Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

bildene tar jo rundt 1mb på høy kvalitet....men på noen biler bli det bra selv på normal...for og si det sånn på de fleste..men grunnen til att de der oppe er litt skurrete og uskape er fordi det er mørkt...ser du på bilder i sollys så er de ganske skarpe!! og makrobilene er jo fantastiske!

 

Kan legge opp et som eks syns det er ett veldig bra bilde tatt på normal bildekvalitet!!

post-96740-1154777085_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg har ein bug på telefonen min som gjer at når eg feks skal taste pinkode eller stave et ord kommer det ikkje opp noe tekst, hele feltet er bare blankt! Noen andre som har ein lignenes bug?

6617752[/snapback]

Opplevd det samme med tanke på pin-kode etter en reset av K750i eller W900i, husker ikke hvilken det var. Kanskje ikke så spennende men da vet du det :p

Lenke til kommentar
Er det noen som kan anbefale et bra headset som kan kobles rett i telefonen (ikke BT)? Har sett litt på HPM-70. Er disse noe bra i forhold til de som følger med telefonen?

6622548[/snapback]

 

Mye mye myeeeee bedre! Pluggene er så sykt mye bedre enn på headsettet som følger med! HPM-70 pluggene sitter i ihvertfall i øret.

Lenke til kommentar
Noen som har begynt å merke at joysticken fusker litt? Er ikke alltid den henger med lenger.

6621838[/snapback]

 

Du er den første som sier dette i denne tråden, så det er nok noe spesielt med akkuart din telefon i så fall.

 

Hvilket a2db (blåtann stereoheadset) anbefaller dere til denne telefonen? noen som har et som funker bra?

6622725[/snapback]

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=46743

 

Har det selv, veldig god lyd og veldig digg headsett!

Lenke til kommentar
Noen som har begynt å merke at joysticken fusker litt? Er ikke alltid den henger med lenger.

6621838[/snapback]

 

Du er den første som sier dette i denne tråden, så det er nok noe spesielt med akkuart din telefon i så fall.

Har ikke SE skrytt av at denne joysticken er vakumpakket og at den garantert ikke vil begynne å fuske slik som på T610? Hadde den før.. Og joysticken der var med andre ord j*vlig til tider...

 

Edit: Sensurerte

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Jo, helt rett. Joysticken skal vare like lenge som knappene nå! Tror det er 5 gangen jeg skriver dette i denne tråden :p

6623656[/snapback]

Det gjør ikke min! Fysj, går det an å reklamere på dette og få en ny? Ny mobil altså?

 

EDIT: Forresten, kan noen forklare hva som er spesielt med denne nye vakumpakkede joysticken?

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Hvilket a2db (blåtann stereoheadset) anbefaller dere til denne telefonen? noen som har et som funker bra?

6622725[/snapback]

 

Selv har jeg Jabra BT620s

Dette fungerer hel fint både på stereo og samtaler.

Lyden er ikke helt topp Hi-Fi, men absolutt brukbar.

 

Kjøpte også Sony MRD-EX71SL som har meget god lyd.

 

De ble kjøpt etter å ha lest Denne testen.

Endret av hamkeng
Lenke til kommentar

Er noe merkelig med min mobil her. Når noen ringer, eller jeg ringer noen andre blir ikke anropet oppført i anropsloggen. Skjønner ikke helt hvorfor. Ganske plagsomt når jeg har et ubesvart anrop, for da har jeg ikke muligheten til å se at noen har ringt, og av den grunn ikke se hvem som har ringt.

 

Noen som har opplevd det samme? Mulig det retter seg med en senere softwareoppdatering.

Lenke til kommentar
Hvilket a2db (blåtann stereoheadset) anbefaller dere til denne telefonen? noen som har et som funker bra?

6622725[/snapback]

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=46743

 

Har det selv, veldig god lyd og veldig digg headsett!

6622911[/snapback]

 

Hvorfan er rekkevidden på disse? kan du fint ha den i lomma og gå. kjøre buss uten at den skipper? eller mister noe lyd?

hvis du skj

Lenke til kommentar
Andre som opplever at skjermen dimmes og telefonen slutter å reagere noen sekunder før den våkner til liv igjen mens man f.eks. skriver en melding eller er midt i en runde minigolf?

6632035[/snapback]

 

Japp.

 

Noen som opplever at når man bruker videotelefoni (med høyttaler) så hører man så vidt den man snakker med? Hakker og skurrer, men når man bytter til høytalleren fremme så virker alt fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...