Gå til innhold

TES: *Hjelp* Står Fast i Oblivion


Anbefalte innlegg

Har kommet til at jeg har skaffet de 4 bøkene som omhandler denne mystiske kulten jeg skal finne, i questen står det at jeg skal lese bøkene så skjønne jeg hva jeg skal gjøre og kan fortsette.

 

Men neimen om jeg gjør. Kanskje jeg er trøtt, eller bare dum. Men får ikke noe ut av å lese de 4 bøkene.

 

Noen som kan forklare meg hva jeg skal?

'

EDIT: NVM fant ut, måtte bare vente litt :)

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leser jeg bøkene og setter sammen de første ordene i hvert avsnitt får jeg dette:

 

 

 

Bok 1: Greetings reader enter every night enter my palace endlessly roaring offering red-drink

Bok 2: Wosoever answers your whisper hides encaptured recorded enslaved

Bok 3: The oath-breakers woe every reader that once understood HIM he endeth starlight

Bok 4: May I deathlessly deny all your suns under nothing

 

 

 

Jeg får liksom ikke dette til å gi noe mening, men hvis det bare er å vente en stund så kan jeg jo heller gjøre det.

Lenke til kommentar
Leser jeg bøkene og setter sammen de første ordene i hvert avsnitt får jeg dette:

 

 

 

Bok 1: Greetings reader enter every night enter my palace endlessly roaring offering red-drink

Bok 2: Wosoever answers your whisper hides encaptured recorded enslaved

Bok 3: The oath-breakers woe every reader that once understood HIM he endeth starlight

Bok 4: May I deathlessly deny all your suns under nothing

 

 

 

Jeg får liksom ikke dette til å gi noe mening, men hvis det bare er å vente en stund så kan jeg jo heller gjøre det.

5802947[/snapback]

 

Det er ikke ordet i første avsnitt. Det er bokstaven i første avsnitt. Da tror jeg det gir litt mer mening.

Lenke til kommentar
hun dama forteller deg uansett hva som står der bare du venter noen dager.

5804988[/snapback]

 

Jeg er en gammel Morrowind spiller, så denne tok jeg med en gang. La sammen bokstavene, gikk dit jeg skulle, og ventet bare på rett klokkeslett ;) Men det var ikke lett å få med seg forandringene, stod på feil side, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...