quizmaster Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Hei... I dag vart jeg i butikken og kjøpte WoW... Sitter å holder på å instalere / patche nå.. I den anledning lurte jeg på. Åssen rase/class skal jeg starte... Har allerede bestemt meg for å starte alliance... Fint om noen kommer med svar begrunnelse fort etter som patchingen nærmer seg slutten
Knofle Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Fillern. Enda en som er tiltrukket av alliansens utvalg av damer og legolaser. Om du på død og liv skal starte en allianse, så bør du kanskje starte en dwarf? Gnomer er små og ekle, night elves er store og ekle og humans er kjedelige. Class får noen andre ta.
quizmaster Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Skrevet 28. mars 2006 Etter det du sa der er jeg faktisk åpen for å starte horde...har hørt at de pwner i bg..
WeXeL Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Kommer ann på hva du vil gjøre på spillet... Liker du og ta skade og tåle mye juling velg Warrior. Liker du og ta masse skade men tåle mindre, velg Mage eller Warlock. Liker du jakt ta hunter. Eller er du kansje typen som liker å heale folk ta Priest eller Druid. Hvis du hvil være litt av alt så velger du Paladin
Edmund Blackadder Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Etter det du sa der er jeg faktisk åpen for å starte horde...har hørt at de pwner i bg.. 5825456[/snapback] Forskjellig fra server til server. Gå for tauren shaman du
qu3st Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Spørrs hva du liker, om du liker spell casters eller melee. Jeg ville ihvertfall valgt 1. Mage 2. Rogue 3. Warlock 4. Warrior Sikkert mange som er veldig uenig, men er ihvertfall de classene jeg synes er morsomst. Du burde kanskje skrive her hvilke type class du har lyst på osv.
Sink Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 ville gått for undead lock eller priest, undeadsa er fete, synd jeg er ally =\
AT1S Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Etter det du sa der er jeg faktisk åpen for å starte horde...har hørt at de pwner i bg.. 5825456[/snapback] BG er for den lille delen som finner PVE, raids i instance osv, kjedelig. Jeg som alliance synes at horde og alliance er like bra på siden egne måter, men det er jo stor forskjell. Ført og fremst må du velge hva du skal være, for det er jo så mange klasser og velge mellom. Liker du å ha det kjedelige livet som tank, eller liker du å ta dmg/heale?
Nstin Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 (endret) Hvis du ikke er 100% sikker på at du vil starte alliance, så er ikke horde er dumt valg. Hordene er etter min erfaring bedre i BG enn alliance på de fleste servere. Finn deg en klasse du liker, så velger du rasen du synes ser best ut. Du kommer til å se på den i mange timer fremover. Siden du nettopp har kjøpt wow, så ville jeg valgt hunter. Jeg er selv warrior, men har et par hunter alts. Og hunter er veldig lett å spille, men samtdig veldig morrsomt. Jeg klarer de fleste quests alene, og hvis det går galt er det lett å stikke av. Hvis du velger hunter så er www.goodintentionsguild.com en veldig bra side for newbie hunters og erfarne hunters. (Newbie er ikke ment vondt, men som det det egentlig er; en betegnelse på at du er ny i spillet) Lykke til i wow-verden =) Og btw Alexanderhagen: Å ta dmg og det å tanke er det samme Hvis du ikke mente å gjøre dmg da. Og en ting til, det å tanke er morro for noen, ikke gi han det intrykket av det er kjedelig før han har erfart det selv Edit: Linken var feil Endret 28. mars 2006 av Nstin
user156890 Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Undead Priest = Liek OMG IMBA!111!1 Da dasker du i PvP og får invites til stuff 24/7... easy like dell å lvle...
Plomma2 Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Hvis du skal starte alliance vil jeg anbefale at du starter en av følgende: Human: -Mage -Paladin -Priest -Rogue -Warrior -Warlock Night Elves -Druid -Hunter -Priest -Rogue -Warrior Dwarves -Hunter -Paladin -Priest -Rogue -Warrior Gnomes -Mage -Rogue -Warlock -Warrior
brannmannsam Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 (endret) Finnes det en klasse som regnes som best i pvp? Eller er det stort sett likt med tank på utstyr å sånn. Endret 28. mars 2006 av brannmannsam
Plomma2 Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Finnes det en klasse som regnes som best i pvp? Eller er det stort sett likt med tank på utstyr å sånn. 5828374[/snapback] Det er klasser som er mer "geardependent" enn andre. Spesielt melee i forhold til casters.
