Gå til innhold

Relics for druid, shamans og paladins..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sakset fra 1.10 patch notes:

 

Relics have been introduced to the game. These are class specific items for Druids, Paladins, and Shaman which can be equipped in the ranged slot. Currently there are a handful for each class which can be found scattered throughout Blackrock Depths, Blackrock Spire, Dire Maul, Scholomance, Stratholme, and The Temple of Ahn'Qiraj. We hope that you enjoy the first round of available relics and we will continue to add more in future patches.

Lenke til kommentar

Libram of Grace

Requires Level 60

Reduces the mana cost of your Cleanse spell by 25

--

 

Damn, den var jo sinnsykt bra! Grrr, er litt sint på ubalansen i spillet nå. På hordesiden må prester dispelle seg oom med superdyre dispells, mens på alliance-siden står paladiner og dispeller med superbillig clense, mens prester får heale..

Lenke til kommentar
Libram of Grace

Requires Level 60

Reduces the mana cost of your Cleanse spell by 25

--

 

Damn, den var jo sinnsykt bra! Grrr, er litt sint på ubalansen i spillet nå. På hordesiden må prester dispelle seg oom med superdyre dispells, mens på alliance-siden står paladiner og dispeller med superbillig clense, mens prester får heale..

5837792[/snapback]

 

 

Alliance klarer jo ingen ting selv så.. vi må jo ha noe til og hjelpe :p

 

FLAME ME!

Endret av værdama
Lenke til kommentar
For den til shamans er jo SÅ BRA! 10min less på ankh, Som om DU NOEN GANG merker det.

 

30+ damage til shocks = +10 damage til shocks siden de er instant

 

Epicen fra AQ er decent, men det er jo paladin greia også :) KNOW BEFORE YOU TALK :p

Hæh? Nei. Det er +30 damage. De får ikke reduksjon fordi de er instant som du vanligvis får av +damage gear.

 

I tillegg har shamans +45 healing på Lesser Healing Wave.

 

Paladins derimot har bare masse skrot som 55 mer armor av aura.

25 mindre mana på cleanse er ok. Men den er på ingen måte så bra at paladins ikke kan få +healing relics.

 

Må si jeg til nå er ganske skuffet over relics. Hadde sett for meg at det var items med stats slik som guns, bows, crossbows og wands. Er jo tross alt derfor vi har fått disse greiene for å kunne få like mye stats som de andre klassene.

Lenke til kommentar
For den til shamans er jo SÅ BRA! 10min less på ankh, Som om DU NOEN GANG merker det.

 

30+ damage til shocks = +10 damage til shocks siden de er instant

 

Epicen fra AQ er decent, men det er jo paladin greia også :) KNOW BEFORE YOU TALK :p

Hæh? Nei. Det er +30 damage. De får ikke reduksjon fordi de er instant som du vanligvis får av +damage gear.

 

I tillegg har shamans +45 healing på Lesser Healing Wave.

 

Paladins derimot har bare masse skrot som 55 mer armor av aura.

25 mindre mana på cleanse er ok. Men den er på ingen måte så bra at paladins ikke kan få +healing relics.

 

Må si jeg til nå er ganske skuffet over relics. Hadde sett for meg at det var items med stats slik som guns, bows, crossbows og wands. Er jo tross alt derfor vi har fått disse greiene for å kunne få like mye stats som de andre klassene.

5839338[/snapback]

 

 

Totem of Rage

Increases damage done by Earth Shock, Flame Shock, and Frost Shock by up to 30.

 

Legg merke til "up to" altså 42% siden det er instant. 30*42/100 = 12.6 mer damage på shocks. Heftig! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Libram of Grace

Requires Level 60

Reduces the mana cost of your Cleanse spell by 25

--

 

Damn, den var jo sinnsykt bra! Grrr, er litt sint på ubalansen i spillet nå. På hordesiden må prester dispelle seg oom med superdyre dispells, mens på alliance-siden står paladiner og dispeller med superbillig clense, mens prester får heale..

5837792[/snapback]

 

Og hva skal jeg med billigere cleanse når jeg allerede har nok mana regen gear til å gjøre chromaggus uten å gå oom

Lenke til kommentar
For den til shamans er jo SÅ BRA! 10min less på ankh, Som om DU NOEN GANG merker det.

 

30+ damage til shocks = +10 damage til shocks siden de er instant

 

Epicen fra AQ er decent, men det er jo paladin greia også :) KNOW BEFORE YOU TALK :p

Hæh? Nei. Det er +30 damage. De får ikke reduksjon fordi de er instant som du vanligvis får av +damage gear.

 

I tillegg har shamans +45 healing på Lesser Healing Wave.

 

Paladins derimot har bare masse skrot som 55 mer armor av aura.

25 mindre mana på cleanse er ok. Men den er på ingen måte så bra at paladins ikke kan få +healing relics.

 

Må si jeg til nå er ganske skuffet over relics. Hadde sett for meg at det var items med stats slik som guns, bows, crossbows og wands. Er jo tross alt derfor vi har fått disse greiene for å kunne få like mye stats som de andre klassene.

5839338[/snapback]

 

 

Totem of Rage

Increases damage done by Earth Shock, Flame Shock, and Frost Shock by up to 30.

 

Legg merke til "up to" altså 42% siden det er instant. 30*42/100 = 12.6 mer damage på shocks. Heftig! :thumbdown:

5839719[/snapback]

så flame shock får 6 skade på "shocken" og 6 spredd utover hvert tikk? Eller mer siden det er UP TO?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...