Gå til innhold

Hvordan redusere LAGG i bf vietnam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. i det siste har jeg begynt og få tilbake interessen for spill, og siden jeg lengter sånn etter sommer og sol så passer bf vietnam ganske bra og spille :p

Men over til saken.. jeg er plaget av et stort problem, nemmelig lagg... noe som både er der i singerplayer og mulitplayer(altså det har ikke noe med internett linja og gjøre)... Har ikke akkurat det nyeste innen pc, men skulla da kunne dra bf vietnam uten lagg(tror jeg)

Min hw er: Xp 2600+, 1gb ram og et geforce 6600gt... har også et soundbalser audigy 2 ZS... har foresten ingen virus, spyware osv på pc en, har også nyeste drivere til alt... ;)

Instilinger i spillet.. 1024x768, high på det meste, og jeg har skrudd av skyggene.. men fortsatt så lagger det :( og har valgt eax 1 under lyd menyen..

Hva kan jeg gjøre for å redusere laggen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei. i det siste har jeg begynt og få tilbake interessen for spill, og siden jeg lengter sånn etter sommer og sol så passer bf vietnam ganske bra og spille :p

Men over til saken.. jeg er plaget av et stort problem, nemmelig lagg... noe som både er der i singerplayer og mulitplayer(altså det har ikke noe med internett linja og gjøre)... Har ikke akkurat det nyeste innen pc, men skulla da kunne dra bf vietnam uten lagg(tror jeg)

Min hw er: Xp 2600+, 1gb ram og et geforce 6600gt... har også et soundbalser audigy 2 ZS... har foresten ingen virus, spyware osv på pc en, har også nyeste drivere til alt... ;)

Instilinger i spillet.. 1024x768, high på det meste, og jeg har skrudd av skyggene.. men fortsatt så lagger det :( og har valgt eax 1 under lyd menyen..

Hva kan jeg gjøre for å redusere laggen?

5776653[/snapback]

sette ned grafikken?

jeg kommer ikke på noe annet

Skrevet

skjermkortet skal jo være bra nok det.. men kan jo alltids prøve å sette den ned litt.. men virker som om det er cpu en skaper laggen :hmm:

Skrevet

Hmm kortet støtter EAX.. jeg har et Creative sound blaster Audigy 2 ZS, og det støtter EAX UTEN tvil.. tror det støtter opp til Eax 4 eller noe sånt..

Men hva mener du med " ellers så er det kanskje for dårlig?" skal jeg prøve og bruke F.eks Eax 3? vil helst ha souround lyd ;)

Husker ikke serveren helt. men JoiltUK eller noe sånt tror jeg.. alltid mye med folk, og grei "ping" Er så og si alltid en annen Norman på de serverne virker det som..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...