Gjest Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Hvis du ikke er 100% sikker på at du vil starte alliance, så er ikke horde er dumt valg. Hordene er etter min erfaring bedre i BG enn alliance på de fleste servere. Finn deg en klasse du liker, så velger du rasen du synes ser best ut. Du kommer til å se på den i mange timer fremover. Siden du nettopp har kjøpt wow, så ville jeg valgt hunter. Jeg er selv warrior, men har et par hunter alts. Og hunter er veldig lett å spille, men samtdig veldig morrsomt. Jeg klarer de fleste quests alene, og hvis det går galt er det lett å stikke av. Hvis du velger hunter så er www.goodintentionsguild.com en veldig bra side for newbie hunters og erfarne hunters. (Newbie er ikke ment vondt, men som det det egentlig er; en betegnelse på at du er ny i spillet) Lykke til i wow-verden =) Og btw Alexanderhagen: Å ta dmg og det å tanke er det samme Hvis du ikke mente å gjøre dmg da. Og en ting til, det å tanke er morro for noen, ikke gi han det intrykket av det er kjedelig før han har erfart det selv Edit: Linken var feil 5827314[/snapback] Helt enig med deg
brannmannsam Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Finnes det en klasse som regnes som best i pvp? Eller er det stort sett likt med tank på utstyr å sånn. 5828374[/snapback] Det er klasser som er mer "geardependent" enn andre. Spesielt melee i forhold til casters. 5828462[/snapback] Men jeg tenkte sånn i praksis. Hvem klarer seg best?
Plomma2 Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Finnes det en klasse som regnes som best i pvp? Eller er det stort sett likt med tank på utstyr å sånn. 5828374[/snapback] Det er klasser som er mer "geardependent" enn andre. Spesielt melee i forhold til casters. 5828462[/snapback] Men jeg tenkte sånn i praksis. Hvem klarer seg best? 5828892[/snapback] Vil ikke si noen klarer seg bedre enn andre. Det kommer helt ann på specc og spilleren, imo.
bandreas Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 jeg vil nok kun si dette her: - logg deg på og finne en server (likegyldig hvilken, du ender nok opp med å snakke engelsk) - se på alle klasser og raser og les om hver enkelt på høyresiden av skjermen - Tenk litt over hva du har lest og velg den du liker best (hver klasse og rase har ulike egenskaper, velg den du liker mao) - Spill deg opp til lvl 10 eller noe, liker du deg så langt er det bare å fortsette. Tenker du at du kanskje ville likt noe annet bedre, test det! - Etterhvert har du forstått det og vet hva du vil. Jeg trodde jeg ville digge å være warrior, men endte opp som rogue. Noe jeg ikke angrer et sekund på Lykke til
MindTooth Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hei... I dag vart jeg i butikken og kjøpte WoW... Sitter å holder på å instalere / patche nå.. I den anledning lurte jeg på. Åssen rase/class skal jeg starte... Har allerede bestemt meg for å starte alliance... Fint om noen kommer med svar begrunnelse fort etter som patchingen nærmer seg slutten 5825424[/snapback] Hva med en Druid? Du vil like shape shifting
JPNord Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Husk å velg en server som ikke er overpopulated, med mindre du liker kø
notorled Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 jeg vil nok kun si dette her: - logg deg på og finne en server (likegyldig hvilken, du ender nok opp med å snakke engelsk) - se på alle klasser og raser og les om hver enkelt på høyresiden av skjermen - Tenk litt over hva du har lest og velg den du liker best (hver klasse og rase har ulike egenskaper, velg den du liker mao) - Spill deg opp til lvl 10 eller noe, liker du deg så langt er det bare å fortsette. Tenker du at du kanskje ville likt noe annet bedre, test det! - Etterhvert har du forstått det og vet hva du vil. Jeg trodde jeg ville digge å være warrior, men endte opp som rogue. Noe jeg ikke angrer et sekund på Lykke til 5830482[/snapback] hehe, rart. fordi alle roguene i guildet mitt har lvl 60 warrior alts noen droppa tilogmed fult tier 2 set roguen sin for å kule rundt med en blå geara warrior i WSG.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå