stinger82 Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Hei.. Da jeg opplever problemer med den orinale firmwaren til denne routeren, lurte jeg på om det var noen som visste om en annen firmware som kanskje kunne gjøre routeren stabil? På forhånd takk
9hdoksaet4 Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Etter det jeg leste på www.wrt54g.net skal siste versjon av firmware være stabil. Du får lese på de linksys-relaterte forumene som finnes for å se om det står noen tips der. Regner selvfølgelig med at du bruker siste versjon av firmware.
stinger82 Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Skrevet 23. mars 2006 Bruker 2.00.15 ja, kom ut bare for noen dager siden.. Ligger forresten ikke i de mappene på de forum sidene. Bare på linksys hjemmeside.. Har problemer når jeg laster store filer, da kutter den bare :/
Storet Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Routern min knelte da jeg installerte den siste firmwaren.. Gjorde det over trådløst nett.. nå kommer jeg meg ikke inn på routeren og klarer ikke å resette den med reset knappen heller. Enenste jeg får opp når jeg kobler den til er limited connections. Peiling?..
stinger82 Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Skrevet 23. mars 2006 Hvordan resettet du den? Jeg måtte ha strømen tilkoblet og holde resett knappen inne til alle lysene slukket jeg (og litt til)
Storet Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Hvordan resettet du den? Jeg måtte ha strømen tilkoblet og holde resett knappen inne til alle lysene slukket jeg (og litt til) 5801364[/snapback] HaHa..... Jeg kobla til strømmen og holdt inn reset knappen ja.......... Men jeg tror at det klikka midt i oppgraderinga av firmwaren....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå