Gå til innhold

Hjelp med salg av characters

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann, har bestemt meg for å prøve å få selgt characterene mine, så lurer bare på om noen har noen tips om hvor jeg kan selge, hvor mye jeg kan få for de osv.

Her er (de høyeste) characterene:

60 human warrior, bloodfeather (noenlunde nytt realm), 40++ epic items, Noe av det beste DMG og tankegearet endgame, epic nightsaber

60 dwarf rogue, bloodfeather, noen få epics, Epic ram + snart epic mechanostrider.

level 50 mage, bloodfeather

Level 50 paladin, skullcrusher

har også rundt 400g på characterene.

Takker på forhånd for alle svar :)

Endret av E.T
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Det er lovlig å selle om du seller hele pakken, cdene og alt det.

Skrevet (endret)

Kan en mod lage en sticky i toppen av WoW forumet med STORE BOKSTAVER der det står noe helt konkret hva som er lov ang diskusjoner/spm om WoW og ikke. Sånne spm her dukker opp hele tiden :thumbdown:

Skulle forresten trodd du med over 1000 poster visste dette fra før av...

Endret av quakie
Skrevet (endret)

Det er da helt lovlig å selge accounten sin om spillet følger med, så om trådstarter bare skriver i selge teksten at man egentlig kjøper spillet og at characterne bare følger med så er det fult lovlig og bryter ingen av forumets rettningslinjer.

Endret av Lord-Myrrah
Skrevet
Det er da helt lovlig å selge accounten sin om spillet følger med, så om trådstarter bare skriver i selge teksten at man egentlig kjøper spillet og at characterne bare følger med så er det gult lovlig og bryter ingen av forumets rettningslinjer.

5801802[/snapback]

Ja, akkurat. Det er mye forvirring rundt dette, derfor jeg foreslo det.

Skrevet

Det er lov å selge WoW, kontoer, selv om Blizzard banner deg for det. Akkurat som man kan bli bannet for å bryte forumregler her, selv om du ikke bryter loven.

Skrevet (endret)
Heisann, har bestemt meg for å prøve å få selgt characterene mine, så lurer bare på om noen har noen tips om hvor jeg kan selge, hvor mye jeg kan få for de osv.

Her er (de høyeste) characterene:

60 human warrior, bloodfeather (noenlunde nytt realm), 40++ epic items, Noe av det beste DMG og tankegearet endgame, epic nightsaber

60 dwarf rogue, bloodfeather, noen få epics, Epic ram + snart epic mechanostrider.

level 50 mage, bloodfeather

Level 50 paladin, skullcrusher

har også rundt 400g på characterene.

Takker på forhånd for alle svar :)

5801457[/snapback]

Hva heter du og hvilket guild er du med i? Siden du nevner endgame og jeg spiller selv på Bloodfeather med en level 60 prest som var med i Immune før jeg ble lei av å spille endgame med prest.

Endret av phoen|x
Skrevet

Vil jeg ikke si helt enda, litt kjedelig å bli lempa fra guilden eller det som verre er hvis jeg ikke lykkes i å selge :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...