IceDale Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Noe av det som jeg synes er best med spill som Oblivion, er muligheten til å lage sin egen klasse som passer ens egen spillestil fullstendig. Post din custom class, og forklar hvorfor du konstruerte den akkurat slik.
Gunfreak Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 jeg jeg hadde en tedens til å bli en warrior i morrowind var vansklig å bli en ekte magiker, og alt en tyv egentlig kunne gjøre var å låse opp dører. og selv om bue noen ganger var ok, hadde den ektremt mange bugs, feks. hvis man skyter fra en bakke gikk bilen rett i bakken osv. så jeg ville lagen noe av det omvente jeg brukte i morrowind. en god tyv, som også kunne bite fra seg med sverd og bue, men helt klart at jeg favoriserer bua. så det ble vel ikke en ren thief class men en tyv assassin. Rase: Bosmer(bonus i marksman) Klasse Thief Sign: The Thief Attributes: Agility Speed Skills: Marksman Blade Sneak Security LightArmor Illusion Athletics
Fenixen Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 du klarer deg bra i combat gun? Anbefaler du illusion? uff.. kommer til å lage 50 chars før jeg kommer skikkelig i gang med dette spillet
Gunfreak Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 ja, ganske bra, i begynneslen spillte jeg på ganske lav vansklighets grad, men har økt til normal igjen, da man lvl fortere da. og går fortere opp i skills.
Fenixen Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 W00T så om en drar opp på hard så levler en enda fortere? eller stopper det på normal. ?
Gunfreak Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 vet ikke, men det jo logisk. jo flere slag noen tar før de dør jo forter går du opp med det du bruker
Loeve Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Class: Shade Sign: The Thief Type: Sneak (heter det vel?) Attributes: Speed og Agility Hovedskills: Blade Block Acrobatics Light Armor Marksman Security Sneak Spiller khajit, og prøver å være en purond og hensynsløs tyv. Er vel nesten helt lik assassin-klassen, bare at jeg har byttet ut alchemy med block, siden jeg helst ikke vil bruke skjold, og derfor bør ha litt høy block-skill Trives godt. Har litt problemer med sterke melee-fiender i kamp, men med kjappe kniver og dolker kan jeg som regel hoppe rundt uten å bli truffet uansett, så Utrolig deilig å få inn x6 sneak attacks også
orjanos3.16 Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Rase: Imperial Class: Paladin Type: Combat Sign: The ritual Blunt Restoration Destruction Speechcraft Mercantile Athletics Heavy Armor Skulle gjerne hatt plass til block også, men hadde lyst til å være litt "spellcaster", så valgte destruction istedet.
stranden Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Klasse: Voidwalker (egen) Sign: The Thief Attributes: Agility Speed Skills: Marksman Blade Sneak Security LightArmor Speech tingen Acrobatics
bensinkanna Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 (endret) Rase: Nord Class: Paladin Type: Combat Sign: The Mage Attributes: Endurance Willpower Major Skills: Armorer Athletics Blade Block Heavy Armor Destruction Restoration EDIT: Glemte attributes Endret 26. mars 2006 av bensinkanna
Nitrius Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 (endret) Fant ikke på noe artig navn til min Custom klasse, så den ble kalt Adventurer Uansett den består av: Name: Mani Mantrus Class: Adventurer Gender: Male Race: Redguard Birthsign: The Thief Specialization: Stealth Attributes(2): Strength and Agility Skills(7): Blade, Marksman, Sneak, Security, Light Armor, Athletics, Acrobatics Edit: Så langt funker dette veldig bra, artig at jeg kan være en god sniker pluss velge mellom å bruke pil og bue eller sverd og skjold f.eks. Endret 26. mars 2006 av Nitrius
Berengal Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Rase: Dunmer (dark elf) Sign: The Thief Fokus: Stealth Klasse: Thief (samme namn som standard, men custom ellers) Attributes: Agility Speed Major skills: Stealth Security Marksman Light Armour Blade Athletics Acrobatics Oblivion hadde lova oss ein stor forbetring innanfor stealth, og eg tok det som ein utfordring. Marksmanship fungerte utmerket i starten, med one shot one kill heilt til level 3. Det virka endå bra, men måtte bruka fleire og fleire piler per monster etter kvart, og til slutt vart eg tvinga til å gå over til Blade. Har akkurat fått ein god del piler igjen, og ein elven bow, so bogen har blitt brukt igjen dei siste timane med suksess. Ellers fungerer høg speed, glass short sword, mithril mail og light iron shield bra i nærkamp. Speed er ellers bra med bogen, og ikkje minst når eg må heala i kamp (bruker mest healing spells, ikkje potions).
Roy E Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 (endret) Tjo, lagde da en class.. Fant heller ikke på noe spes. kult navn, så ble hetende Tjommi. Strength Endurance Armor Athletics Blade Blunt Block Heavy Armor Restoration Ganske så standard class mao. Angrer dog på at jeg tok Restoration. Eneste jeg kan caste er Minor health ett-eller-annet (den du får i starten) pga. for lav intelligens/mana. Blunt var det heller ikke så mye vits i. Grunnen til at jeg tok det akkurat sånn, var at det var noe lignende som Greg Kasavan i Gamespot spilte i sin 12 hour Oblivion marathon, og det så veldig morsomt ut. Hadde egentlig tenkt å spillle en tjuv. Men etter jeg så hvor fett melee combat var, måtte det bare bli som det ble Endret 26. mars 2006 av Roy E
Arsenal_RULES Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Hele security skillen er jo litt bortkastet er den ikke, siden du kan gjøre sammen nyttet med alteration (eller var det mystim) ... eller tar jeg helt feil nå?
Nitrius Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Hele security skillen er jo litt bortkastet er den ikke, siden du kan gjøre sammen nyttet med alteration (eller var det mystim) ... eller tar jeg helt feil nå? 5817236[/snapback] Er vel ikke til noe spesiel nytte, er bare med på å hjelpe å få opp lvl værtfall.
Arsenal_RULES Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Men du får jo lvl når du bruker magien, + at du får mye større muligheter i og med at én magi gren har mange kvister!
Berengal Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Men å åpne very hard låser koster ekstremt med mana, som tjuver ikkje har.
Bloody Mess Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 (endret) Race: Wood Elf Sex: Male Class: Rogue (customized) Sign: The Thief Stealth Specialization Favored Attributes: Agility and Speed Major Skills: Light Armor, Marksman, Sneak, Security, Blade, Athletics and Illusion (engelsk siden jeg kopierte fra et annet sted jeg har postet det) Fungerer bra, ser mange klager over at det er for vanskelig å spille en Stealth-karakter, men jeg har ingen problemer med han her. Prøver å unngå nærkamp så mye som mulig, men hvis jeg kommer i det har jeg specialization i Blade så one-hand blades (swords og daggers) fungerer bra, bruker ikke skjold. Illusion kommer også veldig godt med i nærkamp. Har spilt på default diffculty hele veien. Endret 26. mars 2006 av BTK
Roug Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Rase: Orc Klasse: Marksman Sign: The Thief Blade Block Blunt Heavy Armor Sneak Marksman Security Lagde han fordi jeg syntes egentlig vanlig Archer var stusselig, men light armor osv, er litt mere kanskje en warrior marksman koser meg med han uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå