Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På 3 uker nå så har jeg fått ca litt over 50 filmer tror jeg. Og jeg har fått til nå (holder ennå på og pakke opp filmer :p) fått 3 cover som er knukket (2 fra amazon og 1 fra play) + 3 filmer som har vært åpnet, den ene var åpnet og knukket. Andre som har opplevd og få åpnet cover fra play eller andre steder?

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Play er ikke så hellig og magisk som mange her inne skal ha det til, det har vi vel sett mange eksempler på i det siste? Jeg ser helst at det ikke kommer _enda_ en debatt om temaet, men nå må vel folk snart ha fått med seg at Play-filmene ofte får hard medfart underveis. Har også opplevd å få mange filmer uten plastikk, hvor dvden ligger og slenger i coveret. Det er baksiden av medaljen.

Lenke til kommentar

Filmene er som regel i god stand, noe som er ganske mirakuløst med tanke på innpakninga. Fikk et par smått herjede cder i går. Hvis ikke står jo Hitchcock-boksen som et strålende eksempel på hva som skjer om man bestille større varer. Har bare fått intrykk av at det er en del brukere som nylig har fått muligheten til å handle over nett, og får hard-on bare de hører ordet Play.

 

For all del, handler en del på Play. Det er bare ikke 'så' fantastisk som enkelte gir utrykk for.

Lenke til kommentar

Jeg har da kjøpt noen bokser fra dem før (Indiana Jones-boksen og The Two Towers) uten å registrere skader eller dårlig innpakning. Kanskje de har blitt slappere. Amazon har et bedre utvalg, men ingen sider har et perfekt utvalg. For å få asiatiske filmer må man ofte dra til f.eks. yesasia.com og jeg har faktisk måtte reise helt til notavailableondvd.com for å få fatt i en film.

Lenke til kommentar

Jeg er ingen ringrev som deg, så jeg kan ikke si ekstremt mye om utviklingen. Har vel handlet fra Play i underkant av 2 år. Hitchcock-boksen kom vel fram smått herjet for mer eller mindre brukerne? Selv bestilte jeg den fra hmv, ikke en skramme på den. The Fly-boksen fikk jeg for en måned tid siden, den hadde noen sprekker i plasten her og der. Ingen krise, men jeg forventer å få varen i 100% stand.

Lenke til kommentar

Play er også sparsommelige med kontaktinformasjon. Gav de stort sett opp etter en del trøbbel med en feilsendt film.

 

Men jeg kan ikke huske å hatt noen problemer med skadede varer fra Play, utenom en House-sesong med voldtatte hjørner. Må være fraktavstanden som redder sendingene. Fordi jeg har fått en del filmer sendt over lengre avstander med liknende innpakking som play, hvor coverene har raslet med små plastdeler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...