Gå til innhold

Nytt vannkjølingssett, maks 3000kr


Anbefalte innlegg

Fluesopp har omtrent samme system som meg, også har han også omtrent det samme kjøling som meg. Og han får omtrent det samme temps som meg. Men han må ha viftene på høyere hastighet. Han benytter seg av kun 2 papst vifter.

 

Edit: Jeg har faltisk ikke kjørt min raddis med 2 vifter, hehe. Hadde til å med 2 vifter på min tidligere single pro raddis.

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg fått lønninga, den ble på 2971, så da ser det ut som om det blir vannkjøling denne måneden :D .

 

Btw, Peterkj: Har du fått grafikkortet? Får du plass til tanken?

5876168[/snapback]

 

Joda, grafikkkortet er i hus! Har ikke fått tid til å sjekke skikkelig med tanken, men tok et raskt overblikk med tanken i kabinettet uten slanger og det så helt greit ut. Skal nok gå fint :)

Lenke til kommentar

Nå er faktisk alle delene kommet på lager, men nå har jeg jo så klart lyst til å kjøpe nytt dfi-hovedkort også :roll: . Det her, rettere sagt: http://www.dfi.com.tw/Product/xx_product_s...TYPE=LP&SITE=US

Og da kan jeg vel ikke bruke swiftech mcw30 på hovedkortet, det vil vel stå i veien for grafikkortet? Så da har jeg funnet den her, men den så _fryktelig_ restriktiv ut: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=ac24120&mcat=14s278

Har jeg rett? Pluss at den ikke er på lager... Er den grei, eller har dere noen andre forslag? MCW60 har kommet på lager nå btw :D

 

EDIT: Jeg fant den her også, men den var jo uforholdsmessig dyr! :mad:http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...002&mcat=14s278

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Da begynner jeg faktisk å nærme meg bestillingstid :D . Men jeg har bestemt meg for å droppe kjøling av chipset, jeg har nemlig tenkt til å kjøpe nytt hovedkort også snart. Uansett, her er handlelisten:

 

Cooltek radiator, 2x120, u/nipler

 

ctrad2x120_org.jpg

 

 

 

Cooltek vanntank m/pumpe

 

jtpt12vdc_org.jpg

 

 

 

Swiftech APOGEE

 

apogee_org.jpg

 

 

 

Swiftech MCW60

 

MCW60-WITH-MEM.gif

 

 

 

Zalman slange, 5/16"ID-1/2"OD

 

zmslange_org.jpg

 

 

 

Papst vifte, 70m³/time, 18 dB(A)

 

4412f2gll_org.jpg

 

 

 

AC korrosjonsbeskyttelse, "ACfluid"

 

ac53101_org.jpg

 

 

 

Slangenippel,forn.messing,1/4"BSPx3/8"ID

 

mi14tm38id_org.jpg

 

 

 

Gjengetetningstape

 

mm4591k11_org.jpg

 

 

 

Lian Li hjul, sett

 

pcvwheel_org.jpg

 

 

 

Lian Li Window Kit

 

W65A_org.jpg

 

Er det noe jeg har glemt da? Har jeg absolutt alt jeg trenger? Jeg slang på et vindu også forresten, for å vise fram skjønnheten! :thumbup:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Alt ser ganske bra ut, og hvis noe skulle til å gå galt, så er angrefristen veldig godt å ha. Jeg tviler egentlig mest på den tank/pumpe kombien. Men du får bare teste ut  :thumbup:

5908897[/snapback]

 

Men den har jo bedre mottrykksegenskaper enn eheim 1048, hvorfor er den så tvilsom? Jeg har også vurdert mcp655, men jeg synes den blir for dyr ;)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt, bare liker ikke kombo løsninger. Men den 655 pumpa er helt kickass. En kompis av meg har en sånnen, den er helt stille og har massevis av power. Men jeg holder fortsatt en finger på Iwaki, hehe :w00t:

 

Men alt i alt kommer du nok til å bli kjempe fornøyd. Kan klokke systemet ditt enda lenger da :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt, bare liker ikke kombo løsninger. Men den 655 pumpa er helt kickass. En kompis av meg har en sånnen, den er helt stille og har massevis av power. Men jeg holder fortsatt en finger på Iwaki, hehe  :w00t:

 

Men alt i alt kommer du nok til å bli kjempe fornøyd. Kan klokke systemet ditt enda lenger da  :thumbup:

5908980[/snapback]

 

Jeg har hørt mye bra om mcp655 ja, men den blir litt dyr synes jeg. Btw, hvis jeg bestiller nå, sendes den på tirsdag da tror dere? Bare sånn i tilfelle jeg ombestemmer meg :p . Jeg vil bestille nå mens de har alt på lager :)

Lenke til kommentar

Da var alt bestilt! :w00t: Kan noen bare gå igjennom handlelisten for å sjekke om jeg har fått med ALT? Bortsett fra strips, det løper jeg ned på clasern og kjøper ;) . Btw, trenger jeg vaselin eller noe sånt for å få på og av slangene lettere?

 

JTPT12VDC Vanntank m/pumpe 1 399,00 399,00

CTRAD2X120 Cooltek radiator, 2x120, u/nipler 1 395,00 395,00

ZMSLANGE Zalman slange, 5/16"ID-1/2"OD 1 149,00 149,00

MI14TM38ID Slangenippel,forn.messing,1/4"BSPx3/8"ID 2 33,00 66,00

4412F2GLL Papst vifte, 70m³/time, 18 dB(A) 1 159,00 159,00

APOGEE Swiftech CPU-vannblokk 1 495,00 495,00

MCW60 Swiftech GPU-vannblokk 1 595,00 595,00

PCVWHEEL Lian Li hjul, sett 1 295,00 295,00

W65A Lian Li Window Kit 1 295,00 295,00

MM4591K11 Gjengetetningstape 1 15,00 15,00

AC53101 AC korrosjonsbeskyttelse, "ACfluid" 1 47,00 47,00

 

Sum varer: 2 910,00

Ekspedisjonsgebyr: 0,00

Betalingsmåte: Oppkrav Oppkravsgebyr: 46,25

Leveringstype: Samlet levering Frakt: 93,75

Antall kolli: 1 Sum, totalt: 3 050,00

Lenke til kommentar
Da var alt bestilt! :w00t: Kan noen bare gå igjennom handlelisten for å sjekke om jeg har fått med ALT? Bortsett fra strips, det løper jeg ned på clasern og kjøper ;) . Btw, trenger jeg vaselin eller noe sånt for å få på og av slangene lettere?

 

Zalo funker fint :p

Lenke til kommentar
Da var alt bestilt! :w00t: Kan noen bare gå igjennom handlelisten for å sjekke om jeg har fått med ALT? Bortsett fra strips, det løper jeg ned på clasern og kjøper ;) . Btw, trenger jeg vaselin eller noe sånt for å få på og av slangene lettere?

 

Zalo funker fint :p

5932451[/snapback]

 

Håper jeg ikke får zalo i vannet da :p . Jeg som er så glad i vaselin! :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...