Gå til innhold

TES: Følg Oblivion. LIVE NÅ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 timer nå, og jeg har funnet ut at autotravel virker litt kjett, i hvertfall i starten. Liker å gå rundt i verden og bli kjent med forskjellige steder.

Skrevet (endret)

Enda en do pause? Kanskje han skulle invistert i en bøtte så han slapp og forlate skjermen :)

Skriv bøtte til å gå på do i på lista over ting som må skaffes før oblivion kommer.

Endret av Mith
Skrevet

Dette spillet kommer til å ødelegge livet mitt. Prøver å lese pensum og se på videoen samtidig. Det går temmelig dårlig...

Skrevet
Dette spillet kommer til å ødelegge livet mitt. Prøver å lese pensum og se på videoen samtidig. Det går temmelig dårlig...

5786782[/snapback]

Skulle gjort naturfagen fra forrige uke nå.. :!: :(

Skrevet

Jeg har en stor historieoppgave og en hjemmeeksamen som skal inn 3 april, Pluss 3000 sider pensum til den 20 mai. Tror alikavel at jeg skal skvise inn mye Oblivion-tid. Eksamen kan man ta opp senere..

Skrevet

5786782[/snapback]

Skulle gjort naturfagen fra forrige uke nå.. :!: :(

5786789[/snapback]

Med tanke på at det finnes 120 planter og et yrende skogsliv i Oblivion burde vel spillet kvalifisere som en naturfagprøve. Ta det opp med læreren din.

Skrevet

WOW! Så dere da han sloss med den orcen i platemail? Han slo han med et slag som så ut som det kom nedenfra, og blodet sprutet opp i taket... Fantastisk!

Skrevet

Dette ser digg ut, endelig er jeg hjemme og nå ser jeg på og :D

Faen som jeg gleder meg til jeg selv sitter med spillet i hånden!

Uansett noen nevnte at de så på denne via media player classic? er det mulig?

Skrevet (endret)
han var i arenaen kl 8 i dag tildlig og der er han ennå...

5787236[/snapback]

Tror han liker seg der :p

Edit: Er det bare meg eller er denne sendingen litt ustabil?

Endret av Nitrius

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...