Gå til innhold

TES: Nye ForceWare drivere til Oblivion på onsdag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så alle som har NVidia kort kan bruke disse driverne, eller gjelder det bare visse kort? Kommer jeg som har 6600GT til å kunne bruke dem?

5782253[/snapback]

Alle nVidia kort, iallfall alle 6xxx og 7xxxx. Dette er ikke noe jeg vet, men ville overraske med veldig om det ikke var slik. :)

Skrevet

Ja er flott av Nvidia dette =)

Lurer på hvor stor effekten vil bli egentlig, skulle kansje testet med gamle driveere også disse optimaliserte driverne for Oblivon etterpå igjen når de er ute.

Skrevet
Så alle som har NVidia kort kan bruke disse driverne, eller gjelder det bare visse kort? Kommer jeg som har 6600GT til å kunne bruke dem?

5782253[/snapback]

Hvis du går inn på Nvidias driverside ser du at ForceWare gjelder for alle GeForce-kort samt TNT2, med unntak av GeForce Go 7800 GTX.

Skrevet (endret)

Hvis du går inn på Nvidias driverside ser du at ForceWare gjelder for alle GeForce-kort samt TNT2, med unntak av GeForce Go 7800 GTX.

5782339[/snapback]

Hva betyr egentlig GeForce Go 7800 GTX?

5782470[/snapback]

Correct me if Im wrong, men er ganske sikker på det er navnet Nvidia setter på kortene som lages for bærbare maskiner. Har du stasjonær har du ikke Go kort

Edit: Ed hunter var raskere enn meg der gitt :yes:

Endret av soul
Skrevet
Go betyr vel at det er ein chip til bærbar vil eg tru.

5782478[/snapback]

Stemmer, det er Nvidia's betegnelse på skjermkort som utelukkende leveres for bærbare datamaskiner.

For mer informasjon, les her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...