Gå til innhold

TES: oblivion mods oppsumering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss, må seie eg er imponert over kor mange mods som har komt i løpet av den korte tida spelet har vore ute. Dei som påstår at brukar-mods ikkje er ein vesentleg fordel med PC-versjonen av Oblivion veit ikkje kva dei snakkar om.

 

So langt har eg installert "NPC Static levels", som ser ut til å funke fint. Level scaling er for meg det STØRSTE problemet med umodifisert Oblivion. Eg veit der finst fleire mods for å fikse dette. Dersom det er nokon som har erfaringar med desse, hadde eg satt pris på å få høyre om det. :)

 

Dei tinga eg vil ha fiksa, er:

* Fleire "eg ruler lissom gata"-augneblinkar. På høg level skal eg vere fullstendig overlegen vanlege folk i byane og landevegsrøvarar.

* Fleire "oh crap"-augneblinkar. Eg skal kunne snuble over høgnivå-skapningar når som helst. Og måtte springe so fort eg kan.

* Meir realisme. Alle bandittane får full plate/daedric armor når eg kjem opp på høgt nivå = teit. Alle rottene forsvinn frå kloakken (blir bytta ut med hardare monster) når eg kjem opp på høgt nivå = teit. Eg kan klatre til topps i arenaen på level 3 = teit.

 

 

Angåande "Clear Water", skal denne prøvast når eg kjem heim. Eg fann òg ein anna mod, som kun endrar synlegheita når du er under vatn.

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar
Jeg er acrobat, og kan klatre opp på arenaen og sende piler i jævlene. Kan alle klassene gjøre dette, eller må man ha en viss skill i acrobatics?

5830378[/snapback]

:laugh: Inga aning. Når eg skreiv "klatre til topps", var det ikkje so bokstavleg meint. Eg meinte å vinne alle kampane. :)

 

Kay

Lenke til kommentar
Jeg er acrobat, og kan klatre opp på arenaen og sende piler i jævlene. Kan alle klassene gjøre dette, eller må man ha en viss skill i acrobatics?

5830378[/snapback]

:laugh: Inga aning. Når eg skreiv "klatre til topps", var det ikkje so bokstavleg meint. Eg meinte å vinne alle kampane. :)

 

Kay

5830388[/snapback]

 

hehe. med den metoden klaterer jeg nok til topps på begge måter snart :-)

Lenke til kommentar

jeg har registrert meg på tessource.net, og får logget inn på hovedsiden, men når jeg skal logge inn for å laste ned en mod, står det bare"This account does not belong to you. This action has been recorded". noen som vet hvorfor dette dukker opp?

Endret av Eplepai
Lenke til kommentar
Den saken som gir større inventory er hvertfall et must. Fatter ikke at Bethesda ikke gjorde slik i utgangspunktet.

5836109[/snapback]

 

For å ikke gjøre noe forskjell mellom PC og XBOX360 :roll: - Syns det er latterlig dårlig at de ikke har tilpasset bedre til PC. Hadde ikke tatt mye arbeidet å gjøre PC-versjonen mer brukervennlig.

Lenke til kommentar
Hehe, enig der Isbilen, det er forferdelig :S men med mods, må man starte ett nytt game for å få dem igang, (vet at på noen MÅ man det) men gjelder dette på alle?

5837158[/snapback]

Nei. Eg brukar no to mods, ein for å gi NPC-ar statiske nivå, ein for å gjere sjeldne gjenstandar sjeldne, og ingen av dei krever at ein startar på nytt. Eg har og prøvd dei to moddane for å gjere vatn meir gjennomsiktig, og dei funka òg fint utan å starte på nytt.

 

Kay

Lenke til kommentar

Nei. Eg brukar no to mods, ein for å gi NPC-ar statiske nivå, ein for å gjere sjeldne gjenstandar sjeldne, og ingen av dei krever at ein startar på nytt. Eg har og prøvd dei to moddane for å gjere vatn meir gjennomsiktig, og dei funka òg fint utan å starte på nytt.

 

Kay

5837206[/snapback]

 

Kan du sende en link dit du fant disse modsene? Jeg vet ikke helt sikkert hvilkene du egentlig bruker, spesielt den "NPC-static" modden.

Lenke til kommentar

Fann ein annan lovande mod som definitivt skal prøvast ut etter jobb:

Wilderness/Guard Creature Lists mod

 

Likte spesielt godt denne kommentaren:

Ive been using this mod with a variety of others(weapon rarity, npc lvling, etc..) with no problem. Eh.. other then the fact that I'm running for my life out there! 3 Minotaurs, 5 wolves, a Black Bear, and some swampy chick were all after me at once! Since when do Unicorns attack?(maybe my behavior Mod?)

 

Oh yeah-while chasing me thay all attcked a rat- he didn't stand a chance.

 

:laugh: Akkurat SLIK er det eg vil det skal vere! Der er dei som trur at vi som vil ha statiske level berre vil at spelet skal bli lettare, men sanninga er at dei fleste av oss gjerne vil ha fleire "oh crap"-augneblinkar. :)

 

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...