Gå til innhold

Rangering av beste DPS klasser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heh, vi hadde en liten diskusjon i guildet her om dagen om hvor Hunters lå på dps rangeringen.

Han ene mente at de ligger ganske langt nede, deriblandt under warriors, mens andre mente at de lå ganske langt oppe.

Så nå lurer jeg(som spiller hunter :) ) på hvordan den rangeringen egentlig er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet i hvert fall i vår guild så er det Hunter som ALTID ligger i toppen av dmg listen. Sant at han er bra beara men trur de ligger på en av de beste dps scora.

Skrevet

Ingen tvil om at hunter ligger blant dem som gjør mest dps. Men, det kommer an på. Hvis det er snakk om aoe f.eks. så er mage overlegen.

Mage, hunter og rogue gjør mest dps. Rekkefølgen kan diskuteres.

Skrevet
Ingen tvil om at hunter ligger blant dem som gjør mest dps. Men, det kommer an på. Hvis det er snakk om aoe f.eks. så er mage overlegen.

Mage, hunter og rogue gjør mest dps. Rekkefølgen kan diskuteres.

5803393[/snapback]

ikke glem shadowpriests nå

Skrevet

Kommer ann på gear og build, men skal jeg tippe, tror jeg at si de har beste damage gear og build, vill rogue toppe etterfulgt av warriors, mages og hunters, i et MC run. Hunters vill gå opp etter rogues i BWL der agro er viktigere og mages over warriors.

Skrevet

Ok, det er ca som jeg trodde..

men hvis vi tenker slik da:

Warrior vs Hunter

Ca lik kvalitet på gear

Begge speccet for max dmg mot single mob

Hvem har høyest dps?

Skrevet

Mot singeltarget, så er det Rogues og Hunters som stiller sterkest... En dmg-specced warrior kan også nå høyt...

Mot multiple targets så er det ingen som slår en AoE-kåt mage... ^^

Skrevet

Med riktig utstyr og build vil jeg tro at dem fleste klasser kan toppe dmg i en optimal situasjon for hver enkelt klasse. Med unntak av palas som nok aldri vil havne på noen top dmg liste.

Skrevet (endret)

for dere som vil ha statestik.

This is a base comparison of spells without consideration for class talents. This is useful as a baseline comparison, however, most of the time spell casters will be using one of a number of common talent builds to get the most benefit for each spell they cast. Please see the talent build tables below the primary table for information on spells after talents are applied.

http://www.wowwiki.com/Spell_Damage_Comparison

Endret av _Eirik_
Skrevet
Warrior vs Hunter

Ca lik kvalitet på gear

Begge speccet for max dmg mot single mob

Hvem har høyest dps?

5803485[/snapback]

Warrioren vil dra mer og mer ifra hunteren etterhvert som han får epixx.

Skrevet

Jeg vil nesten påstå at det er spilleren selv som bestemmer hvor høyt opp en gitt klasse kommer på dps rating. Selvsagt innenfor de klasser som vanligvis gjør mye dps.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...