Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har flydd med China Airlines på den strekningen tidligere i år. Det var et slitent fly, ala SAS, uten individuell video. Og "storskjermen" var en vits. Syntes maten var grei og servicen god.

 

Qatar har vel topp utstyr og service.

 

Ser jo bedre ut med en mellomlanding i Doha da og reise med Qatar kontra China :)

Lenke til kommentar

Hva er forresten greia med avreise sånn kl. 02 fra Bangkok hele tiden på reiser med greie priser? :) Normalt eller? Skulle tro flyplassen i Bangkok var stengt da :p

 

EDIT. Sitter å kikker på Thai Airways som virker som et bra alternativ på økonomiklasse. Eneste er at den "Thai Saver Plus" valget som er billig virket å ha mange haker ved seg.

Endret av enurweb
Lenke til kommentar

Pass på så du ikke får flyvningen med grusomt lang ventetid i Doha da, det er for spesielt interesserte.

 

Det kan jeg skrive under på... de har vel fortsatt den midlertidige løsningen(?)

Det var en taxfree, masse sitteplasser, en kaffebutikk og 3-4 spisesteder uten mat jeg klarte å få meg selv til å kjøpe (selv så sulten jeg var, ventet heller på maten i flyet).

Dette var da en bygning som hadde bussforbindelse til flyene, og det var en bygning for alle som skulle videre via Doha. Dvs. veldig mange.

 

Det jeg brukte tiden på var å se på folk. Så et par nordmenn der, og hørte en svenske. Så en eller annen rikmann fra Saudi Arabia med sin kone i burka, han selv antrukket komplett i hvitt, kjortel og keffiyeh. Det var også en del asiatere der, en del som hadde ansiktsmasker (bare de fra japan som bruker det?).

Lenke til kommentar

Burde absolutt være mulig å overleve det ja. man får mye luksus og god service for pengene i Bangkok. Stadig nye gavedryss internt i bransjen?

 

Jada, det er ikke ille.

 

Jeg satser på å ta flyet ned en torsdag ettermiddag, og nattflyet hjem natt til mandag også rett på jobb.

 

Planen er å shoppe, sightse og spise meg svett på Tom Yam suppe.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...