Gå til innhold

Command & Conquer: First Decade Installasjons spm.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ser at det kommer en samlepakke (Command & Conquer: First Decade) med;

Command & Conquer™(Aug. 1995)

Command & Conquer The Covert Operations™ (April 1996)

Command & Conquer™Red Alert™ (Oct. 1996)

Command & Conquer™ Red Alert™The Aftermath™ (Sept. 1997)

Command & Conquer Red Alert Counterstrike™ (Mar. 1997)

Command & Conquer™Tiberian Sun™ (Aug. 1999)

Command & Conquer™ Tiberian Sun™ Firestorm (Feb. 2000)

Command & Conquer™ Red Alert™ 2 (Oct. 2000)

Command & Conquer™ Yuri's Revenge™ (Oct. 2001)

Command & Conquer Renegade™ (Feb. 2002)

Command & Conquer™Generals (Feb. 2003)

Command & Conquer™ Generals Zero Hour (Sept. 2003)

Ganske fin samling for C&C fans! :)

Siden de gir ut denne samlingen med det første C&C som kom i 1995 så begynnte jeg å tenke litt på skjermoppløsning og Windows XP som ikke er så snill med å kjøre gamle "DOS Spill" Noen som vet om det er en oppusset versjon som er tilpasset dagens PC'er?

Endret av IceXCool
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tviler jeg ikke på! Men å få det installert å kjøre i det hele tatt med en oppløsning litt bedre enn 800x600 var det jeg tenkte på. Prøvde Red Alert i et nostalgisk øyeblikk før jul, men oppløsningen og sånn nektet å tilpasse seg under Win XP.

Skrevet

Tror dette blir billigste plassen

Cdon.com

Command & Conquer: First Decade (DVD-ROM) 1stk 239.00 kr

Frakt: 29.00 kr

Total: 268.00 kr

Skrevet

Ja, det er uten tvil et røverkjøp. Selv begynte jeg ikke å spille C&C-serien før Red Alert ble utgitt, men etter det var jeg mer eller mindre hektet frem til Generals.

Vurderer å kjøpe denne pakken selv, men jeg har en god del av spillene liggende her fra før. :hmm:

Skrevet

C&C skal nytes som det er, om det er 640*480, so let it be, trenger strengt tatt ikke høyere oppløsning for å nyte C&C :p

Om det er kommet en pakke i dag så må den jo støtte Win XP helt og holdent, sier seg selv. De fleste der er bra, bortsett fra C&C Generals da, som jeg ikke likte.

Tror det skulle komme et RA snart, RA3, med folka fra gamle Westwood bak, men strengt tatt tviler jeg på at det blir noe serlig bra med tanke på hvem som eier hele sulamitte :)

Skrevet

nettopp bestilt det... :D:D, har bare spilt generals 1 gang, å det tok helt av, spilte det på lan. går det ant å spille online? :>

Skrevet
nettopp bestilt det... :D:D, har bare spilt generals 1 gang, å det tok helt av, spilte det på lan. går det ant å spille online?  :>

5867806[/snapback]

Ja, det skal fint gå an å spille online også. Nå er forøvrig Generals et av de dårligste spillene i pakken, bare så du er klar over det ;)

PS! (Min mening, men jeg tror jeg vil få støtte av flere andre C&C-fans :p)

Skrevet
nettopp bestilt det... :D:D, har bare spilt generals 1 gang, å det tok helt av, spilte det på lan. går det ant å spille online?  :>

5867806[/snapback]

Ja, det skal fint gå an å spille online også. Nå er forøvrig Generals et av de dårligste spillene i pakken, bare så du er klar over det ;)

5867918[/snapback]

hehe, da har jeg noe å glede meg til :D:D er jævlig artige med slike spill, har sansen for de :>

Skrevet (endret)

ang C&C Tib. Dawn, er det bare meg eller har de "finkjørt" audioen i gold edition (`95 ed.) som er med i pakka? den høres liksom ikke like grov og "stygg" ut lenger, om dere skjønner hva jeg mener.

og HVORFOR! hvorfor kunne ikke westwood beholdt den radio-kommunikasjon som de hadde i Tib. Dawn, høres mye bedre ut enn kun stemmer uten noen "bakgrunnsstøy", greit at de andre er senere enn det første i tidsperspektiv, men still :p

Endret av psilocybe
Skrevet

Denne pakka kunne vært så mye bedre..

Som feks at filmene på sovjet laget (ra) ikke funker, skikkelig irriterende..

Og det som irriterer meg mest er at det ikke er multiplayer(lan) mulighet på C&C og RA1, ufattelig dårlig gjort av EA!

Skrevet

Pakken er ikkje så forseggjort som ein kunne ønske nei, desverre. Eg har heldigvis RA2 frå før av og kan sjå cut-scenes frå Soviet også. Problemet er at spelet venter på Soviet-CDen som aldri kjem.

Angåande oppløysing så er ikkje spelene laga for høgare oppløysing og det er derfor vanskeleg å gjere noko med saken.

Ja, det skal fint gå an å spille online også. Nå er forøvrig Generals et av de dårligste spillene i pakken, bare så du er klar over det

Veldig korrekt, Generals er det dårlegaste i serien. Renegade er eit utskudd med FPS, min favoritt i denne pakken for øvrig, men ikkje samanliknbart med RTS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...