Kanetheheatsink Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Hei! Jeg skal formatere før TG og har egentlig gjort meg klar for å gjøre det idag. Men så er problemet... Hvordan formaterer jeg? Har en Dell 8400 Dimension, og bruker en 80gb S-Ata harddisk. BIO'sen min er ganske annerledes en vanlig bios tho... Er det noen her som kan hjelpe en nybegynner?
Mr.Dahl Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 tror du bare kan gå på min datamaskin og høyere kilke og der står det formater.men er bare nybegyner så er ikke sikert jeg tar riktig. mvh Dahl
Kanetheheatsink Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Skrevet 27. mars 2006 Tror ikke jeg skal satse på det. (ellers takk for tipset)
BigJackW Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Sett inn xp cd'en, og boot fra den. Følg instruksene om hvordan du formaterer
Kanetheheatsink Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Skrevet 27. mars 2006 Instrukser? Har sittet siden klokka 3 idag til nå og har ikke klart å formatere.. >.< Anyone?
BigJackW Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 Det skal stå veldig enkelt på xp cd'en når du booter fra den om hvordan du formaterer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå