Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
ilpostino skrev (På 14.3.2025 den 13.00):

Jeg blir som regel stoppet i sikkerhetskontrollen på vei ut til "tilfeldig kontroller". Det hjelper ikke med langt skjegg og å ha hettegenser med tre-patch på ryggen. (tre-patch er det bikere har på ryggen på vestene sine).

Blir av en eller annen merkelig grunn det jeg også, uten at jeg ser noen grunn. Tror godt over halvparten av gangene.
Ble stoppet i sikkerhetskontroll i Stavanger og prøver av meg ga utslag på noe på 2 forskjellige maskiner, fikk ikke vite hva men var overraskende lite som skjedde. Spurte hvor jeg skulle og hva jeg hadde gjort, jeg svarte og fikk dra videre. Trodde i det minste de skulle ta en rask ransakelse..

Samt sist nå i Madeira, fikk beskjed om at jeg var plukket ut til tilfeldig kontroll og at jeg måtte pakke sekken, etter scanneren.
Jeg pakket sekken, ingen kom, ingenting skjedde.
Så jeg begynte å forsiktig gå unna sikkerhetskontrollen, men ble "heldigvis" stoppet, ikke noe problem da heller så klart, men ubehagelig å få beskjed om at det er kontroll uten at noe skjer. Ikke akkurat heldig om man blir tatt for å forsøke å snike seg unna kontroll heller vil jeg tro..

robertaas skrev (11 timer siden):

SAS og Scandic tilbyr kontinuerlig statusmatch.

https://www.scandichotels.com/en/scandic-friends/partners/sas-eurobonus

Virker lovende.

Nå som Strawberry har deevaluert sitt fordelsprogram, så blir det antagelig mer Scandic for meg fremover (uten at jeg på noen som helst måte er noen "storkunde").

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...