Gå til innhold

TES: Vil jeg like Oblivion?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gleder meg selv. har aldri prøvd noen av spillene i the elder scroll serien, så dette blir spennende.

tror jeg kommer til og like det.. håper iallefall det :p

Skrevet
hadde vært gøy å lese en review av Oblivion fra en som ikke har noe forventinger til spillet og som ikke spiller slike spill ellers...

5803792[/snapback]

En review har jeg ikke tid til, men jeg kan iallefall si så meget at jeg aldri var noe særlig fan av Morrowind. Grafikken var fin og flott, men jeg syns hele spillet ble for løst. Etter å ha kommet ut fra det første huset, var det liksom.. ja, hva skjer nå? Jeg ruslet rundt uten mål og mening, fikk litt nye våpen og rustninger, og ble fort lei.

I Oblivion er det en rød tråd, iallefall helt i begynnelsen. Da rømmer du fra et fengsel, inn i hemmelige tuneller, plukker opp litt rask og blir kjent med hvordan du kontrollerer ting. Når du så kommer ut, har du iallefall et mål, og jeg antar man får litt flere oppdrag og konkrete ting å gjøre i fremtiden. Jeg håper iallefall det.

Involverende var det iallefall. Jeg prøvde det før jeg skulle legge meg, bare for å se hva hele dealen var. Jeg ble sittende til 5 om natten før jeg sluttet.

Skrevet
hadde vært gøy å lese en review av Oblivion fra en som ikke har noe forventinger til spillet og som ikke spiller slike spill ellers...

5803792[/snapback]

En review har jeg ikke tid til, men jeg kan iallefall si så meget at jeg aldri var noe særlig fan av Morrowind.

5805536[/snapback]

Men du spiller jo mye WoW og Oblivion er jo et slikt spill?! (correct me if im wrong)

Skrevet

jeg liker RPG's(helst på pc, men jeg spiller selv penn og papir saker)

det var faktisk MW som gjorde det, etter det gikk jeg tilbake og spillte de første spillene i serien, men er litt kresen, MMORPG er ikke noe for meg, forlite historie i spillinga, så er egentlig bare TES og KOTOR som har gjort det for meg.

og kan med hånden på hjerte si at OB er det beste spillet jeg har spillt(uansett sjanger)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...