Gå til innhold

TES: armour til hest har kommet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
15kr? Herre. Da kan de vel så gjerne gi det bort. Jeg kommer ikke til å bla fram et VISA for noe slikt.

5867303[/snapback]

 

Vel så gjerne gi det bort? de tjener fort minst hundre tusen på det der.

5867336[/snapback]

Vel så gjerne gi det bort som i "De har allerede betalt massevis av riksdaler, og siden dette er noe som burde vert med i spillet allerede, så kan vi vel så gjerne gi det bort."

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar
15kr? Herre. Da kan de vel så gjerne gi det bort. Jeg kommer ikke til å bla fram et VISA for noe slikt.

5867303[/snapback]

 

Vel så gjerne gi det bort? de tjener fort minst hundre tusen på det der.

5867336[/snapback]

Vel så gjerne gi det bort som i "De har allerede betalt massevis av riksdaler, og siden dette er noe som burde vert med i spillet allerede, så kan vi vel så gjerne gi det bort."

5867351[/snapback]

 

 

Vel, Oblivion er ett av de dyreste spillene som er laget, og Bethesda trenger alle de pengene de kan få, er virkelig 15 kroner så mye for deg?

Endret av Goz
Lenke til kommentar
15kr? Herre. Da kan de vel så gjerne gi det bort. Jeg kommer ikke til å bla fram et VISA for noe slikt.

5867303[/snapback]

 

Vel så gjerne gi det bort? de tjener fort minst hundre tusen på det der.

5867336[/snapback]

Vel så gjerne gi det bort som i "De har allerede betalt massevis av riksdaler, og siden dette er noe som burde vert med i spillet allerede, så kan vi vel så gjerne gi det bort."

5867351[/snapback]

 

 

Vel, Oblivion er ett av de dyreste spillene som er laget, og Bethesda trenger alle de pengene de kan få, er virkelig 15 kroner så mye for deg?

5867399[/snapback]

Femten kroner er mye for meg som ikke har mitt eget VISA. I tillegg er dette en prinsippsak. Latterlig at en skal begynne å betale for mer stash til spillet bare et par uker etter at en kjøpte det.

Lenke til kommentar

Et tips: Kjøp Xbox points hos en eller annen butikk, da slipper du å bruke kortet ditt.

 

Ellers tror jeg dette vil bli mer og mer vanlig, enten vi liker det eller ikke. En parallell er jo at de snart begynner å gi ut "avsnitt" av spill som man betaler mindre for, feks half life 2, chapter 1 osv..

Lenke til kommentar
prinsipp! jeg har allerede betalt for spillet og i de pengene skal slikt inngå.

sleipeinger sier jeg bare

5867424[/snapback]

 

hmm.... du må jo betale månedlig for feks wow, hvorfor ikke for slikt som dette :)

ikke at jeg er noe særlig positiv til det men...

5867815[/snapback]

 

da må du jo tenke på at wow skal drifte alle sine servere, ufattelige ressurser de har lagt inn i dette. det er jo et MMPORG spill som trenger vedlikehold hele tiden.

 

Oblivion er single-player! skjønner ikke at du kan sammenligne det.

og en armor MOD til hester!! pokker, hvem skal tjene penger på slikt da? dette betyr millioner i kassa til bethesda. hvor mye tror du de har invistert på en slik mod! dette er jo noe en vanlig person kan sitte hjemme og lage.

Lenke til kommentar
Femten kroner er mye for meg som ikke har mitt eget VISA. I tillegg er dette en prinsippsak. Latterlig at en skal begynne å betale for mer stash til spillet bare et par uker etter at en kjøpte det.

5867505[/snapback]

 

Litt enig, iogmed at det er en liten filleting som armor til hest.

 

Menne...det er jo ikke en nødvenmdighet heller da, du kan sikkert fullføre spillet med glans for å spille det, og du kommer sikkert ikke til å gå glipp av noe hvis du ikke kjøper den armoren.

Lenke til kommentar
prinsipp! jeg har allerede betalt for spillet og i de pengene skal slikt inngå.

sleipeinger sier jeg bare

5867424[/snapback]

 

Hvor på spillesken står det at dette inngår i kjøpet? Du har betalt for spillet, men ikke for eventuelt innhold som blir lansert etterpå.

 

Dog - jeg er enig i at det er drøyt å ta betalt for en sånn liten greie.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...