Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, sant det. Jeg ble vel kanskje litt bortskjemt da den var under 6NOK en stund her. :p

 

Men da tror jeg sannelig jeg bestiller The Shield sesong 3 og 4 sammen, samt Over There sesong 1 og Lone Gunman sammen. Foreldrene betaler. Det blir en gooood jul i år, vil jeg tro! :D

 

EDIT: Men hva er egentlig smartest når det gjelder å bestille sammen?

 

Burde jeg...

 

A: Bestille The Shield-sesongene i èn pakke, og TLG og Over There-sesongene i en annen?

B: Bestille The Shield s3 sammen med TLG og The Shield s4 med Over There?

C: Bestille alle sammen i samme pakke?

 

Da tenker jeg på hva som vil gi best utbytte mtp tilbudet, fortolling og moms, frakt-priser, osv.

Gjør DDD som Play, at de sender filmene separat uansett?

 

DDD sender ordrer samlet, men av og til blir noe sendt separat avhengig av hva som er på lager eller ikke er utgitt enda.

 

Når det gjelder disse boksene, bør du lage separate order som ikke har verdi over 200,-. Du ser hva prisen blir før du ferdiggjør en ordre. DDD skriver alltid riktig verdi på pakken, altså summen du betaler for varene i ordren uten frakt.

 

Edit: Ok siden The Shield uansett blir over 200,- ville jeg bestilt de i en ordre ja. De to andre du ville ha går under tollgrensen i en annen ordre.

7403924[/snapback]

 

Ja, jeg tenkte det. Tilbudet er vel forresten sånn at det er den billigste boksen i bestillingen som blir gratis, så da er det vel smartest å bestille Shield-sesongene sammen uansett.

 

Tusen takk for all hjelp. Da skal jeg sannelig få bestilt meg de boksene allerede i kveld, jeg, så vet jeg at jeg har dem innen julaften. :)

Lenke til kommentar
Send gavekort til 2102 så får dere 100 kr til å handle på bokkilden.no. Der kan du kjøpe en DVD til 99 kr eller noe, så får man den gratis.

 

OBS: Begrenset antall.

 

Usikker hvor mye en smms dit koster, men antar at det er vanlig takst.

7397832[/snapback]

Da bestilte jeg "Crash" for kr 0 :)

7404092[/snapback]

 

Takk! Funket utmerket. Betalte kun kr1 for meldinga.

Lenke til kommentar
Send gavekort til 2102 så får dere 100 kr til å handle på bokkilden.no. Der kan du kjøpe en DVD til 99 kr eller noe, så får man den gratis.

 

OBS: Begrenset antall.

 

Usikker hvor mye en smms dit koster, men antar at det er vanlig takst.

7397832[/snapback]

Da bestilte jeg "Crash" for kr 0 :)

7404092[/snapback]

Nå har jeg også benyttet meg av dette tilbudet, desverre er Crash utsolgt så jeg må vente til den kommer tilbake på lager. Håper bare det ikke tar så lang tid at det ender med at jeg kjøper den på platekompaniet når jeg er i byen. :p

Lenke til kommentar
Send gavekort til 2102 så får dere 100 kr til å handle på bokkilden.no. Der kan du kjøpe en DVD til 99 kr eller noe, så får man den gratis.

 

OBS: Begrenset antall.

 

Usikker hvor mye en smms dit koster, men antar at det er vanlig takst.

7397832[/snapback]

Da bestilte jeg "Crash" for kr 0 :)

7404092[/snapback]

Nå har jeg også benyttet meg av dette tilbudet, desverre er Crash utsolgt så jeg må vente til den kommer tilbake på lager. Håper bare det ikke tar så lang tid at det ender med at jeg kjøper den på platekompaniet når jeg er i byen. :p

7418358[/snapback]

 

De har jo flere andre knallgode filmer der da, som Eternal Sunshine. :)

Lenke til kommentar
Send gavekort til 2102 så får dere 100 kr til å handle på bokkilden.no. Der kan du kjøpe en DVD til 99 kr eller noe, så får man den gratis.

 

OBS: Begrenset antall.

 

Usikker hvor mye en smms dit koster, men antar at det er vanlig takst.

7397832[/snapback]

 

Bestilt Lock, stock and two smoking barrels. :wee:

 

Vet du om det er no avtale-greier man må melde seg ut av siden man får den gratis? Ettersom du da med å bli med på dette får "månedens" film i postkassa for 169,- eller noe.

Lenke til kommentar
Send gavekort til 2102 så får dere 100 kr til å handle på bokkilden.no. Der kan du kjøpe en DVD til 99 kr eller noe, så får man den gratis.

 

OBS: Begrenset antall.

 

Usikker hvor mye en smms dit koster, men antar at det er vanlig takst.

7397832[/snapback]

 

Bestilt Lock, stock and two smoking barrels. :wee:

 

Vet du om det er no avtale-greier man må melde seg ut av siden man får den gratis? Ettersom du da med å bli med på dette får "månedens" film i postkassa for 169,- eller noe.

7418854[/snapback]

 

Jeg har benyttet meg av dette 2 ganger før og jeg har aldri fått noe medlemskap..

Har heller aldri blitt plaget pr mail eller andre ting.

Lenke til kommentar
Send gavekort til 2102 så får dere 100 kr til å handle på bokkilden.no. Der kan du kjøpe en DVD til 99 kr eller noe, så får man den gratis.

 

OBS: Begrenset antall.

 

Usikker hvor mye en smms dit koster, men antar at det er vanlig takst.

7397832[/snapback]

 

Nå har jeg gått rundt og lånt telefonen til et par i klassen. Så da hadde jeg endelig råd til Fleksnes samleboks. Men det ble jo en stor skuffelse når jeg fant ut at det ikke gikk an å legge disse gavekortene sammen :hmm: Så da får jeg heller kjøpe fem 99kr filmer :hrm:

Lenke til kommentar
Send gavekort til 2102 så får dere 100 kr til å handle på bokkilden.no. Der kan du kjøpe en DVD til 99 kr eller noe, så får man den gratis.

 

OBS: Begrenset antall.

 

Usikker hvor mye en smms dit koster, men antar at det er vanlig takst.

7397832[/snapback]

 

Nå har jeg gått rundt og lånt telefonen til et par i klassen. Så da hadde jeg endelig råd til Fleksnes samleboks. Men det ble jo en stor skuffelse når jeg fant ut at det ikke gikk an å legge disse gavekortene sammen :hmm: Så da får jeg heller kjøpe fem 99kr filmer :hrm:

7420167[/snapback]

 

Det sier jo seg selv. Det er ingen slike butikker som lar deg sette sammen gavekort da.

Lenke til kommentar
De har jo flere andre knallgode filmer der da, som Eternal Sunshine. :)

7418743[/snapback]

Flere gode filmer der jeg, men Eternal Sunshine og en del av de andre har jeg fra før. Når sant skal sies så lette jeg ikke veldig godt på siden, tok egentlig bare en film som jeg syns jeg burde ha i samlingen som jeg ikke har sett enda. Dessuten fikk jeg ikke vite før etter bestillingen at varen var utsolgt, mulig det stod noe på siden, men det la jeg hvertfall ikke merke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...