Gå til innhold

Hva er det beste våpenet som kan kjøpes for gold?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Warrior så liker jeg ikke mace, pga jeg ikke liker mace specc, men hver for sitt... jeg bruker arcanite reaper og den holder rett og slett ikke mål i bg lengre (siden alle jeg spiller mot har 10000 epics) så vist du har planer om å være god i bg, så kan du drite i å kjøpe deg våpen, ta ett par tribute runs i DM north så får du deg Barberous blade (staving?) til du får deg ZG/MC guild eller bedre, så får du deg et våpen derfra (Destroyer of Worlds / Obsidian Edge Blade / Bonereaver's edge, eller vist du er super heldig The untamed blade / Ashkandi.

 

 

 

Som du ser har jeg bare nevnt sword, fordi det er det so er best ;), men du har jo alltids spinal reaper fra rag osv... =)

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar

Foror's Compendium of Dragonslaying kan kjøpes for en "liten" sum penger. Gir deg en quest som som krever at man dreper onyxia noe som krever et ok guild. Fullfører du denne questen så får du derimot Quel'serrar et av de beste tanke våpnene som kan kjøpes for gold. Andre valg er selvsagt å kjøre pvp opp til lvl 14 (noe som mest sannsynlig vil være mer arbeid en å skaffe seg Quel'serrar) men de våpnene er bedre.

 

Enkleste er vel å ta en del ZG runs for å skaffe seg Bloodlord's defender som tanke våpen og Zin'rokh.

Lenke til kommentar
Foror's Compendium of Dragonslaying kan kjøpes for en "liten" sum penger. Gir deg en quest som som krever at man dreper onyxia noe som krever et ok guild. Fullfører du denne questen så får du derimot Quel'serrar et av de beste tanke våpnene som kan kjøpes for gold. Andre valg er selvsagt å kjøre pvp opp til lvl 14 (noe som mest sannsynlig vil være mer arbeid en å skaffe seg Quel'serrar) men de våpnene er bedre.

 

Enkleste er vel å ta en del ZG runs for å skaffe seg Bloodlord's defender som tanke våpen og Zin'rokh.

5908762[/snapback]

 

har du boka finnes det alltid et guild som vil ta deg med på et run :)

Lenke til kommentar
Stå utenfor instancen, få whisper om den aktuelle tingen droppet, bli invitert til raid, gå inn i instancen, bli summonet, betale, loote?

5909973[/snapback]

Det gjelder vel kun ved majordomo ? Tror du må være med på selve killet for å få noe loot.

5910013[/snapback]

 

Korrekt, du må være på aggro listen til bossen for å kunne få noe. Et untak er MJD.

Lenke til kommentar
StåUutenfor instancen, få whisper om den aktuelle tingen droppet, bli invitert til raid, gå inn i instancen, bli summonet, betale, loote?

5909973[/snapback]

Nei, det er ikke mulig. Må være med på killet.

5910844[/snapback]

 

Han beskriver jo at man er med på killet.

5912014[/snapback]

Nei, det gjør han ikke.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...