Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade


Anbefalte innlegg

Det finnes to "telefonplasser" med stikkontakt (og en liten benk) rett ved den ved første lyslampen, du har også en stikkontakt på andre siden av Pizza Hut - og så finnes det en innerst i Kon-Tiki Baren (eller hva det heter). Du kan jo prøve å ringe SAS og høre om du kan kjøpe en lounge-voucher? Det kan lønne seg med litt gratis mat og drikke når det er 12 timer du skal vente...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ØYH! Er det røyking i disse aristokratihøla? Hvis det medfører riktighet så skal jeg faen meg fikse meg nok poeng så jeg kommer meg inn på noe slikt! Jeg er rimlig lei av å måtte gå inn og ut, opp og rundt og gjennom toll og faenskap for å ta en stakkarslig blås!

Lenke til kommentar

Det er nok ikke lov til å røyke i Star Alliance loungen på OSL, med mindre jeg har gått glipp av det -- jeg kan i hvert fall ikke huske å ha sett dette sist (tviler på det, egentlig). Men det er da ikke den eneste grunnen du trenger for å bli med meg inn på "aristokrathøla"? :)

Lenke til kommentar
Det er nok ikke lov til å røyke i Star Alliance loungen på OSL, med mindre jeg har gått glipp av det -- jeg kan i hvert fall ikke huske å ha sett dette sist (tviler på det, egentlig). Men det er da ikke den eneste grunnen du trenger for å bli med meg inn på "aristokrathøla"? :)

6117047[/snapback]

Det er vel en egen greie/utgangsmuligheter for eventuelle røkere?

Lenke til kommentar
Det er nok ikke lov til å røyke i Star Alliance loungen på OSL, med mindre jeg har gått glipp av det -- jeg kan i hvert fall ikke huske å ha sett dette sist (tviler på det, egentlig). Men det er da ikke den eneste grunnen du trenger for å bli med meg inn på "aristokrathøla"? :)

6117047[/snapback]

Det er vel en egen greie/utgangsmuligheter for eventuelle røkere?

6117150[/snapback]

 

Kan jeg aldri huske å ha sett... Hele flyplassen er jo røykfri, og hvor skulle en evt egen røykeutgang lede?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Det er absolutt ingen røykemuligheter innendørs på Oslo Lufthavn. Skal du innenriks kan du bare gå ut vis-a-vis Gate 28 hvis du skal trekke litt frisk luft. Skal du utenriks må du gå til Gate 42, opp trappen, og følge de ankommende passasjerene, og deretter ut via tollen. Ingen andre muligheter. Dette pga tollregler, dvs du har hatt muligheten til å handle duty-free varer på utenlandspiren, og må dermed tollklareres hvis du skal ut igjen. Dette er også årsaken til at vekterne sjekker boardingkortet ditt om du skal inn på utenrikspiren. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...