Gå til innhold

Gamespot.com verdens beste spillside?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gamespot er gull, men som de fleste andre store sites synes jeg ikke de er helt å stole på når det kommer til "big name games".

Favoritt-site'n min er nok 1up.com, som jeg har "oppdaget" i det siste. Spesielt The 1UP Show (http://the1upshow.1up.com/) er veldig morsomt, og podcast'en deres.

5842754[/snapback]

Pleier å lese Gamespy sine omtaler, de pleier ikke å ta helt av når det gjelder hype. Sjekk for eksempel ut omtalen av Oblivion.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så nettopp den video -reviewen til Alex på 24 -spillet og han virket jo kjempeartig :D . Vet dere om noen fler videomtaler med han? Prøvde å finne den med Trucks -spillet som dere snakket om, men fant det ikke :hm:

Liker Gamer.no best jeg ;) . Men ellers er Gamespot bra, om man ser bortifra høye karakterer på dårlige spill og masse reklame. Liker også samtlige av de andre sidene som er nevnt.

Skrevet
Så nettopp den video -reviewen til Alex på 24 -spillet og han virket jo kjempeartig :D . Vet dere om noen fler videomtaler med han? Prøvde å finne den med Trucks -spillet som dere snakket om, men fant det ikke :hm:

Liker Gamer.no best jeg ;) . Men ellers er Gamespot bra, om man ser bortifra høye karakterer på dårlige spill og masse reklame. Liker også samtlige av de andre sidene som er nevnt.

5885741[/snapback]

Kan du nevne noen direkte dårlige spill som gamespot har gitt god karakter?

Skrevet

Tja, syns nå at 6.2 på 24 var ganske snilt jeg da. Er jo selvfølgelig bare min subjektive mening, men hvis vi sammenligner gamer.no med gamespot mener jeg å huske at om gamer.no har gitt 2 eller 3 av 10 har gamespot gitt et sted over 5 av 10 på. Kan ikke nevne eksempler på dette tidspunkt, men det virker som om man ikke trenger å hoppe like høyt på gamespot for å få høy karakter.

Om du kan vise til eksempler som derimot motbeviser dette, skal jeg selvfølgelig ikke hevde det motsatte...

Skrevet

Tja jeg synest egentlig det er motsatt. Mens Gamer.no har gitt en hel haug med spill karakter 10 opp igjennom tidene, har kun 3 spill fått 10 hos gamespot, og de 3 har fortjent det. (Zelda: ocarina of time, Tony hawk 3 og soul calibur til DC) Så gennerelt synest jeg gamer er snillere på karakterene enn gamespot. I tillegg liker jeg de som skriver hos gamespot mye bedre, og omtalene er ofte lengre og mer utfyllende.

Skrevet

Jeg bruker lite spillsider, leser ikke veldig mye om spill, men de jeg liker er gamespot og gamer.no. Men jeg HATER designet til Gamer.no. Jeg blir kvalm av aa se det! URG!

Men gamer.no har det beste forumet :wee:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...