Gå til innhold

Det mest krevende spillet som selges i dag...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flight Simulator X, Oblivion og F.E.A.R vil jeg tro. Og jeg har hørt et eller annet sted at Tom Clancy's Rainbow Six Vegas skal være ganske krevende. Men det er jeg ikke så sikker på.

7680460[/snapback]

ahhh F.E.A.R. syntes jeg er lite krevende.

Oblivion krever en del mer, men nå er det jo veldig stor bane på Oblivion.

Lenke til kommentar
F.E.A.R. er vel det mest krevende, Gothic kunne blitt nevnt, men det er bug som gjør at det hakker.

 

Oblivion og Splinter Cell krever også en del ;)

7706726[/snapback]

Flight Simulator X krever en del mer en F.E.A.R.... (Etter min oppfattning da)... Flight Simulator på full grafikk, og jeg får ikke spilt.. F.E.A.R på full grafikk, og det lagger.. :p

Lenke til kommentar
Oblivion ser vanvittig bra ut, men krever ikke så mye. Jeg sliter hardt med Flightsim X. Er spent på hvordan det blir å funke når Vista kommer.

7667196[/snapback]

Krever ikke Oblivion mye?

Oblivion krever alt du har, hvertfall av skjemkort!

 

Det er ikke det at alt ser så ekstremt bra ut, men for at det er dårlig optimalisert.

Mange memorydumps og fpsdrops.

Ikke missforstå meg, Oblivion ser utrolig bra ut. Men ikke så bra at ikke dagens maskinvare skulle klare å kjøre det på full grafikk.

Lenke til kommentar
Oblivion krever ikke mer enn at jeg kjører på max med geforce 7900GT 512MB,2048Mb RAM,amd am2 x2 4200+.

 

Et spill jeg sliter mer med er Heroes of might and magic 5 med full grafikk etter jeg har utforsket ca 75% av kartet på en stor bane.

Da begynner det å kreve av maskinen spesielt når du svirrer litt med kameraet..!

7698286[/snapback]

Klarer du å kjøre Oblivion på fullt med 7900GT?

Høres ikke sannsynlig ut.

Lenke til kommentar

jeg har instalert en haug med grafikk mods og andre ting til oblivion, og kjører det egentlig rimelig glatt, men alt på høyeste, noen drops til under 20fps enkelte steder, men eller så går det bra 30-40fps, 1280*768 oppløsning.

 

og merk at dette er med alle moddene i TOTO instalert og Natural Enviroments i tillegg,

var uspillbart før, men med mer ram og nytt skjermkort så ble det bra.Har også lagt inn en mod som heter low poly grass da, som gjør så spillet kjører mye bedre, det fjerner en del polygoner i gresset i spillet.

 

 

 

specs i profil.

Lenke til kommentar
hahaha jeg sliter veldig med Oblivion, og jeg har graifkk på medium(lagger med engang en ULV eller en sau kommer :hrm: ) å jeg har 2GB ram Intel D920 2.8 og Nvidia 7900GTO 512mb, hmmm hvorfor fokk viker det ikke bedre:S

7738357[/snapback]

 

Jeg vil tippe det er prossesoren som hindrer deg i dette..

Lenke til kommentar
hahaha jeg sliter veldig med Oblivion, og jeg har graifkk på medium(lagger med engang en ULV eller en sau kommer :hrm: ) å jeg har 2GB ram Intel D920 2.8 og Nvidia 7900GTO 512mb, hmmm hvorfor fokk viker det ikke bedre:S

7738357[/snapback]

 

Jeg vil tippe det er prossesoren som hindrer deg i dette..

7742184[/snapback]

njaaaa, en venn av meg kan spille det bedre en meg, og han har både dårliger skjermkort og mindre ram, og han har 3,0 intel Pentium4.

ville tro at Intel D 2.8 er bedre(er jo 2kjerna, men ikke noe veldig god)

Lenke til kommentar
flight simulator x vil jeg tro, så en test på hardware.no tror jeg det var, med den råeste intel core 2 duo 4 kjerne prossesoren og et 8800gtx grafikkort, var de nede 8,5 fps med alt på fult.

7737402[/snapback]

Det spillet krever alt for mye.

Jeg spiller det med 20-30 fps (det er ingen problem å spille det med den fps'en), men da er grafikken dårligere en Flightsimulator 2004 på fult..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...