten garantere at det blir ledig.

 

Gleder meg til jeg skal til Bilund med British Airways i sommer. Det er noe billigere enn SAS, med mindre fly og man får mat på flyturen i et lite propellfly.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...