Gå til innhold

WoW er utsolgt alle steder, kan man kjøpe serial?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Jeg sliter litt for tiden kan man si. Har leita i alle buttikker her i Sandefjord + var i Oslo i dag og ikke noe WoW der heller.. ALT er utsolgt. Derfor lurte jeg på om det gikk ann å skaffe det på en annen måte? Kanskje kjøp av serial? Eller kjøpe online?

Takk for alle innlegg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poenget er vel at man ikke har serverkapasitet til flere spillere, derfor er det ikke mulig å kjøpe spillet lenger. Ergo ikke mulig og kjøpe serials heller... :(

Skrevet (endret)
,22/03-2006 : 22:57]Norek får inn WoW d. 31/03 ... Hmmm..

5796611[/snapback]

Var det noe du ville framtil? :p

Jeg har faktisk ikke peiling, skriver bare det jeg har hørdt... :tease:

Edit: Men det VAR vel grunnen til at de ikke har hatt det på en stundt nå? :hmm:

Endret av Izor
Skrevet
Serverkapasitet er vel ikke problemet, ettersom de har stengt flere realms fra å lage nye char's.

5796883[/snapback]

Det at de stenger character creation peker jo nettopp på at serverne er fulle, ergo har de ikke kapasitet til flere characters på serveren. Jeg tror også det er grunnen til at du ikke får kjøpt det.

Skrevet
Serverkapasitet er vel ikke problemet, ettersom de har stengt flere realms fra å lage nye char's.

5796883[/snapback]

Det at de stenger character creation peker jo nettopp på at serverne er fulle, ergo har de ikke kapasitet til flere characters på serveren. Jeg tror også det er grunnen til at du ikke får kjøpt det.

5796900[/snapback]

Da er de tjo meningen at folk skal starte på andre servere.

Skrevet
Poenget er vel at man ikke har serverkapasitet til flere spillere, derfor er det ikke mulig å kjøpe spillet lenger.  Ergo ikke mulig og kjøpe serials heller... :(

5796541[/snapback]

Prøvde å få tak i spillet 3 dager etter det ble sluppet, men var ikke mange som hadde det og grunnen for at buttikker ikke hadde var den samme grunnen som du ga der. ser mange nettbutikker får ny "dose" i begynnelsen av april.. lykke til da hvis alle er helt tom.

(sjekka de fleste nettbutikker selv og det ser ut som om de er utsolgt)

Skrevet

Ser ikke ut til at blizzard har levert ut nye wow-kopier til norge på en stund, så butikker som har satsa på store restlagre av wow har fremdeles igjen, blant annet en del elkjøpbutikker :).

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Har sett det i et par sjapper i Drammen-distriktet iallefall, tror ikke det er noen shortage nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...