Gå til innhold

Er arr/brannsår sexy?


Zappza

Er arr/brannsår sexy?  

138 stemmer

  1. 1. Er arr/brannsår sexy?

    • Ja
      10
    • Kun arr
      24
    • Kun brannsår
      1
    • Ja, men i små mengder
      16
    • Nei, det er stygt
      64
    • Vet ikke/har ingen mening om
      23


Anbefalte innlegg

Bare at mange synes det er kult å hate de.

Enten det er musikken, klesstilen eller utseendet.

5833067[/snapback]

Jeg synes ikke det er kult å hate dem, og hater dem ikke, men emo er noe tull..dårlig unnskyldning for å ikke konfrentere deres vansker, og problemer.

 

Det er uansett verre å være en såkalt "EMO", enn å hate en, men som sagt, jeg hater "EMO-er".

 

 

Hvorfor ikke bare kalle dem mennesker med lav selvtillit?

5833139[/snapback]

 

Eller mennesker med problemer i hverdagen?

5833146[/snapback]

Da er jeg litt emo.

Uten arr på håndledd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et 10 cm-arr fra nederst på venstre siden av haka til litt opp ved siden av nesa på samme side. Synes det er stilig, jeg. Arret er imidlertid nesten helt dekket av bart og skjegg.

Fikk det da jeg ble påkjørt som 8-åring/sloss med en gjeng på 10 stykker som alle hadde kniv og så mye verre ut en meg etterpå, alt etter hvem som spør.

Lenke til kommentar
det værste som finnes er de som selvskader seg bare for å få oppmerksomhet.

 

Det blir ikke bare turnoff på den personen, men de setter også andre selvskadere som virkelig har det vondt inni seg i et dårlig bilde.

5832957[/snapback]

Ja, det er jeg fulstendig enig i. Men disse som faktisk har det ille og synes selvskading er en måte å få ut smerten på blir også dratt ned som Emo'er.

Jeg synes bare det blir for dumt å mobbe/kritisere folk som har et psykisk helvete, og da dessverre bruker selvskading for å komme seg igjennom dette.

 

Og ja, jeg har et par venner som dessverre har drevet med det tullet, men i hvertfall en av de har sluttet. Derfor har jeg veldig stor medlidenhet for akkurat det der og reagerer litt på emotullet.

 

Men vi har kanskje dratt tråden litt for offtopic nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...