Gå til innhold

Rangering av beste DPS klasser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et MC-run er vel en veldig dårlig indikator på Hunter damage mener jeg. Warlock må bruke banish, mage må bruke decurse etc. Hunter er den eneste klassen jeg vet om som kan gå ful skade gjennom et helt MC-run, men ligger de så høyt på damage done? Nei. Stakkars huntere, dårligst DPS av damage dealerne :tease:

Skrevet
Jeg vet i hvert fall i vår guild så er det Hunter som ALTID ligger i toppen av dmg listen. Sant at han er bra beara men trur de ligger på en av de beste dps scora.

5803337[/snapback]

Tull:P Jeg eier jo I surpression room i BWL selvom det er mye AoE'ing der ^^ explosive traps og Arcane infused gem For the win ; )

Skrevet

å begynne å snakke om dps i instance situasjoner der enkelte klasser har visse oppgaver er uintressant for mitt vedkommende, jeg tenker mest på hvem har høyest dps i situasjoner der det er det de går inn for...uten andre distraherende oppgave.r

Skrevet (endret)

Hva slags dps snakker man om?

Single target i 10 sek?

Single target i 5 minutter? (casters går tom for mana)

Gjennomgående i en hel instance?

Hos oss er det de aller best geara roguene som gjør mest skade gjennomgående, men hvis jeg er SM/ruin lock, gjør jeg mest skade de første 10 sekundene og rykker nedover etterhvert som jeg går tom for mana og må lifetape.

Endret av Pinglebolle
Skrevet

Jeg er MS warrior, i MC er jeg som regel på toppen.

I zg er det ingen som har sjanse til å slå warriors med gruppeoppsett som vi har, 3 dps warrs med WF, str totem og feral druid.

BWL, der ligger jeg som regel litt etter, bortsett fra Flamegor (kan vinne med 10k dmg der) og Nef fase 1.

Skrevet
Irriterer meg at hunter ofte gjer høgare dps enn mage. Blizzard skulle tatt ein kikk i manualen som fulgte med WoW og lese kva dei har skreve om mage der.

5803606[/snapback]

Vel, om du er en PvE specced mage med greit utstyr er det ikke så veldig vanskelig og komme over hunters i dps

Skrevet

Den som KAN ha høyest DPS hvis man ikke tenger på å holde fienden i avstand eller holde han stunnet eller i nærangrep, er det nok Warrior eller mage. Warlock kan også skade en del.

Skrevet

Rogue er ikke så DPS klasse det heller. Kanskje hvis man er i ZG eller MC, men i PvP er det eneste de kan for å drepe fienden er å stunlocke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...