Roug Skrevet 30. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Tja, det som irriterer meg mest er at det ikke går an å se bak seg når man rir. Plutselig er de tilbakestående følgesvennene dine borte, og det er bare å loade.. 5837112[/snapback] DU kan se rundt deg, hold inn R å beveg musa, så ser du helt rundt deg en som hadde skrevet det allerde! Endret 30. mars 2006 av Roug Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 30. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2006 Dæven, det var mange saftige mods, dette må utforskes. Dette er det jeg liker med pc versjonene, mods og stuff Lenke til kommentar
Qverner Skrevet 31. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2006 Lasta ned: Scaling modden Darker nights Vann modden Lite arrows (vet det er litt "juks", men det er så deilig å kunne ha mange piler :/) ME-horsenames og har den equipment moden, men bruker den ikke enda Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 31. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Er vel level 9 eller noe. Første gangen etter jeg innstallerte statisk NPC level møtte jeg på 3 golem bueskyttere (eller husker ikke navnet men ligner på golems ^^) Seff hadde jeg glemt moddene så jeg begynte å plaffe dem ned i vanlig stil, plutselig etter hver av dem har skutt meg en gang ser jeg at livet mitt er faretruende lavt og det eneste jeg kan gjøre var å springe hals over hode tilbake til nærmeste by. De raske jævlene tok meg nesten igjen da jeg kom meg innenfor bymurene. Men tror du ikke de fulgte etter meg! Der tok heldigvis city defense seg av dem - og jeg fikk noen skikkelig saftige loots 100 arrows på en ^^ Helt klart bra oppspriting den modden - dog jeg ser jo at det kan bli sinnsykt vanskelig der du ikke kan få hjelp.. Endret 31. mars 2006 av Zatôitchi Lenke til kommentar
spillerman Skrevet 31. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2006 legges esp-filene(mod-filene) bare inn i data mappa?=/ Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 31. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2006 legges esp-filene(mod-filene) bare inn i data mappa?=/ 5845169[/snapback] Ja. Eventuelle ekstra filer i undermapper må kopieres korrekt over, les readme-filene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2006 noen som har en link til den moden som gjør at alle ikke har dedric armor. der man ikke behøver å rege seg Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 31. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2006 Då har eg fått prøvd ut Wilderness/Guard Creature Lists-modden litt. Denne anbefalast! Sidan eg installerte den har eg: * ...faktisk TAPT ein kamp utandørs. * ...måtte flykte frå kampar. * ...møtt nye fiende-typar (men ikkje so mange som eg hadde håpt). * ...fleire gongar blitt angripen av ulveflokkar. Nyleg vart eg angripen av noko slikt som 8 ulvar på ein gong . Det vart ein ekstra morosam kamp fordi den foregjekk i ein bratt bakke, og eg brukte eldkuler med område-effekt. Ragdoll-fysikk er gøy. Modden ser ut til å funke fint med dei andre moddane eg brukar. So langt har eg ikkje merka nokon bugs i tilknytning til nokon av moddane eg spelar med. Kay Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2006 Alle rottene forsvinn frå kloakken (blir bytta ut med hardare monster) når eg kjem opp på høgt nivå = teit. Det der er egentlig en populær misforståelse. Ting som rotter og krabber blir verken sterkere eller byttet ut, fordi rotter regnes som, uh, fauna i huler og kloakker. Om det derimot er goblins er liknende, blir de større, sterkere, og får et langt mer skremmende navn. Likevel, "Rat" blir ikke til "Wererodent Monarch (OF DOOM)" på level 30. Men ja, jeg er heller ingen tilhenger av skalering, og bruker en mod som fikser det. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 31. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2006 Det der er egentlig en populær misforståelse. Ting som rotter og krabber blir verken sterkere eller byttet ut, fordi rotter regnes som, uh, fauna i huler og kloakker. Om det derimot er goblins er liknende, blir de større, sterkere, og får et langt mer skremmende navn. Likevel, "Rat" blir ikke til "Wererodent Monarch (OF DOOM)" på level 30. Men ja, jeg er heller ingen tilhenger av skalering, og bruker en mod som fikser det. 5847552[/snapback] Ok, då misforstod eg. Eg visste at dei ikkje vart skalert, men trudde dei vart borte. Takk for korreksjonen. Kay Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 Vi burde kanskje hatt en sticky med oversikt og beskrivelse over de forskjellige mod'ene som er bra? Harvest mod'en er hvertfall et must spør du meg! Når du plukker en ingrediens til alkymi så forsvinner soppen eller hva det nå er til den har grodd til igjen. Kjempenyttig for å slippe å klikke unødvendig! Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Hadde faktisk akkurat tenkt å spørre etter en slik oversikt Har akkurat kjøpt spille og lurer fælt på hvilke mods som "må" installeres. Hadde vært kjempegreier om noen hadde tatt seg bryet Endret 1. april 2006 av Aldrack Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 1. april 2006 Rapporter Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Hadde faktisk akkurat tenkt å spørre etter en slik oversikt Har akkurat kjøpt spille og lurer fælt på hvilke mods som "må" installeres. Hadde vært kjempegreier om noen hadde tatt set bryet 5848884[/snapback] Det er ein god idè. Vedkommande må gjerne kategorisere moddane litt...og då særleg med tanke på å skille ut dei moddane som går på ombalansering av gameplayet. For min del er dei moddane som MÅ installerast dei som går på å motverke måten Oblivion skalerar heile verda etter spelaren (sjå her om du ikkje veit kva eg snakkar om). Eg anbefalar på det sterkaste NPC static levels-modden, wilderness/guard creature list-modden, og equipment rarity-modden. Du kan finne lenker til samtlege dersom du ser på dei tidlegare postane mine i denne tråden. Desse moddane gjer utruleg mykje for spelet. Kay Endret 1. april 2006 av KayAU Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 Hmm...overraskande lite interesse for mods her på forumet. Uansett, eg fann ein tråd om ein mod eg trur fleire her vil vere interessert i: Landscape LOD texture replacement Sjekk skjermskota! Kay Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 Hmm...overraskande lite interesse for mods her på forumet. Uansett, eg fann ein tråd om ein mod eg trur fleire her vil vere interessert i:Landscape LOD texture replacement Sjekk skjermskota! Kay 5859189[/snapback] Jepp, den er et must! Funker fett uten merkbar virkning på ytelse. Lenke til kommentar
H@@kon Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 Mulig det er jobb-monitoren som lurer meg, men jeg er helt enig med flere i tråden der: jeg ser ingen forskjell på before og after... Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 Mulig det er jobb-monitoren som lurer meg, men jeg er helt enig med flere i tråden der: jeg ser ingen forskjell på before og after... 5859538[/snapback] Heh, jobbskjermen min er ein splitter ny 20" Dell flatskjerm, og her er i alle fall skilnaden veldig tydleg. Ein ser det særleg godt på nummer 2. Bakken nær byen ser mykje, mykje betre ut på etter-biletet. Kay Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 Du ser det nok mye tydligere på din egen skjerm der bildet er blåst opp til 4X størrelse da. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 Her er eit døme der skilnaden skulle vere endå tydlegare. Dersom du ikkje ser skilnaden her, bør du forlange å få ein ny skjerm. Kay Lenke til kommentar
H@@kon Skrevet 3. april 2006 Rapporter Del Skrevet 3. april 2006 Joda, ser forskjell der på grasset. Merker du noe ytelsesforskjell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå