Gå til innhold

Det mest krevende spillet som selges i dag...


Anbefalte innlegg

Så er Oblivion gøy? holder på å  instalere det nå, har aldri prøvd det før :blush:  :p

7663971[/snapback]

 

Ja første gangen ivertfall :) Men du kommer til og gå lei etterhvert...

 

Gothic 3 krever vel temmelig kraftig specs det og? Det lagga hos meg noe helt sjukt! De har hele tida skrytt av at spillet er så nydelig, men du må jo ha en PC fra 2010 for og kunne smashe det på fult. Og når du ikke har det, og når det i tillegg er stappa av bugs! Ja da ser det helt råttent ut!!

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Company of Heroes krever vel ganske mye om man har alt på maks.

7666120[/snapback]

 

Ja det nevnte jeg tidligere også.... Bare tenk på alt det som sprenger, og detter og spruter rundt om kring. Du skal ha temmelig bra data for og spille det på fult... :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

når jeg sa høy oppløsning, så mente jeg også høy på effekter (glemte å si det), altså ikke høy på antialisering, men på alt det andre.

 

Men nå må jeg bare finne ut hvordan man overklokker et skjermkort....

7672095[/snapback]

 

Når sa du det??

 

Men det blir spennende og se senere i år. Da kommer det nok noen spill som får maskinene til og slite.... :whistle:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
EDIT: Gormers: Skjønte jo det da! Jeg kjører på fullt med efekter og alt av AA og det går som en lek!
Endret av Selvin
Lenke til kommentar

få tak i en beta key til vanguard.... dette spillet er vanvittig bra og grafikken er nyyydelig....

 

(kjører selv på ett 8800gts kort) ok fps utenfor byer men går under 30 i byer og slikt (har bare 1 gb ram og en gammel 3000+ prosessor... blir oppgradert når jeg får tak i penger.. en gang....:p)

 

 

OBS! 12gb client må lastes ned.....

Endret av alleibruk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...